ҚМЖ санды теңсіздіктердің қасиеттері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ санды теңсіздіктердің қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
санды теңсіздіктердің қасиеттері
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

«Сапар Ерғалиев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда

Сапабекова А.С.

Күні:


Пән/Сынып:

Математика, 6 сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Санды теңсіздіктердің қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.2.5 тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

6.2.2.6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

  • санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі;

  • тура санды теңсіздіктерге амалдар қолдана алады;

Құндылықтарға баулу:

«Жасампаздық пен жаңашылдық айы»

Аптаның дәйек сөзі «Жасампаздық-бәрімізге өнеге»

Сабақтың барысы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 10минут


Ұйым

дас

тыру

Сәлемдесу. Сыныптағы білім алушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату. Білім алушыларды түгендеу.

Топқа бөлу.

-Жасампаздық-жақсы істерді атқару. Елге, жұртқа жаңа серпіліс беретін идеяларды жүзеге асыру. Жаңа жобаны қолдап, жақсылықтың жаршысы болу.

Үй тапсырмасын тексеру.

Үй тапсырмасын қатар отырған оқушылар бір-бірінің дәптерін тексереді.

Ауызша жұмыс: «Миға шабуыл» Өткен сабақтан қайталау сұрақтарын «Дөңгелек әдісі» бойынша беріледі.

1. Санды теңсіздік дегенімз не?

2. a – b айырмасының мәнін табыңдар?

3. a – b айырмасының мәнін 0 санымен салыстырыңдар

Бүгін, Санды теңсіздіктер қасиеттері тақырыбын қарастырамыз. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

  • санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • тура санды теңсіздіктер анықтамасын біледі;

  • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі;


Мұғаліммен амандасу. Бір-біріне жақсы тілектерін білдіру.










Үй тапсырмасына жауап береді.













Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну.


Ауызша бағалау

«Жақсы», «жарайсың», т.б.




1-балл





Оқулық

Презентация






flаppiti


Жаңа сабақ

«төңкерілген сабақ» әдісі бойынша оқушылар жаңа сабаққа өздері дайындалып келеді.

Санды теңсіздіктердің қасиеттері:

1 - қасиет: егер а саны b санынан үлкен, ал b саны с санынан үлкен болса, онда а саны с санынан үлкен болады.

Егер а b, b с болса, онда .

Мысалы, 1) 7 5, 5 3, онда 7 3. 2) 2 5, 5 9, онда 2 9.

2 – қасиет: Егер тура теңсізідктің екі жақ бөлігіне де бірдей сан қосылса, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

Егер а b болса, онда а b + с, с – кез келген сан.

Мысалы, 1) 9 6, 9+2 6+2; 2) 9 6, 9+(-2 6+(-2).

3) 7,2 + 3 8,1; 7,2 + 3 - 3 8,1 - 3; 7,2 8,1 – 3 түрінде жазуға болады.

Теңсіздіктің бір жақ бөлігіндегі қосылғышты екінші жақ бөлігіне көшіргенде, оның таңбасын қарама-қарсытаңбаға өзгерту керек.

3 – қасиет: а) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей оң санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі өзгертілмей, тура теңсіздік шығады.

Егер а b және с болса, онда а b +с,

Мысалы, 1) 9 6, 9 2 6 2, 18 12.

  1. 9 6, 9 6 , 3 2.

б) егер тура теңсіздіктің екі жақ бөлігі бірдей теріс санға көбейтілсе және бөлінсе, теңсізідк белгісі қарама-қарсы таңбаға өзгертіліп, тура теңсіздік шығады.

Егер а b және с болса, онда а b +с,

Мысалы, 1) 9 6, 9 2 6 2), -18 -12.

  1. 9 6, 9 6 , -3 2.

4 – қасиет: Егер теңсіздік белгілері бірдей тура теңсіздіктер мүшелеп қосылса, онда теңсіздік белгісі қосылғыш теңсіздіктердің белгілеріндей тура теңсіздік шығады.

Егер а b және с болса, онда а b +d.

Мысалы: 1) 5,3 2,7 2) 2,7 х 6,5

+ +

1,5 0,8 4,5 у 7

6,8 3,5. 7,2 х+у 13,5

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады















Сабаққа белсенді қатысып отырған білім алушыларды мақтау, мадақтау арқылы бағалау.

1-балл




презентация



Сабақтың ортасы 25

минут


















Бекіту тапсырмасы

«Математикалық диктант» 6 > 5 теңсіздігі берілген

1. Теңсіздіктің екі бөлігіне де 4 – ті қосыңыз. Ж: 10 > 9;

2. Теңсіздіктің екі бөлігіне де (-2) – ні қосыңыз. Ж: 4 > 3; 5 < 6.

3. Теңсіздіктің екі бөлігінен де 7 – ні азайтыңыз. Ж: -1 > -2;

4. Теңсіздіктің екі бөлігінен де (-6) – ны азайтыңыз. Ж: 12 > 11;

5. Теңсіздіктің екі бөлігіне де 3 – ті көбейтіңіз. Ж: 18 > 15;

6. Теңсіздіктің екі бөлігіне де (-5) – ті көбейтіңіз. Ж: -30 < -25;

7. Теңсіздіктің екі бөлігін де 2 – ге бөліңіз. Ж: 3 > 2,5;

8. Теңсіздіктің екі бөлігін де (-2) – ге бөліңіз. Ж: -3 < -2,5;

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін әрі қарай топ арасында

Деңгейлік тапсырмалар

А деңгей

880. Квадраттың қабырғасы 4 см-ден артық, 5 см-ден кем. Квадраттың периметрін бағалаңдар.

В деңгейі

886. Теңсіздіктердің қасиеттерін пайдаланып:

а) 3а – 5 2а – 1 теңсіздігінің екі жақ бөлігіне де 7 санын, 4а санын, -3 санын, -2а санын қосқанда шығатын тура теңсіздікті жазыңдар.

С деңгейі

900. 2,7 х 9 және 1,5 у 3 теңсіздіктерінен:

  1. 2ху – ті; 2) 2ху + 1- ді; 3) + 4 – ті бағалаңдар.


Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.

«Басбармақ» әдісімен бағалау

жүргізіледі





1-балл











«Басбармақ» әдісімен бағалау алады

Жүргізіледі

Адеңгейі-1балл

А+В деңгейі-2 балл

А+В+С деңгейі-3балл

Интернет ресурстары


Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл


Жеке жұмыс

1 Теңсіздіктерді мүшелеп қос және азайт

1) 15 > -7                        2)  7 > 5              3) 10 > -8

3 < 7                           4 >-1              4 > 1

2 Тік төртбұрыштың ұзындығы 4,5 см-ден артық, 6 см-ден кем, ал ені 2см-ден артық, 3,2 см-ден кем. Тік төртбұрыштың ауданын бағала.


1. Қос теңсіздікті жаза алады

2. Тік төртбұрыштың ауданын табу формуласын біледі 3. Теңсіздіктерді көбейтуді орындайд

Дескриптор:

1.теңсіздіктерді мүшелеп қосып, азайта алады.


1-балл

Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд


Оқулықтан тапсырма

Жұппен жұмыс



Дескриптор:

теңсіздіктерді мүшелеп қоса алады.

1-балл


Дескриптор:

теңсіздіктерді мүшелеп көбейте алады.

1-балл

Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд


Жеке жұмыс

«Сиқырлы кітапхана»

Білім алушы жеке жұмыс жасайды.

Өзін-өзі бағалайды

1-балл

Дескриптор:

1.теңсіздіктерді мүшелеп қосып, азайта алады

Дескриптор:

1.теңсіздіктерді мүшелеп кобейте алады

Дескриптор:

1.теңсіздікті бағалай алады

жұмыс дәптері


Тақта

слайд

5 минут








Бағалау:

Кері байланыс: «Білім кемесі»



Үйге тапсырма. №887


Тақырыпты меңгергенін анықтау

Білім алушылар тақтаға шығып өздеріне керектігін таңдайды.






Кері байланыс






Тақта

слайд






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2025
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі