Сабақ кезеңі/ уақыты | Кезең, оның мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау | ДереккөздерРесурстар |
Кіріспе2 мин | «Шаттық шеңбері»Мақсаты:Тұлға аралық байланысты орнату, ыңтымақтастық атмосферасын құру. | Оқушылармен сәлемдеседі, қызығушылықты ояту үшін шаттық шеңберін құрып, барлығына сәттілік тілейді. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызады. | Оқушылар шаттық шеңберін құрып сабаққа деген жағымды психологиялық ахуал туғызады. | Ауызша мадақтау«Жарайсыңдар».
|
|
4 мин | «Тілші.»Мақсаты: Өткен тақырып бойынша алған білімдерін тексеру
| Диалог. Ауызша сұрақтар қою.Сұрақтар:-Өткен сабақта кім жайлы сөз қозғадық?- Адамның есту мүшесі не?-Оны қалай күту керек?-Иіс сезу мүшесі не?-Мұрынды қалай күту керек.-Көз қандай мүше?-Дәм сезетін мүше қалай аталады?-Сипап сезу мүшесі қалай аталады?
| Қойылған сұрақтарға толық жауап береді., | Смайликтер жапсыру арқылы. | Смайлик ,микрофон |
Негізгі бөлім2мин | «Бейнеленген суреттерді тап»Мақсаты: Ой қозғау,сабақ тақырбын ашу.
| Интербелсенді тақтада табиғат құбылыстары бейнеленген суреттер көрсетліп. Сұрақтар қою.Көрсетілген суреттер барлығы табиғат құбылыстары екенің түсіндіріледі. | Интербелсенді тақтадағы бейнеленген суреттерді айтып. Оның барлығы табиғат құбылысы екенің түсінеді.
| Керемет! | Интербелсенді тақта. |
4 мин | «Қарлы кесек» Мақсаты:Топқа бөлу.
| Жыл мезгілдеріне қарай бейнеленген суреттері бар қарылы кесектерді алып, сол бойынша 4 топқа бөлінеді.
| Қарлы кесектерді алу арқылы Жаз, күз, қыс, көктем тобына бөлінеді. | Тамаша! | Қар кесектері |
7 мин | Топпен жұмыс | Әр топқа жыл мезгілдері бейнеленген А4 форматтағы суреттер таратылып, оларды өз топтарының атына сайын тауып алып бояу керек. | Әр топ өздеріне қатысты суреттерді тауып. Соны бояп, топ мүшесінің біреуі тақтада қорғайды. | Тамаша! | А4 форматтағы жыл мегілдері бейнеленген суреттер
|
2 мин | «Сергіту сәті».Мақсаты:Оқушылардың бойын сергіту, жаттығулар жасау. | Сергіту жаттығуларын жасату. | Оқушылардың видеоны көру арқылы сергіту жаттығуларын қайталау. | Билеріңіз керемет | Видео слайд. |
7 мин | «Түрткі сұрақ». Мақсаты: Ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыта түсу. | Түрткі сұрақАуа райын білу адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Осы сұрақ төңірегінде оқушылардың жауаптарын тыңдау.( Әр оқушының айтқан пікірін құбтау.) | Қойылған түрткі сұрақ бойынша өз жауаптарын береді. | «Жапондық бағалау».ООООО! |
|
4 мин |
| Термометрмен және ауа райның шартты белгілерімен таңыстырамын. | Термометрмен танысып, ауа райының шартты белгілерін бақылау күнделігіне жазу.
|
Бағдаршам арқылы бағалау |
|
Қорытынды6 мин | «Доп дақытыру»Мақсаты: Оқушылардың не білгенің сұрақ қою арқылы анықтау. |
Доп лақтыру арқылы оқушылармен диалогқа түсіу.-Жазбен қыста ауа райында қандай өзгерістер болады?-Найзағай дегеніміз не?-Ашық және бұлтты күндердің айырмашылыға қандай?
| Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, диалогқа түседі. | Смайликтер жапсыру. |
|
3мин | «Күн және бұлт».Кері байланыс.Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білу. | Оқушылардын бүгінгі сабақ деген ойларнының қандай болғаның білу үшін. Күн және бұлт бейнелері таратылады. Яғни күн болса ол бүгінгі сабақ ұнады, ал бұлт болса ұнамады дегенді білдіреді. | Бұлт пен күннен екеуінің біреуін таңдап тақтаға іледі. | Жарайсыңдар. | Күмен мен бұлт стикерлер. |