Сабақтың басы
5 минут
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Айна»
ойыны.
Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады
(немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен,
аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал
екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды
оң жасайды. Бір
минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. /Бұл
ойын оқушыларға псиологиялық жағымды ахуал
орнатады/.
Өткен тақырыпты
пысықтау:
Сұрақ-жауап әдісі арқылы
сұраймын.
1.Бұлтты технология дегеніміз
не?
2.Бұлтты технологияларды қандай салаларда
қолданады?
3.БТ қандай артықшылықтары бар?
4.Қандай кемшілігі бар?
5.Қандай бұлттық технология сервистерін
білесіңдер?
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа көңілді қатысады
Дескриптор:
-Сұраққа жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
35 минут
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Топтық жұмыс:
Оқушылар топта параграфтың мәтінін оқиды және
"Виртуалды шынайылық" деген кластер құрастырады. Әр топтың спикері
өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылаушы сұрақтар
қояды.
Жұптық жұмыс:
№1
тапсырма: Қалып қойған сөздерді
жаз.
Р.Милгрэм ______________шынайылық моделін ұсынды.
Бұл шынайы және виртуалды әлемнің ______________ өмір сүретін және
виртуалды тұтас өмір аясында ____________ әлемде өзара әрекеттесе
өмір сүретін жүйе.
Оның аралық байланыстары – ______________
шынайылық пен _________________ шынайылық.
Қолдану
Кестені толтыр.
Венн диаграммасын қолданып, виртуалды және
кеңейтілген шынайылықты салыстыр.
|
Дескриптор:
-Кластер құрады
-Кластерді қорғайды
-Сұраққа жауап береді
Дескриптор:
-Сөйлемдерді толықтырады
Дескриптор:
-кестені толтырады
-«Виртуалды және кеңейтілген шынайылылық»
кестесін толтырады
-Виртуалды және кеңейтілген шынайылылықты
салыстырады
|
3
балл
3
балл
4
балл
|
Жұмыс дәптері
Оқулық
Таратпа қағаздар
Оқулық, кесте, дәптер
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Сабақты
қорытындылау:
«Серпілген сауал» әдісі.
Топта талқылаңдар
1.Қай салада виртуалды шынайылықты, ал қай салада
кеңейтілген шынайылықты көп қолданады?
2.Аралас шынайылықты қолданатын саланы
атаңдар.
Кері
байланыс: Аяқталмаған сөйлем
әдісі
|
Кері байланыс жасайды
|
Үш
шапалақ арқылы өзін-өзі бағалау.
|
Оқулық
|