Материалдар / ҚМЖ Табиғат құбылыстары. Ауа райы 2 сынып

ҚМЖ Табиғат құбылыстары. Ауа райы 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Табиғат құбылыстары. Ауа райы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
2523
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№13 жалпы білім беретін орта мектепБастауыш сынып мұғалімі Ташимова Қ.А Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалімнің жұмыс орны аты-жөні№13 ЖББОМБастауыш сынып мұғалімі Ташимова Қ.АПәні : дүниетануСынып: 1«А»сынып
Сабақтың тақырыбы:Табиғат құбылыстары. Ауа райы.
Сабақтың мақсаты:

Суреттер арқылы табиғат құбылыстарын анықтау,ауа райының білудің адамға не үшін қажет екенің түсінуі, термометрмен танысу, ауа райының шартты белгілерін бақылау күнделігіне жазу, жазбен қыста ауа райындағы өзгерістерді анықтау,ашық және бұлтты күндерді атау.

Күтілетін нәтиже:

Оқушыларды табиғатта болып тұратын құбылыстармен, олардың атаулармен танысады, табиғат туралы білімдерің кеңейеді. Ауа райы және ауа температурасы жайлы ақпарат алады.
Негізгі идеялар/тәсілдер«Шаттық шеңбері». «Тележүргізіуші». Топқа бөлу (Қарлы кесек). Жаңа сабақты түсіндіру.
Қолданатын модульдерСын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Оқулық Дүниетану. Жапы білім беретін 11 жылдық мектептің 1- сыныбына арналған оқулық.







Сабақ кезеңі/ уақытыКезең, оның мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіОқу үшін бағалау, оқуды бағалауДереккөздерРесурстар
Кіріспе2 мин «Шаттық шеңбері»Мақсаты:Тұлға аралық байланысты орнату, ыңтымақтастық атмосферасын құру.Оқушылармен сәлемдеседі, қызығушылықты ояту үшін шаттық шеңберін құрып, барлығына сәттілік тілейді. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызады.Оқушылар шаттық шеңберін құрып сабаққа деген жағымды психологиялық ахуал туғызады. Ауызша мадақтау«Жарайсыңдар».



4 мин«Тілші.»Мақсаты: Өткен тақырып бойынша алған білімдерін тексеру

Диалог. Ауызша сұрақтар қою.Сұрақтар:-Өткен сабақта кім жайлы сөз қозғадық?- Адамның есту мүшесі не?-Оны қалай күту керек?-Иіс сезу мүшесі не?-Мұрынды қалай күту керек.-Көз қандай мүше?-Дәм сезетін мүше қалай аталады?-Сипап сезу мүшесі қалай аталады?

Қойылған сұрақтарға толық жауап береді., Смайликтер жапсыру арқылы.Смайлик ,микрофон
Негізгі бөлім2мин «Бейнеленген суреттерді тап»Мақсаты: Ой қозғау,сабақ тақырбын ашу.



Интербелсенді тақтада табиғат құбылыстары бейнеленген суреттер көрсетліп. Сұрақтар қою.Көрсетілген суреттер барлығы табиғат құбылыстары екенің түсіндіріледі.Интербелсенді тақтадағы бейнеленген суреттерді айтып. Оның барлығы табиғат құбылысы екенің түсінеді.

Керемет!Интербелсенді тақта.
4 мин«Қарлы кесек» Мақсаты:Топқа бөлу.

Жыл мезгілдеріне қарай бейнеленген суреттері бар қарылы кесектерді алып, сол бойынша 4 топқа бөлінеді.

Қарлы кесектерді алу арқылы Жаз, күз, қыс, көктем тобына бөлінеді.Тамаша!Қар кесектері
7 минТоппен жұмысӘр топқа жыл мезгілдері бейнеленген А4 форматтағы суреттер таратылып, оларды өз топтарының атына сайын тауып алып бояу керек.Әр топ өздеріне қатысты суреттерді тауып. Соны бояп, топ мүшесінің біреуі тақтада қорғайды.Тамаша!А4 форматтағы жыл мегілдері бейнеленген суреттер

2 мин«Сергіту сәті».Мақсаты:Оқушылардың бойын сергіту, жаттығулар жасау.Сергіту жаттығуларын жасату.Оқушылардың видеоны көру арқылы сергіту жаттығуларын қайталау.Билеріңіз кереметВидео слайд.
7 мин«Түрткі сұрақ». Мақсаты: Ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыта түсу.Түрткі сұрақАуа райын білу адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Осы сұрақ төңірегінде оқушылардың жауаптарын тыңдау.( Әр оқушының айтқан пікірін құбтау.)Қойылған түрткі сұрақ бойынша өз жауаптарын береді.«Жапондық бағалау».ООООО!

4 мин

Термометрмен және ауа райның шартты белгілерімен таңыстырамын.Термометрмен танысып, ауа райының шартты белгілерін бақылау күнделігіне жазу.



Бағдаршам арқылы бағалау


Қорытынды6 мин«Доп дақытыру»Мақсаты: Оқушылардың не білгенің сұрақ қою арқылы анықтау.

Доп лақтыру арқылы оқушылармен диалогқа түсіу.-Жазбен қыста ауа райында қандай өзгерістер болады?-Найзағай дегеніміз не?-Ашық және бұлтты күндердің айырмашылыға қандай?



Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, диалогқа түседі.Смайликтер жапсыру.

3мин«Күн және бұлт».Кері байланыс.Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білу.Оқушылардын бүгінгі сабақ деген ойларнының қандай болғаның білу үшін. Күн және бұлт бейнелері таратылады. Яғни күн болса ол бүгінгі сабақ ұнады, ал бұлт болса ұнамады дегенді білдіреді.Бұлт пен күннен екеуінің біреуін таңдап тақтаға іледі.Жарайсыңдар.Күмен мен бұлт стикерлер.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ