2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қмж Сән .Талағам.

Қмж Сән .Талағам.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерге ,жас мамандарға арналаған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім. Киім. Сән. Талғам

Педагогтің аты-жөні:

Хавалхан Харшыга

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың ұлттық киімдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қортынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.


Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Берілген мәтіннің құрлымына сәйкес қарапайым жоспар құрады.

ЕББҚ (оқушы ойы шашыраңқы)

Қарамен жазылған, нақты ақпараттарға ие сөздерге қатысты сұрақтар құрастырады.

Берілген м әтін бөліктерінен тірек сөздер арқылы қарапайым жоспар құрады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Мұғаліммен амандасады






+5 минут









Үй тапсырмасын тексеру.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс/оқушылардың дәптерлерін тексеру/Үй тапсырмасын тексеру.

Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға болжату.

Дағды: сабаққа мақсат қою дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы қалыптасады.

Оқушының алдына міндет қою.

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, білімдерін тексереді.







Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, сабақ мақсатымен танысады.

Өзін-өзі бағалау


«Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

7 мин.

1-тапсырма. /жұптық жұмыс/

Оқылым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту.

Оқылым алдындағы оқушыларға жұптық әңгімелесуге

1 тапсырма

-қандай ұлттық бас киімдерді білесіңдер?

-заманауи киімдер мен ұлттық киімдердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын айтып беріңдер?




1-тапсырма.

Оқушылар өз ойларын дәлелдейді.

Сұрақтарға дәлел келтіре отырып жауап береді .

ЕББҚ бар оқушы асты сызылған сөздерден сұрақ құрастырады, оқып береді.







Дескриптор:

1-сұраққа тұжырымды жауап береді

2-сұраққа тұжырымды жауап береді.



Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК

10 минут




























9 минут


Оқыту түрі: Топтық жұмыс

Оқылым тапсырмасы.

ІІ. Мағынаны тану.


2 тапсырма

Мұғалім мәтін ұсынады.


3 тапсырма оқылымнан кейін

« Ішкі,сыртқы шеңбер» әдісі арқылы орындау ережесін түсіндіреді




















Жазылым тапсырмасы

Берілген мәтіннен қарапайым жоспар құруға нұсқау береді.

/жеке жұмыс/

3-тапсырма






2-тапсырмада



Мәтін мазұнынын барлық оқушылар оқиды.




Оқушылар шеңбер ойынын ойнайды.Олар ішкі сыртықы шеңберде тұрып, оқыған мәтіндерінің мазмұнына байланысты нақты сұрақтар қояды.Ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңберде тұрғандарға сұрақтар береді.

Кейін ауысады.


ЕББҚ бар оқушы қарамен жазылған сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдырады.





Берілген мәтіннің құрлымына сәйкес қарапайым жоспар құрады.



ЕББҚ бар оқушы мәтін бөліктерінен берілген тірек сөздерден қарапайым жоспар құрады.









Дескриптор:

1- нақты ақпаратты анықтауға сұрақ құрастырады.


2-нақты ақпаратты анықтауға сұрақ құрастырады.














Дескриптор:

1-кіріспе бөлім

2-негізгі бөлім

3-қортынды бөлім

Қима қағаздар.

Сабақтың соңы


Рефлексия

4 минут


Үй тапсырмасы:

1 минут

Кері байланыс. «СМС-хабарлама»

Сұрақ : тапсырмалар орындау барысында қандай тапсырма орындау барысынды қиналдыңыздар?






Үйге тапсырма:23-бет, 7-тапсырма.




Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын талдайды.





Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады


Сабақта қолданатын ресурстар:

1 тапсырма

-қандай ұлттық бас киімдерді білесіңдер?

-заманауи киімдер мен ұлттық киімдердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын айтып бер?


2 тапсырма

Сән - адамзат баласы пайда болғаннан бастап пайда болды. Әлемдегі әр түрлі елдердің дәстүрлі халықтық костюм үлгілері қазір де сән жасаушылар үшін шығармашылық жаңалықтардың негізгі бастауы болып отыр және де қандай жағдайда болмасын, арналып тігілген киімдердің бәрінен де өзінің нақты көрінісін табуда. Сән (мода) - латын сөзі, өлшем, әдіс, іс-әрекет түрі. Мағынасы уақытша келісімді, сәнді киіне білу деген ұғым береді

Әр адамның өз талғамына, қажетіне сай сәнді киіну мүмкіндігі бүгінде бар құбылыс. Іс тіге білетін, бұл кәсіпті сүйетін адам, өзіне жарасымды да сәнді киімді қашан да тігіп ала алады. Киім кию мәдениеті адамның білімінің, талғамының, ортаға қарым-қатынасының көрсеткіші. Талғам - бәрінен бұрын адамның өзіне шек қоя білуі (нені, қайда, қашан кию керек, өзінің сырт келбетіне көзқарасы, өзін-өзі ұстай білуі т.б.) Сәнді - арнайы көркемдеуші сәнгер жасайды. Ол сәнқой адамның талғамын ескере отырып, тұтынушы халықтың талабына сай келетіндей етіп орындайды. Оларды көркемдеуші деп атаймыз.

https://aqzhelken.kazgazeta.kz/news/31264



Кері байланыс «Смс-хабарлама»

Жариялаған:
Хавалхан Харшыга
31 Мамыр 2024
265
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі