Түркістан облысы Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Мектеп: Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат – лицейі
Б
Оқу мақсаты: 8.2.1.2 мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: - мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
Оқушылардың басым бөлігі: Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті анықтай алады.
Кейбір оқушылар: мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін салыстыра отырып мысалдармен дәлелдейді.
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну қолдану
Қолдану
Қолдану
Бағалау критерийлері: мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
қолданады
Кері байланыс
«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Тұжырымдық кесте»әдісі
«Шахмат» әдісі
«Бесбармақ» әдісі
ТҮСІНУ
біледі ТҮСІНУ
ТҮСІНеді
Сабақ басы
Саралау-жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды тапсырмаларды,әдістерді іріктеу үдерісі
-Жасуша,ұлпа,мүше ұғымдарын білуі
-Жасуша,ұлпа,мүшенің қызметтерін айта алуы
-Олардың ағзадағы маңызын білуі және ажырата алуы
Бір айналым түйіндеу

Бір
айналым
түйіндеу
Бір айналым түйіндеу
Дескрипторлар
-Спора түзетін өсімдіктердің тіршілік цикліне сипаттама береді.
- Споралы өсімдіктерінің тіршілік циклінің дамуының эволюциялық манызына талдау жасайды.
Суретті пайдаланып мүктердің тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті анықтай алады.
-Суретті пайдаланып қырықжапырақтың тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті анықтай алады.
Кері байланыс «Баспалдақ» әдісі

«Бесбармақ» әдісі арқылы кері байланыс беру

Қалыптастырушы бағалау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ слайд
ҚМЖ слайд
Түркістан облысы Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Мектеп: Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат – лицейі
Б
Оқу мақсаты: 8.2.1.2 мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: - мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
Оқушылардың басым бөлігі: Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті анықтай алады.
Кейбір оқушылар: мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін салыстыра отырып мысалдармен дәлелдейді.
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну қолдану
Қолдану
Қолдану
Бағалау критерийлері: мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
қолданады
Кері байланыс
«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Тұжырымдық кесте»әдісі
«Шахмат» әдісі
«Бесбармақ» әдісі
ТҮСІНУ
біледі ТҮСІНУ
ТҮСІНеді
Сабақ басы
Саралау-жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды тапсырмаларды,әдістерді іріктеу үдерісі
-Жасуша,ұлпа,мүше ұғымдарын білуі
-Жасуша,ұлпа,мүшенің қызметтерін айта алуы
-Олардың ағзадағы маңызын білуі және ажырата алуы
Бір айналым түйіндеу

Бір
айналым
түйіндеу
Бір айналым түйіндеу
Дескрипторлар
-Спора түзетін өсімдіктердің тіршілік цикліне сипаттама береді.
- Споралы өсімдіктерінің тіршілік циклінің дамуының эволюциялық манызына талдау жасайды.
Суретті пайдаланып мүктердің тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті анықтай алады.
-Суретті пайдаланып қырықжапырақтың тіршілік цикліндегі гаметофит пен спорофитті анықтай алады.
Кері байланыс «Баспалдақ» әдісі

«Бесбармақ» әдісі арқылы кері байланыс беру

Қалыптастырушы бағалау
шағым қалдыра аласыз













