|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Пән |
Ана тілі 1-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сөз және оның мағынасы. Торғай мен тышқан (ертегі) |
|
Оқу мақсаты
|
1.2.4.1* мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу |
|
Сабақтың мақсаты:
|
1. мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын ажыратады. 2. айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазады және есту, есте сақтау арқылы жазады |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
білу, түсіну қолдану |
|
Бағалау критерийлері
|
Мұғалімнің қолдауымен мәтіннің тақырыбын анықтайды Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды. Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды
|
|
Тапсырма |
|
|
1-тапсырма «Қара жәшік» әдісі
Шарты: Қара жәшікте тақырыпқа қатысты сурет жасырылады.Торғай мен тышқанның белгілерін сипаттап, жасырын суретті тапқаннан кейін мәтіннің тақырыбы ашылады. 1-топ Торғай суретін жасырып, белгілері арқылы сипаттап торғай екендігін түсіндіреді.Ал,2топ жасырын сөзді табады. (Ол кішкентай, ұшады, дән шоқиды, шиқылдайды, құрт жейді,ұя салады) 2-топ Ал, 2топ оқушылары 1топқа тышқан суретін жасырып, белгілерін айтады. (ірімшік жейді, үйді паналайды, мысықтан қорқады, кеміреді) -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы :«Торғай мен тышқан» деп аталады. Мәтінді түсініп оқу 2-тапсырма «Мозайка әдісі»
Шарты: «Мозайка әдісі» оқиға желісін сюжетіне қарай ретімен орналастырады,мазмұнын түсінгенін көрсетеді. 3-тапсырма «Фортуна әдісі» (wordwall.net платформасы)
Шарты: Мәтінді қалай басқаша атауға болады? - («Бір түйір дән», «Әділ шешім», «Достыққа түскен сызат») Негізгі ойы не? - Шешілмейтін түйін жоқ. Достыққа сызат түсірмеу. Дос көңілі шарайна Неліктен дәнді екіге бөлді ? Егер сен қойшының орнында болсаң не істер едің? Неліктен бұл ертегіге жатады? Мәтін мазмұнына мақалдың сәйкестігін дәлелдеп көр. - Достыққа сызат түсірме Бұл мәтіннен ойыңа не түйдің? Осындай жағдайлар сенің өміріңде кездесті ме?
|
|
|
Пәндік сауаттылық |
Оқу сауаттылығы |
|
Оқушылар осы тапсырманы орындау үшін қандай пәндік білімдерін көрсетуі керек? 1-тапсырма «Қара жәшік» әдісі Шарты: Қара жәшікте тақырыпқа қатысты сурет жасырылады.Торғай мен тышқанның белгілерін сипаттап, жасырын суретті тапқаннан кейін мәтіннің тақырыбы ашылады. Жануарларды сипаттау арқылы дүниетанымдары кеңейді. 2-тапсырма «Мозайка әдісі» Шарты: «Мозайка әдісі» оқиға желісін сюжетіне қарай ретімен орналастырады,мазмұнын түсінгенін көрсетеді. |
Бұл тапсырма оқу сауаттылығын дамытуға қалай көмектеседі? 3-тапсырма «Фортуна әдісі» функционалдық сауаттылыққа негізделген, мәтінді өмірмен байланыстырды, пікір білдірді.өз ойларын дәлелдейді.Оқу арқылы сыни ойлаулары дамиды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "Торғай мен Тышқан ертегі" Ана тілі 1сынып
ҚМЖ "Торғай мен Тышқан ертегі" Ана тілі 1сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Пән |
Ана тілі 1-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сөз және оның мағынасы. Торғай мен тышқан (ертегі) |
|
Оқу мақсаты
|
1.2.4.1* мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу |
|
Сабақтың мақсаты:
|
1. мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын ажыратады. 2. айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазады және есту, есте сақтау арқылы жазады |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
білу, түсіну қолдану |
|
Бағалау критерийлері
|
Мұғалімнің қолдауымен мәтіннің тақырыбын анықтайды Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды. Кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды
|
|
Тапсырма |
|
|
1-тапсырма «Қара жәшік» әдісі
Шарты: Қара жәшікте тақырыпқа қатысты сурет жасырылады.Торғай мен тышқанның белгілерін сипаттап, жасырын суретті тапқаннан кейін мәтіннің тақырыбы ашылады. 1-топ Торғай суретін жасырып, белгілері арқылы сипаттап торғай екендігін түсіндіреді.Ал,2топ жасырын сөзді табады. (Ол кішкентай, ұшады, дән шоқиды, шиқылдайды, құрт жейді,ұя салады) 2-топ Ал, 2топ оқушылары 1топқа тышқан суретін жасырып, белгілерін айтады. (ірімшік жейді, үйді паналайды, мысықтан қорқады, кеміреді) -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы :«Торғай мен тышқан» деп аталады. Мәтінді түсініп оқу 2-тапсырма «Мозайка әдісі»
Шарты: «Мозайка әдісі» оқиға желісін сюжетіне қарай ретімен орналастырады,мазмұнын түсінгенін көрсетеді. 3-тапсырма «Фортуна әдісі» (wordwall.net платформасы)
Шарты: Мәтінді қалай басқаша атауға болады? - («Бір түйір дән», «Әділ шешім», «Достыққа түскен сызат») Негізгі ойы не? - Шешілмейтін түйін жоқ. Достыққа сызат түсірмеу. Дос көңілі шарайна Неліктен дәнді екіге бөлді ? Егер сен қойшының орнында болсаң не істер едің? Неліктен бұл ертегіге жатады? Мәтін мазмұнына мақалдың сәйкестігін дәлелдеп көр. - Достыққа сызат түсірме Бұл мәтіннен ойыңа не түйдің? Осындай жағдайлар сенің өміріңде кездесті ме?
|
|
|
Пәндік сауаттылық |
Оқу сауаттылығы |
|
Оқушылар осы тапсырманы орындау үшін қандай пәндік білімдерін көрсетуі керек? 1-тапсырма «Қара жәшік» әдісі Шарты: Қара жәшікте тақырыпқа қатысты сурет жасырылады.Торғай мен тышқанның белгілерін сипаттап, жасырын суретті тапқаннан кейін мәтіннің тақырыбы ашылады. Жануарларды сипаттау арқылы дүниетанымдары кеңейді. 2-тапсырма «Мозайка әдісі» Шарты: «Мозайка әдісі» оқиға желісін сюжетіне қарай ретімен орналастырады,мазмұнын түсінгенін көрсетеді. |
Бұл тапсырма оқу сауаттылығын дамытуға қалай көмектеседі? 3-тапсырма «Фортуна әдісі» функционалдық сауаттылыққа негізделген, мәтінді өмірмен байланыстырды, пікір білдірді.өз ойларын дәлелдейді.Оқу арқылы сыни ойлаулары дамиды. |
шағым қалдыра аласыз

















