Материалдар / ҚМЖ Тригонометрия формулалары 9 сынып

ҚМЖ Тригонометрия формулалары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометрия формулалары тақырыбында қысқа мерзімді жоспарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2023
454
9 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

9.3А Тригонометрия

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометрия формулалары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


9.2.4.7 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару мен қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлығы: - және тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіруді орындай алады;

  • және тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын ажырата алады;

  • формулаларын есептер шығаруда қолдана алады;

Көпшілігі: және тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдай алады;

Кейбіреулері: формулаларды түрлендіріп, тепе-теңдіктерді дәлелдей алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3мин









3мин



























2 мин










5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аударту.

«Күншуақ» тренингі арқылы психологиялық ахуал тудырту.







Топтарға бөлу

«Формулаларды жалғастыр» әдісі

Мақсаты: оқушылар өткен тақырыптар бойынша формулаларды еске түсіреді.








Табылған формулалар арқылы топтарға бөлемін.

1 топ- қос бұрыштардың формулалары

2 топ-жарты бұрыштардың формулалары





Үй жұмысын тексеру

Интербелсенді тақтада берілген жауаптарды көрсетемін.



«Математикалық диктант» (топтық жұмыс)

Мақсаты: өткен тақырыпты бекіту арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

Өрнектерді ықшамда:

;

Проблемалық сұрақ:

-Қай есепте қиындыққа тап болдыңдар? (5,6)

Егер тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымының формулаларын білетін болсақ, есептің жауабын табуға болады.



Оқушылар тақтада ілінген «күннің көзі» суретінің әр нұрын алып, бүгінгі сабақта өзіне тілек тілейді, мақсат қояды.





«Күн нұрларындағы» берілген формулалардың жалғасын бір-бірінен табады.





































Топтарға бөлініп отырады.















Бір-бірлерінің дәптерлерін алмасып, тексереді.











Топпен тапсырманы орындайды.



































































«оқушы-оқушы», «мұғалім-оқушы»






«Бірін-бірі бағалау»











«Шапалақ»әдісі













күн көзінің суретті











қима қағаздар























































Презентация













Тапсырма парағы

Сабақтың ортасы


8 мин






















3мин








































10-12мин









































































450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ