Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Миға шабуыл
Мұғалім келесі сұрақтарды
қояды:
Қандай мәлімет форматтары
естеріңізде?
Салыстырмалы сілтемелердің абсолютті
сілтемелерден қандай айырмашылықтары бар?
Дұрыс жауаптар:
Мәлімет форматтары:
Общий, числовой, текстовой,
денежный, финансовый, дата и время, дробный, процентный и
т.д.
Excel салыстырмалы сілтемесі
– формулаларды басқа орынға
көшірген кезде, формуладағы адрес жаңа орынға байланысты
ауысады.
Excel абсолютті сілтемесі
көшірілген ұяшықтағы
сілтемелердің адресі ауыспауы үшін қолданады.
|
Оқушылар
өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау
жүргізеді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша
қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың
ортасы
|
Білімді
өзектендіру.
Оқушылар
себеттен алған кәмпит түстері бойынша топтарға бөлінеді. Әр топ
түрлі-түсті қарындаштарды пайдаланып, көрсетілген тақырыптар
бойынша параққа білетіндерін жазады:
1.
Ақпараттық қауіпсіздіктің маңызды аспектілері.
2.
Интернеттегі алаяқтық.
3.
Алаяқтық түрлері.
4. Кибербуллинг. IP
мекенжайы.
Жаңа
материалды меңгеру:
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді:
-
Статистика дегеніміз не?
- Статистикалық
мәліметтермен қандай мамандар жұмыс істейді?
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім тақырыпты слайд
материалдары арқылы көрсетеді және оқушылармен бірге
талдайды.
Практикалық
жұмыс.
Қызметкерлердің негізгі жалақысын есептеу
кезінде оның жұмыс коэффициентін бүкіл ел бойынша белгіленген
базалық жалақы мөлшеріне көбейту қажет.
Сергіту сәті
Білімді
бекіту:
-
Анықтаманы жаз:
Статистикалық мәліметтер – ____________
_________________________________________
Сілтеме
- ________________________________
_________________________________________
-
Сұлбаны толтыр және анықтама
бер.
Сілтемелер қандай
түрлерге бөлінеді:
1._________________-
_____________________
2.__________________ -
____________________
3.__________________ -
____________________
3.Сәйкестікті белгілер:
1. R5, G23, C5
|
|
а)Аралас сілтеме
|
2. $R5, G$23, C$5
|
б) Абсолютті сілтеме
|
3. $R$5, $G$23, $C$5
|
с) Салыстырмалы сілтеме
|
4.Формулаларды көрсеті режимінде электронды кестенің үзіндісі
берілген:
-
|
А
|
В
|
С
|
1
|
2
|
|
|
2
|
=B3+1
|
|
|
3
|
=A2+A1
|
=A1*2
|
=A3+A2
|
Келесі ұяшықтардың
мәндерін тап:
-
|
Мұғалімді тыңдайды
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар оқу материалын оқиды,
практикалық жұмысты орындайды
Сергіту сәтін
орындайды
Тапсырмаларды
орындайды
Дескриптор:
-Статистикалық
анықтамаларды толық және нақты жазды.
- мәліметтердің мағынасын
түсіндірді.
-
Сілтеменің
түрлерін ажыратты.
-"Сілтеме" терминдеріне
анықтама береді
- Сәйкестікті белгілейді;
Дескриптор:
-ұяшықтардағы формулаға сәйкес
мәнін табады
|
2 балл
2 балл
3 балл
3 балл
|
Презентация,
оқулық
Жұмыс парағы:
Компьютер
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы.
"Excel бағдарламасымен жұмыс істей алатын
мамандықтар" рөлдік ойынын өткізіңіз. Рөлдерді бөлу: банк
қызметкерлері, бухгалтерлер, экономистер, қаржылық талдаушылар және
т. б.
Кері байланыс
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім?
- нені толық
түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру
қажет
|
Үй тапсырмасын жазады
Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын
бағалайды.
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша
қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Білім класс
|