Материалдар / ҚМЖ Тригонометрия формулалары 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ Тригонометрия формулалары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометрия формулалары тақырыбында қысқа мерзімді жоспарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2023
291
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

9.3А Тригонометрия

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометрия формулалары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


9.2.4.7 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару мен қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлығы: - және тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіруді орындай алады;

  • және тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын ажырата алады;

  • формулаларын есептер шығаруда қолдана алады;

Көпшілігі: және тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдай алады;

Кейбіреулері: формулаларды түрлендіріп, тепе-теңдіктерді дәлелдей алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3мин









3мин



























2 мин










5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аударту.

«Күншуақ» тренингі арқылы психологиялық ахуал тудырту.







Топтарға бөлу

«Формулаларды жалғастыр» әдісі

Мақсаты: оқушылар өткен тақырыптар бойынша формулаларды еске түсіреді.








Табылған формулалар арқылы топтарға бөлемін.

1 топ- қос бұрыштардың формулалары

2 топ-жарты бұрыштардың формулалары





Үй жұмысын тексеру

Интербелсенді тақтада берілген жауаптарды көрсетемін.



«Математикалық диктант» (топтық жұмыс)

Мақсаты: өткен тақырыпты бекіту арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

Өрнектерді ықшамда:

;

Проблемалық сұрақ:

-Қай есепте қиындыққа тап болдыңдар? (5,6)

Егер тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымының формулаларын білетін болсақ, есептің жауабын табуға болады.



Оқушылар тақтада ілінген «күннің көзі» суретінің әр нұрын алып, бүгінгі сабақта өзіне тілек тілейді, мақсат қояды.





«Күн нұрларындағы» берілген формулалардың жалғасын бір-бірінен табады.





































Топтарға бөлініп отырады.















Бір-бірлерінің дәптерлерін алмасып, тексереді.











Топпен тапсырманы орындайды.



































































«оқушы-оқушы», «мұғалім-оқушы»






«Бірін-бірі бағалау»











«Шапалақ»әдісі













күн көзінің суретті











қима қағаздар























































Презентация













Тапсырма парағы

Сабақтың ортасы


8 мин






















3мин








































10-12мин









































































338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!