Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа
мерзімді жоспар
Бөлім:
9.4 Қазақстан
Республикасының дамуы (1997 жылдан бастап бүгінгі күнге
дейін)
Педагогтің
аты-жөні:
Оразалин
Қ.А
Күні:
17.04.2024
ж
Сыныбы: 9
г
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Астана-Тәуелсіз
Қазақстанның астанасы.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
9.3.1.11 Астананы жаңа
Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде
айқындау;
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар үшін:
Астананы көшіру
әлеуметтік, экономикалық, саяси себептерін
анықтау;
Көпшілік білім
алушылар:
Қазақстанның өркендеуінің
нышаны ретінде Астананы көшіру стратегиялық шешімінің ұтымды
мүмкіншіліктерін сипаттау;
Кейбір
оқушылар:
Астананың халықаралық
аренадағы орынына баға беру.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы.
5
мин.
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу,түген
деу.Үй жұмысын пысықтап
алу.
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, сабақта қанша оқушы жоқ екенін айтадыДескриптор: Үй
жұмысы
-Үй жұмысын жасау
арқылы қосымша ақпараттарды
қарастырады;
-Үй жұмысын
тиянақты,толық орындайды.
Жалпы
-3
балл
Тиімділігі:
Оқу(үй) тапсырмасын
орындау үшін кітапты оқиды;қосымша
оқиды;
Оқулық
Жаңа сабаққа
кіріспе
20мин.
(Ұ)Жаңа сабақты
түсіндіру.
Сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Мұғалімді мұқият
тыңдайды. Конспект жазады.
Тиімділігі:
Жаңа тақырыпты
меңгереді,
тақырып бойынша
тапсырмаларды орындай алады.
Оқулық
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
№1-тапсырма:
STEEPLE
әдісі.
S-әлеуметтік-демографиялық
маңызы.
T-технологиялық
маңызы.
E-экономикалық
маңызы.
E-қоршаған орта үшін
маңызы.
P-саясат үшін
маңызы.
L-құқықтық
маңызы
E-этникалық
фарторлар.
Дескриптор: Жалпы
- 7 балл.
-Тапсырманы дұрыс
орындайды;
- STEEPLE әдісі арқылы
талдау жасайды;
9-сынып оқулығы, А4
форматындағы парақ
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
«Бағдаршам»
әдісі.Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:Бұл кезеңде
саралаудың«Қорытынды»тәсілі
көрінеді.
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз