Материалдар / ҚМЖ. Виртуалды шындықтағы адам

ҚМЖ. Виртуалды шындықтағы адам

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.4.2 адамның психикалық және физикалық денсаулығына виртуалды және кеңейтілген шындықтың әсері туралы айту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2024
271
12 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

3D жобалау

Педагогтың аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні


Сынып 11 Б

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Виртуалды шындықтағы адам

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.2 адамның психикалық және физикалық денсаулығына виртуалды және кеңейтілген шындықтың әсері туралы айту

Сабақтың мақсаты:

  • Виртуалды шындықтың адам денсаулығына әсері туралы түсінік алады.

  • Виртуалды және кеңейтілген шындықтың артықшылықтары мен кемшіліктерін талдайды.

  • Виртуалды және кеңейтілген шынайылыққа әсер ету салдарын пайымдайды.

Бағалау критерийлері

  • Виртуалды шындықтың әсерін түсіну және сипаттау.

  • Виртуалды шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы нақты мысалдар келтіре алады.

  • Оқу материалдарына негізделген жеке пікірлерін ортаға салу.

Құндылықтарға баулу

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Қызығушылықты ояту: «Атомдар мен молекулалар» әдісі /Бұл әдіс оқушыларға псиологиялық жағымды ахуал орнатады/.


Өткен тақырыпты пысықтау:

Венн диаграммасын қолданып, виртуалды және кеңейтілген шынайылықты

салыстыр. (http://www.classtools.net/education-games-php/venn_intro интернет-ресурсын қолдануға болады).

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру

1.Мұғаліммен амандасады.

Сабаққа көңілді қатысады



Дескриптор:

-Айырмашылығын жазады

-Ұқсастығын жазады

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады


Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер


Сабақтың ортасы

35 минут

Жаңа сабақты түсіндіру

Оқулықпен жұмыс

Білу және түсіну

Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып отырады:

+ - мұны білемін;

- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Ұсынылған нұсқалардың қайсысы виртуалды және кеңейтілген

шынайылықтың негізгі бағытына жатпайды?

Мобильді ойындар, нұсқаулыұтар;

«Сатып алмас бұрын зерделе», қызметтер жайлы ақпарат.

Навигация, қосылған орам.

Шынайылық – нақтылық құрылымдарын түсіну, мәліметтерді өңдеу.

Геолокациолық білім, аударма.

2 тапсырма: Виртуалды шынайылықтың пайдалы және пайдасыз жақтарын

Белгіле

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды:

А деңгейі. Виртуалды «өмірдің» оң және теріс жақтарын салыстыр.

В деңгейі. Елордамыздың көрнекті жерлері бойынша виртуалды тур жаса және алған

әсеріңді жол жазбасы ретінде жаз. Мына интернет-ресурсын қолдануға болады:

http://city3d.kz/nash-gorod/

С деңгейі. «Виртуалды ойынға деген тәуелділіктің алдын алу» тақырыбына буклет жаса.




Дескриптор:

-Мәтінді оқиыд

-Арнайы белгі қойып тапсырманы орындайды












Дескриптор:

-Артық нұсқаларды белгілейді










Дескриптор:

-Виртуалды шынайылықтың пайдалы жағын белгілейді

-Виртуалды шынайылықтың пайдасыз жағын белгілейді




Дескриптор:

-Виртуалды өмірдің оң және теріс жақтарын салыстырады






Мұғалімнің кері байланысы

Ауызша мадақтау













Мадақтау сөздері арқылы бірін-бірі бағалау

2 балл









Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау, мадақтау

3 балл








5 балл




Жұмыс дәптері


Оқулық














Оқулық, дәптер












Кесте, оқулық












ДК, ұялы телефон, интернет, қағаз, қалам

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Топтық жұмыс

1. Күнделікті өмірге виртуалды және кеңейтілген шынайылықтарды ендірудің қауіп- қатерлерінің қаншалықты екенін талқылаңдар.

2. «Виртуалды және кеңейтілген шынайылықтардың бағыттары» бойынша 2-суретіне өз пікіріңді білдір. Оған тағы не қосу керектігін айт, сонан соң оны топта талқылаңдар

Кері байланыс: Тазалық әдісі

Дескриптор:

-Сұрақтарды топта талқылайды

-Ойларымен бөліседі






Кері байланыс жасайды





Оқулық


Үйге тапсырма

Виртуалды шынайылықтағы адам. ҮТ


Жазып алады


Білім класс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ