|
Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Соғыс ұрлаған балалық шақ. |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.4.1.шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: "Жусан иісі" повесі бойынша алған әсерін сипаттап, хабарлама жазу; Көпшілігі: шығармада көтерілген мәселені анықтап, сыни хабарлама жазу; Кейбір оқушылар: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу. |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Қызығушылықты ояту.«Қар үйіндісі» әдісі «Нағыз адам болу үшін адам бойындағы үш қасиетті ата».Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұппен ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша үш жауап бір жауап болып біріктіріледі. (Жеке, жұппен, топпен жасайды)
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару.Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Конверттегі сұрақ»
Дескриптор
ҚБ 2-тапсырма. Дифференциациялық тапсырма: А деңгейі: Салыстырыңыз. «Жусан иісі» шығармасында соғыс кезіндегі балалар өмірі, ауыл тіршілігі қалай суреттелген? Соғыстан кейінгі жағдай қалай бейнеленген? Салыстырып талдаңыз.
В деңгейі: Мінездеу. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетін теріп жазыңдар,оны автор мінездемесімен салыстырыңдар. «Т» кестесі
С деңгейі: Жазыңыз. С. Мұратбеов "Жусан иісі" әңгімесінде көтерілген әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама жазыңыз. Дескриптор:
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»
«Автор орындығы». Үздік жұмыстар оқылады. |
Оқушылар шығармадан мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Шығармадан дәлел келтіреді; Ой тұжырымдайды .
Оқушылар саралау тапсырмасын орындайды.
Шығармадағы оқиға кезеңдерін салыстырады; Кейіпкерлер іс-әрекетімен мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады; әңгімеде көтерілген әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама жазады. |
Смайликтер
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия.
|
|
||||||
|
Үй жұмысы |
Сыни хабарламаны толықтыру. |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесі. Соғыс ұрлаған балалық шақ
ҚМЖ С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесі. Соғыс ұрлаған балалық шақ
|
Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Соғыс ұрлаған балалық шақ. |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.4.1.шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: "Жусан иісі" повесі бойынша алған әсерін сипаттап, хабарлама жазу; Көпшілігі: шығармада көтерілген мәселені анықтап, сыни хабарлама жазу; Кейбір оқушылар: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу. |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Қызығушылықты ояту.«Қар үйіндісі» әдісі «Нағыз адам болу үшін адам бойындағы үш қасиетті ата».Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұппен ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша үш жауап бір жауап болып біріктіріледі. (Жеке, жұппен, топпен жасайды)
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару.Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Конверттегі сұрақ»
Дескриптор
ҚБ 2-тапсырма. Дифференциациялық тапсырма: А деңгейі: Салыстырыңыз. «Жусан иісі» шығармасында соғыс кезіндегі балалар өмірі, ауыл тіршілігі қалай суреттелген? Соғыстан кейінгі жағдай қалай бейнеленген? Салыстырып талдаңыз.
В деңгейі: Мінездеу. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетін теріп жазыңдар,оны автор мінездемесімен салыстырыңдар. «Т» кестесі
С деңгейі: Жазыңыз. С. Мұратбеов "Жусан иісі" әңгімесінде көтерілген әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама жазыңыз. Дескриптор:
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»
«Автор орындығы». Үздік жұмыстар оқылады. |
Оқушылар шығармадан мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Шығармадан дәлел келтіреді; Ой тұжырымдайды .
Оқушылар саралау тапсырмасын орындайды.
Шығармадағы оқиға кезеңдерін салыстырады; Кейіпкерлер іс-әрекетімен мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады; әңгімеде көтерілген әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама жазады. |
Смайликтер
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия.
|
|
||||||
|
Үй жұмысы |
Сыни хабарламаны толықтыру. |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз


















