Материалдар / ҚМЖ XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? 6сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? 6сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? 6сынып6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
1343
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

Абсолютизм: Батыс пен Шығыс

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

XIV Людовик пен Ұлы Петр тұсындағы мемлекеттікбасқару жүйесінің ерекшеліктерін талдау.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой қозғау

XIV Людовик: «Мемлекет - ол мен!», І Петр: «Ұлы мәртебелі – жеке билік ететін монарх, дүниеде ешкімнің алдында өз ісі алдында есеп бермейді». Мұғалім оқушылар назарына XIV Людовик пен І Петр цитаталарын ұсынып, оқушыларды ой-талқыға шақырып, сабақ тақырыбына болжам жасату.

  • Екі цитатының ортақ идеясы қандай?

  • Қандай билік түрін байқауға болады?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болмақ?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, оқушылармен бірлесіп, сабақ мақсаты анықталады.Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері және тарихи концептімен танысу.



Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап береді

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

1-тапсырма Оқушылардың назарына феодалдық мемлекеттердің даму кезеңдері мен абсолюттік монархияның белгілері туралы ақпарат ұсынылады.

1. Ерте феодалдық мемлекеттер

2. Феодалдық-бытыраңқы мемлекеттер

3. Орталықтанған мемлекет

4. Сословиелік-өкілдік монархия

5. Абсолюттік монархия

2- тапсырма Абсолюттік монархияның белгілерін негізге ала отырып, кестеде берілген сұрақтарға жауап жаздырту.

Абсолюттік монархияның белгілерін

1.

2.

3.

4.

5.


3- тапсырма Мәтінмен жұмыс. XIV Людовик пен Ұлы Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді Венн диаграммасында төмендегі критерийлер бойынша салыстырту.

Салыстыру критерийлері:

1.Саясаттағы өзгерістер

2. Экономикадағы өзгерістер

3. Мәдениеттегі өзгерістер

Оқушылар жұпта бірігіп, екі билеушінің басқару жүйесіндегі ұқсастық пен айырмашылықты анықтап, екі сөйлеммен қорытындылайды.

Т.№4 тапсырмаЖұптардан Версаль сарайындағы корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап, бояту. Диаграммада корольдің күнделікті іс-әрекетін, оларға бөлінген уақыттарын бірнеше санат бойынша бөліп (мысалы тамақтану, балға қатысу т.б), мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін есептету.

Дескрипторлар:

  • Оқушылар билік, мемлекет, абсолютизм, парламент, монархия, «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарының анықтамасын жазады және1 сөйлеммен түсіндірме жасайды;

  • Оқушылар абсолюттік монархияның белгілерін негізге ала отырып, кестеде берілген сұрақтарға жауап жазады;

  • XIV Людовик пен І Петр тұсындағы саясаттағы өзгерістердісалыстырады;

  • Оқушылар XIV Людовик пен І Петр тұсындағы экономикадағы өзгерістерді салыстырады;

  • Оқушылар XIV Людовик пен І Петр тұсындағы мәдениеттегі өзгерістерді салыстырады;

  • Оқушылар екі монарх билігі тұсындағы мемлекеттік басқарудыкем дегенде екі сөйлеммен қорытындылайды;


Оқушыларға билік, мемлекет,

абсолютизм парламент,монархия , «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарының анықтамасын жаздыртып, 1сөйлеммен түсіндірме жазады






XIV Людовик пен Ұлы Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді ажыратады














Кестемен жұмыс



Ақпараттық мәтін




Оқулық
















кесте
















Қорытынды

Кері байланыс

Ұлы Петрдің XIV Людовикті қаншалықты қайталағандығын және олардың қайсысы анағұрлым шексіз биліктің иесі болғандығын талқылату.

Сабақтың соңында оқушылар

Не білдім?

Не көрдім?

Не үйрендім?

Нені білгім келеді?

Не қиындық тудырды? – деген сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

кесте

Оқу тапсырмасы

Оқушылар Версаль сарайындағы корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап, мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін есептейді;






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!