Сабақтың басы
5 минут
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Атомдар мен молекулалар»
әдісі /Бұл әдіс оқушыларға псиологиялық жағымды ахуал
орнатады/.
Өткен тақырыпты
пысықтау:
Венн диаграммасын қолданып, виртуалды және
кеңейтілген шынайылықты
салыстыр.
(http://www.classtools.net/education-games-php/venn_intro
интернет-ресурсын қолдануға болады).
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын
таныстыру
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа көңілді қатысады
Дескриптор:
-Айырмашылығын жазады
-Ұқсастығын жазады
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
35 минут
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқулықпен жұмыс
Білу және түсіну
Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы
оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып
отырады:
+ - мұны білемін;
–
- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма
қарама-қарсы болып шықты;
v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;
? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау
қажет.
Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін
түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің түсініксіз
жерлерін түсіндіреді.
Жұптық жұмыс:
№1
тапсырма: Ұсынылған нұсқалардың қайсысы
виртуалды және кеңейтілген
шынайылықтың негізгі бағытына
жатпайды?
Мобильді ойындар, нұсқаулыұтар;
«Сатып алмас бұрын зерделе», қызметтер жайлы
ақпарат.
Навигация, қосылған орам.
Шынайылық – нақтылық құрылымдарын түсіну,
мәліметтерді өңдеу.
Геолокациолық білім, аударма.
№2 тапсырма:
Виртуалды шынайылықтың пайдалы және
пайдасыз жақтарын
Белгіле
Деңгейлік тапсырмаларды
орындайды:
А
деңгейі. Виртуалды «өмірдің» оң және
теріс жақтарын салыстыр.
В
деңгейі. Елордамыздың көрнекті жерлері
бойынша виртуалды тур жаса және алған
әсеріңді жол жазбасы ретінде жаз. Мына
интернет-ресурсын қолдануға болады:
http://city3d.kz/nash-gorod/
С
деңгейі. «Виртуалды ойынға деген
тәуелділіктің алдын алу» тақырыбына буклет
жаса.
|
Дескриптор:
-Мәтінді оқиыд
-Арнайы белгі қойып тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
-Артық нұсқаларды белгілейді
Дескриптор:
-Виртуалды шынайылықтың пайдалы жағын
белгілейді
-Виртуалды шынайылықтың пайдасыз жағын
белгілейді
Дескриптор:
-Виртуалды өмірдің оң және теріс жақтарын
салыстырады
|
Мұғалімнің кері байланысы
Ауызша мадақтау
Мадақтау сөздері арқылы бірін-бірі
бағалау
2 балл
Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау,
мадақтау
3 балл
5
балл
|
Жұмыс дәптері
Оқулық
Оқулық, дәптер
Кесте, оқулық
ДК,
ұялы телефон, интернет, қағаз, қалам
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Сабақты
қорытындылау:
Топтық жұмыс
1. Күнделікті өмірге виртуалды және кеңейтілген
шынайылықтарды ендірудің қауіп- қатерлерінің қаншалықты екенін
талқылаңдар.
2. «Виртуалды және кеңейтілген шынайылықтардың
бағыттары» бойынша 2-суретіне өз пікіріңді білдір. Оған тағы не
қосу керектігін айт, сонан соң оны топта
талқылаңдар
Кері
байланыс: Тазалық
әдісі
|
Дескриптор:
-Сұрақтарды топта талқылайды
-Ойларымен бөліседі
Кері байланыс жасайды
|
|
Оқулық
|