Түркістан облысы Созақ ауданы
Шолаққорған ауылы Мектеп: Т.Әлімқұлов атындағы №14
мектеп интернат – лицейі
Б
Оқу мақсаты: 8.2.1.2 мүктер мен
қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының
ерекшеліктерін
түсіндіру
иология пәні мұғалімі:
Карибекова Гулжан Серикбаевна
Сабақ
мақсаты:
Барлық оқушылар:
-
мүктер
мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз
ұрпақтарының ерекшеліктерін
түсіндіру
Оқушылардың басым бөлігі:
Мүктер
мен қырықжапырақтардың тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті
анықтай алады.
Кейбір оқушылар:
мүктер мен қырықжапырақтардың
мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін
салыстыра отырып мысалдармен дәлелдейді.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері: Білу және түсіну қолдану
Қолдану
Қолдану
Бағалау критерийлері:
мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында
жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін
түсіндіру
қолданады
Кері
байланыс
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
«Тұжырымдық
кесте»әдісі
«Шахмат»
әдісі
«Бесбармақ»
әдісі
ТҮСІНУ
біледі ТҮСІНУ
ТҮСІНеді
Сабақ
басы
Саралау-жеке
қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды тапсырмаларды,әдістерді іріктеу
үдерісі
-Жасуша,ұлпа,мүше ұғымдарын
білуі
-Жасуша,ұлпа,мүшенің
қызметтерін айта алуы
-Олардың ағзадағы маңызын
білуі және ажырата алуы
Бір айналым
түйіндеу
Бір
айналым
түйіндеу
Бір айналым
түйіндеу
Дескрипторлар
-Спора түзетін өсімдіктердің
тіршілік цикліне сипаттама береді.
- Споралы өсімдіктерінің
тіршілік циклінің дамуының эволюциялық манызына талдау
жасайды.
Суретті пайдаланып мүктердің
тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті
анықтай алады.
-Суретті пайдаланып
қырықжапырақтың тіршілік цикліндегі
гаметофит пен спорофитті
анықтай алады.
Кері байланыс «Баспалдақ»
әдісі
«Бесбармақ» әдісі арқылы
кері байланыс беру
Қалыптастырушы
бағалау