Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9.4 Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін) |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оразалин Қ.А |
|
Күні: |
17.04.2024 ж |
|
Сыныбы: 9 г |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Астана-Тәуелсіз Қазақстанның астанасы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.1.11 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде айқындау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Астананы көшіру әлеуметтік, экономикалық, саяси себептерін анықтау; Көпшілік білім алушылар: Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде Астананы көшіру стратегиялық шешімінің ұтымды мүмкіншіліктерін сипаттау; Кейбір оқушылар: Астананың халықаралық аренадағы орынына баға беру. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу,түген деу.Үй жұмысын пысықтап алу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады, сабақта қанша оқушы жоқ екенін айтады Дескриптор: Үй жұмысы -Үй жұмысын жасау арқылы қосымша ақпараттарды қарастырады; -Үй жұмысын тиянақты,толық орындайды. Жалпы - 3 балл
|
Тиімділігі: Оқу(үй) тапсырмасын орындау үшін кітапты оқиды;қосымша оқиды;
|
Оқулық |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
20 мин. |
(Ұ)Жаңа сабақты түсіндіру. |
Сабақтың тақырыбын анықтайды. Мұғалімді мұқият тыңдайды. Конспект жазады. |
Тиімділігі: Жаңа тақырыпты меңгереді, тақырып бойынша тапсырмаларды орындай алады. |
Оқулық |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин. |
№1-тапсырма: STEEPLE әдісі. S-әлеуметтік-демографиялық маңызы. T-технологиялық маңызы. E-экономикалық маңызы. E-қоршаған орта үшін маңызы. P-саясат үшін маңызы. L-құқықтық маңызы E-этникалық фарторлар. |
Дескриптор: Жалпы - 7 балл. -Тапсырманы дұрыс орындайды; - STEEPLE әдісі арқылы талдау жасайды;
|
9-сынып оқулығы, А4 форматындағы парақ |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Тәуелсіз елдің астанасы-Астана
ҚМЖ Тәуелсіз елдің астанасы-Астана
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9.4 Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін) |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оразалин Қ.А |
|
Күні: |
17.04.2024 ж |
|
Сыныбы: 9 г |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Астана-Тәуелсіз Қазақстанның астанасы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.1.11 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде айқындау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Астананы көшіру әлеуметтік, экономикалық, саяси себептерін анықтау; Көпшілік білім алушылар: Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде Астананы көшіру стратегиялық шешімінің ұтымды мүмкіншіліктерін сипаттау; Кейбір оқушылар: Астананың халықаралық аренадағы орынына баға беру. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу,түген деу.Үй жұмысын пысықтап алу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады, сабақта қанша оқушы жоқ екенін айтады Дескриптор: Үй жұмысы -Үй жұмысын жасау арқылы қосымша ақпараттарды қарастырады; -Үй жұмысын тиянақты,толық орындайды. Жалпы - 3 балл
|
Тиімділігі: Оқу(үй) тапсырмасын орындау үшін кітапты оқиды;қосымша оқиды;
|
Оқулық |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
20 мин. |
(Ұ)Жаңа сабақты түсіндіру. |
Сабақтың тақырыбын анықтайды. Мұғалімді мұқият тыңдайды. Конспект жазады. |
Тиімділігі: Жаңа тақырыпты меңгереді, тақырып бойынша тапсырмаларды орындай алады. |
Оқулық |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин. |
№1-тапсырма: STEEPLE әдісі. S-әлеуметтік-демографиялық маңызы. T-технологиялық маңызы. E-экономикалық маңызы. E-қоршаған орта үшін маңызы. P-саясат үшін маңызы. L-құқықтық маңызы E-этникалық фарторлар. |
Дескриптор: Жалпы - 7 балл. -Тапсырманы дұрыс орындайды; - STEEPLE әдісі арқылы талдау жасайды;
|
9-сынып оқулығы, А4 форматындағы парақ |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз
















