|
8 сынып география |
|||
|
Тақырыбы |
Тянь – Шань |
||
|
Мақсаты |
Тянь – Шань тауының ерекшеліктеріне сипаттама беру |
||
|
Жалпы мақсат |
Оқушыларды тақырыптық карталарды салыстыра отырып Қазақстанда табиғат зоналарының қалыптасу жағдайын өздіктерінен анықтауға дағдыландыру |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады, бір – біріне өзара көмектеседі, бірін – бірі қолдай білуге үйренеді |
||
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ, «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық» |
||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
СТО стратегиясы, «өзара оқыту стратегиясы, «лабиринт» әдісі, «Венн диаграммасы, «бес жолды өлең»әдісі |
||
|
Қолданылатын ресурстар |
Қазақстанның физикалық картасы,өсімдіктер мен жануарлар суреттері, кескін карта, интерактивті тақта, компьютер, видеоролик |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Сәлемдесу әр оқушы өз орнына отырып Сабаққа дайындалады. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушылардың іс - әрекеті |
|
Білім Қызығушылықтарын ояту |
Қазақстан дүркін жеңімпаздардың фотолары арқылы топқа бөліну Үй тапсырмасы бойынша ой қозғау сұрақтарын беру |
Фотолар арқылы топқа бөледі, топ басшыларын сайлайды Ой қозғау сұрақтарын қояды |
Қазақстанның дүркін жеңімпаздарының фотолары арқылы топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын еркін жеткізеді. |
|
Түсіну |
1. Картадан түсіндіру шолу 2.Видеоролик 3. «Өзара оқыту» стратегиясын |
Картадан түсіндіріп, көрсетеді. Тянь – Шань тауы туралы видеоролик көрсетеді Оқулық бойынша мәтін бөлініп беріледі |
Картаға назарлары ауады. Видеоролик көреді. Мазмұнын түсініп, талқылап, постерге салып қорғайды |
|
Қолдану |
«Лабиринт» әдісі арқылы жаңа сабақ бойынша білімдерін тексеру |
Жаңа тақырып бойынша «Лабиринт» тапсырмаларын топтарға береді |
«Лабиринт» әдісінде оқушылар түсініктерге ия немесе жоқ жауаптары арқылы лабиринттен шығу жолын іздеп, тапсырмаларды орындайды |
|
Сергіту сәті |
Қимыл қозғалыс биін билеу |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Қимыл қозғалыс биін билейді |
|
Талдау |
«Венн диаграммасы» арқылы Тянь – Шаньның солтүстік және батыс жоталарын дәптерге салыстыру жасау |
Топтарға солтүстік жота мен батыс жотаны салыстыруға бағыт береді |
Топтар солтүстік жоталар мен батыс жоталарды Венн диаграммасы арқылы дәптерлеріне салыстырады. |
|
Жинақтау |
«бес жолды өлең» әдісі арқылы білімдерін қорыту |
Жаңа сабақ бойынша білімдерін қортындылайды |
Жаңа сабақ бойынша әр топ бес жолды өлең ойлап шығарады, топ басшылары оқиды |
|
Бағалау |
Өзін – өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату. Бағалау бойынша мұғалім өз ұсынысын айтады |
Өзін – өзі, топпен бағалайды, топ басшысы бағалаудың әділдігін қадағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ тақырабы: Тянь - Шань
ҚМЖ тақырабы: Тянь - Шань
|
8 сынып география |
|||
|
Тақырыбы |
Тянь – Шань |
||
|
Мақсаты |
Тянь – Шань тауының ерекшеліктеріне сипаттама беру |
||
|
Жалпы мақсат |
Оқушыларды тақырыптық карталарды салыстыра отырып Қазақстанда табиғат зоналарының қалыптасу жағдайын өздіктерінен анықтауға дағдыландыру |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады, бір – біріне өзара көмектеседі, бірін – бірі қолдай білуге үйренеді |
||
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ, «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық» |
||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
СТО стратегиясы, «өзара оқыту стратегиясы, «лабиринт» әдісі, «Венн диаграммасы, «бес жолды өлең»әдісі |
||
|
Қолданылатын ресурстар |
Қазақстанның физикалық картасы,өсімдіктер мен жануарлар суреттері, кескін карта, интерактивті тақта, компьютер, видеоролик |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Сәлемдесу әр оқушы өз орнына отырып Сабаққа дайындалады. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушылардың іс - әрекеті |
|
Білім Қызығушылықтарын ояту |
Қазақстан дүркін жеңімпаздардың фотолары арқылы топқа бөліну Үй тапсырмасы бойынша ой қозғау сұрақтарын беру |
Фотолар арқылы топқа бөледі, топ басшыларын сайлайды Ой қозғау сұрақтарын қояды |
Қазақстанның дүркін жеңімпаздарының фотолары арқылы топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын еркін жеткізеді. |
|
Түсіну |
1. Картадан түсіндіру шолу 2.Видеоролик 3. «Өзара оқыту» стратегиясын |
Картадан түсіндіріп, көрсетеді. Тянь – Шань тауы туралы видеоролик көрсетеді Оқулық бойынша мәтін бөлініп беріледі |
Картаға назарлары ауады. Видеоролик көреді. Мазмұнын түсініп, талқылап, постерге салып қорғайды |
|
Қолдану |
«Лабиринт» әдісі арқылы жаңа сабақ бойынша білімдерін тексеру |
Жаңа тақырып бойынша «Лабиринт» тапсырмаларын топтарға береді |
«Лабиринт» әдісінде оқушылар түсініктерге ия немесе жоқ жауаптары арқылы лабиринттен шығу жолын іздеп, тапсырмаларды орындайды |
|
Сергіту сәті |
Қимыл қозғалыс биін билеу |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Қимыл қозғалыс биін билейді |
|
Талдау |
«Венн диаграммасы» арқылы Тянь – Шаньның солтүстік және батыс жоталарын дәптерге салыстыру жасау |
Топтарға солтүстік жота мен батыс жотаны салыстыруға бағыт береді |
Топтар солтүстік жоталар мен батыс жоталарды Венн диаграммасы арқылы дәптерлеріне салыстырады. |
|
Жинақтау |
«бес жолды өлең» әдісі арқылы білімдерін қорыту |
Жаңа сабақ бойынша білімдерін қортындылайды |
Жаңа сабақ бойынша әр топ бес жолды өлең ойлап шығарады, топ басшылары оқиды |
|
Бағалау |
Өзін – өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату. Бағалау бойынша мұғалім өз ұсынысын айтады |
Өзін – өзі, топпен бағалайды, топ басшысы бағалаудың әділдігін қадағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













