Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / ҚМЖ Тригонометрия формулалары 9 сынып
9.2.4.7Тригонометриялық функциялардың
қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға
немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару мен
қолдану
Сабақтың
мақсаты
Барлығы:-жәнетригонометриялық
функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіруді
орындай алады;
жәнетригонометриялық
функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру
формулаларын ажырата алады;
формулаларын есептер шығаруда
қолдана алады;
Көпшілігі:жәнетригонометриялық
функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру арқылы
өрнектерді ықшамдай алады;
Кейбіреулері:формулаларды түрлендіріп,
тепе-теңдіктерді дәлелдей алады.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Мұғалімнің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
3мин
3мин
2 мин
5мин
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа
аударту.
«Күншуақ»
тренингіарқылы психологиялық ахуал
тудырту.
Топтарға
бөлу
«Формулаларды жалғастыр»
әдісі
Мақсаты:оқушылар өткен тақырыптар
бойынша формулаларды еске түсіреді.
Табылған формулалар арқылы
топтарға бөлемін.
1 топ- қос бұрыштардың
формулалары
2 топ-жарты бұрыштардың
формулалары
Үй жұмысын
тексеру
Интербелсенді тақтада берілген
жауаптарды көрсетемін.
«Математикалық диктант»
(топтық жұмыс)
Мақсаты:өткен тақырыпты бекіту арқылы
жаңа тақырыпқа көшу.
Өрнектерді
ықшамда:
;
Проблемалық
сұрақ:
-Қай есепте қиындыққа тап
болдыңдар? (5,6)
Егер тригонометриялық
функциялардың қосындысы мен айырымының формулаларын білетін болсақ,
есептің жауабын табуға болады.
Оқушылар тақтада ілінген
«күннің көзі» суретінің әр нұрын алып, бүгінгі сабақта өзіне тілек
тілейді, мақсат қояды.
«Күн нұрларындағы» берілген
формулалардың жалғасын бір-бірінен табады.
Топтарға бөлініп
отырады.
Бір-бірлерінің дәптерлерін
алмасып, тексереді.
Топпен тапсырманы
орындайды.
«оқушы-оқушы»,
«мұғалім-оқушы»
«Бірін-бірі
бағалау»
«Шапалақ»әдісі
күн көзінің
суретті
қима
қағаздар
Презентация
Тапсырма
парағы
Сабақтың
ортасы
8 мин
3мин
10-12мин
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз