Материалдар / ҚМЖ "Сыныптағы заттар"

ҚМЖ "Сыныптағы заттар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал оқыту қазақ тілінде емес мектептерге арналған (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында) сабақ беретін ұстаздарға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Сабақ жоспарымен бірге шағын презентация ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫҢ ШАБЛОНЫ

САБАҚ: 1сынып 1 тоқсан 2 бөлім 1 сабақ


Мектеп: Надежка орта мектебі

Күні: 18.04.2016


Мұғалімніңаты-жөні: Баймуханова Гүлсім Қырғызқызы

СЫНЫП:1

Тақырып: «Сыныптағы заттар»


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары



1. Т1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәкес дұрыс әрекет ету.

Т2. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.


2.О2. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.


3.А2. Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.


А6. Тыңдаған оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін келесемін/ келеспеймін ұнайды/ ұнамайды


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындайалады:

  • Мәтіннің және сөздің мағынасын түсінеді.

  • Суреттерді атайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Мәтін бойынша сұраққа жауап береді.

  • Суреттерді детальді талдайды.

  • Суретті сөзбен сәйкестірендіреді


Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Суретті детальді талдап, таныстырылым жасайды.

  • Өзінің пікірін қарапайым түрде айтады


Тілдік мақсат


Оқушылар орындай алады: жаңа сөздерді пайдалана отырып сөз тіркес құрастырып, сұрақтарға жауап береді.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: парта, тақта, үстел, орындық, терезе, есік.


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Бұл не?

Сынып қандай?

Сыныпта неше терезе бар?

Терезе қандай?

Сыныпта неше парта бар?

Сынып қандай?


Талқылауға арналған сұрақтар: Сенің сыныбың қандай? Сыныбың саған ұнай ма? Не себепті …. деп ойлайсыз?

Күтілетін жауаптары: Менің сыныбым маған ұнайды, себебі ол әдемі,таза,әдемі.

ишара:

суреттер,

Алдыңғы оқу:


Оқушылар «Өзін таныстыру» бөлімін өтті, соған байланысты сұрақ арқылы сабақты ұштастыру

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың көңіл күйін анықтау. «Гном» парағын таратамын, олар көңіл-күйін белгілейді. Бағалау парақтарын таратамын, қалай қолданатынын түсіндіремін.

2.Өткен және бүгінгі сабақты ұштастыруда мультфильм кейіпкері Маша сабаққа келеді. Маша арқылы тапсырмаларды орындайды.

3.жаңа сабаққа көшуде оқушылардың қызығушылығын ояту кезеңіне жұмбақтар /2слайд/

4.Сөздік жұмыс /5слайд/

а/ Оқушылар мұғалімді тыңдайды, суретке қарайды, сәйкесін табады./6 слайд/

ә/ куб арқылы сурет бойынша сөзді еске түсіру.



Гномиктер парағы

Бағалау парағы








ТКО әдісі

Кубизм әдісі


Ортасы


5.Мәтінмен жұмыс. Мұғалім мәтінді оқиды, оқушылар тыңдайды. /7слайд/ Оқи алатын оқушыға оқытуға болады.

а/.Оқушыларға сурет ұсынылады, суреттегі сандарға сәйкес сөзді табу.

ә/. Мәтіндегі сөздерді еске түсіру үшін мұғалім постер үлгісін береді./8слайд/

б/.Мәтін бойынша сөз тіркестерді еске түсіру үшін келісемін/келіспеймін ойынын ойнау.

Мысалы: Мынау ақ тақта ма?

Сыныпта 1 парта ма?

Екі терезе бар ма?

в/. Керегін тап. Тақтада модельдеу сызба мысылы: «Сыныпта ----,----,----,------ бар» деген сөйлемге дұрыс суреттер табады. /9слайд/

Мәтін


Сурет


Гроздь органайзері


Смайлик бойынша

Соңы


6. Сұрақ-жауап /10слайд/

7.Өз пікірін білдірту. Сенің сыныбың қандай? Сыныпта нелер бар?

8.Табыс ағашы /11слайд/

Суреттер

Қосымша ақпарат

АҚТ, слайд, тірек сызба


Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтар мен байланыс

(тəрбие элементі).

Жұмақтар шешу, сұрақ-жауап, пікірін қарапайым түрде айтқызу

Бағалау парағы

Смайлик

Табыс ағашы

Дүниетану, орыс тілі

Рефлексия 1.Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма

қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?


Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері орындалды.




Жаңа сздерді меңгерді. Мәтінді түсінді. Сабақ материалы бойынша сөз тіркес, сұраққа жауап бере алады.




Алынған тапсырмалар жас ерекшеліктеріне және жоспарланған сабақ тақырыбына сәкес болды



«Не жоғалды?» ойыны


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:















Сабақтың басында

Оқушының аты




Өзін-өзі бағалау парағы

Кезеңдер

Өз бетімен орындады

Қиын болды, бірақ өз орындады

Көмек керек болды

Жаңа сөздермен танысу





Сәйкесін тап





Мәтінмен жұмыс





Суретпен жұмыс





Постермен жұмыс





Келісемін/келіспеймін ойыны






Сөйлемді толықтыр





Сұрақ-жауап











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ