Тақырыбы
6
|
Сақ
тайпалары
|
Мақсаты
|
Ежелгі Қазакстан аумағын
мекендеген сақ тайпаларының мекендеген аймағы, өмір тіршілігі мен
шаруашылығы туралы деректермен
танысады
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырып бойынша ойларын айқын
тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі
сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы
қалыптасады
|
Күтілетін
нәтиже
|
Топтық жұмыс негізінде
ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау
қабілеті дамиды.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Егер мен
ойыны,Суреттер сөйлейді , Академиялық дау
–дамай әдісі, Аквариум әдісі, Кім
жылдам
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Журектен жүрекке тренингі і
арқылы бір-бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер
таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс
жасайтындарын айтады
|
Оқушылар бір-біріне амандасуды
жалғастырады; Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды,
топ ережесін сақтайды,Топтар:
бөлінеді
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
«Егер мен»
ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді
|
Үйге берілген тапсырма
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап
беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы
топптар өзера талқыласады
|
Оқушылар берген тапсырманы
орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында
өзқортындыларын жасайды
|
Түсіну
|
Суреттер
сөйлейді
Тақырыптарғақатысты
материалдар бар суреттерін тақтаға іліп,
талдау
|
Суреттегі
тақырыптарға қарап мағанасын ашу, жауабын топ болып
талқылау
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, тақырып
туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға
жеткізу
|
Қолдану
|
Топпен
жұмыс Академиялық дау
–дамай әдісі
арқылы жаңа тақырыпты
түсініу үшін арнайы тапсырмаларды
қолдану
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде
тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен
талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін
пайдалану
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса
білуі, топпен жұмыс жасауы.
|
Сергіту
сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Аквариум әдісі арқылы
тақырыпқа тапсырмалар пайдалану
Тақырып:
Сақ
тайпалары
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде
тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен
талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға
түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін
түсіндіреді.Ортаға шығып шеңбер жасап ортаға тапсырмаларын
түсіндіреді
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса
білуі, топпен жұмыс жасауы.
|
Жинақтау
|
Кім
жылдам
арқылы сабақты
жинақтайды
|
Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып
сұрақтарға жауап береді
|
Топтар өзара жарысады, ойларын
ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топпн
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
Екі жұлдызбір
тілек
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|