Сабақтың
басы
3мин
3мин
2 мин
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа
аударту.
«Күншуақ»
тренингі арқылы психологиялық ахуал
тудырту.
Топтарға
бөлу
«Формулаларды жалғастыр»
әдісі
Мақсаты: оқушылар өткен тақырыптар
бойынша формулаларды еске түсіреді.
Табылған формулалар арқылы
топтарға бөлемін.
1 топ- қос бұрыштардың
формулалары
2 топ-жарты бұрыштардың
формулалары
Үй жұмысын
тексеру
Интербелсенді тақтада берілген
жауаптарды көрсетемін.
«Математикалық диктант»
(топтық жұмыс)
Мақсаты: өткен тақырыпты бекіту арқылы
жаңа тақырыпқа көшу.
Өрнектерді
ықшамда:




;

Проблемалық
сұрақ:
-Қай есепте қиындыққа тап
болдыңдар? (5,6)
Егер тригонометриялық
функциялардың қосындысы мен айырымының формулаларын білетін болсақ,
есептің жауабын табуға болады.
|
Оқушылар тақтада ілінген
«күннің көзі» суретінің әр нұрын алып, бүгінгі сабақта өзіне тілек
тілейді, мақсат қояды.
«Күн нұрларындағы» берілген
формулалардың жалғасын бір-бірінен табады.
Топтарға бөлініп
отырады.
Бір-бірлерінің дәптерлерін
алмасып, тексереді.
Топпен тапсырманы
орындайды.
|
«оқушы-оқушы»,
«мұғалім-оқушы»
«Бірін-бірі
бағалау»
«Шапалақ»әдісі
|
күн көзінің
суретті
қима
қағаздар
Презентация
Тапсырма
парағы
|