Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
XIV Людовик пен Ұлы Петр тұсындағы мемлекеттікбасқару жүйесінің ерекшеліктерін талдау.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой қозғау XIV Людовик: «Мемлекет - ол мен!», І Петр: «Ұлы мәртебелі – жеке билік ететін монарх, дүниеде ешкімнің алдында өз ісі алдында есеп бермейді». Мұғалім оқушылар назарына XIV Людовик пен І Петр цитаталарын ұсынып, оқушыларды ой-талқыға шақырып, сабақ тақырыбына болжам жасату.
Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, оқушылармен бірлесіп, сабақ мақсаты анықталады.Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері және тарихи концептімен танысу.
|
Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап береді |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||
|
Жаңа сабақ |
1-тапсырма Оқушылардың назарына феодалдық мемлекеттердің даму кезеңдері мен абсолюттік монархияның белгілері туралы ақпарат ұсынылады. 1. Ерте феодалдық мемлекеттер 2. Феодалдық-бытыраңқы мемлекеттер 3. Орталықтанған мемлекет 4. Сословиелік-өкілдік монархия 5. Абсолюттік монархия 2- тапсырма Абсолюттік монархияның белгілерін негізге ала отырып, кестеде берілген сұрақтарға жауап жаздырту.
3- тапсырма Мәтінмен жұмыс. XIV Людовик пен Ұлы Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді Венн диаграммасында төмендегі критерийлер бойынша салыстырту. Салыстыру критерийлері: 1.Саясаттағы өзгерістер 2. Экономикадағы өзгерістер 3. Мәдениеттегі өзгерістер Оқушылар жұпта бірігіп, екі билеушінің басқару жүйесіндегі ұқсастық пен айырмашылықты анықтап, екі сөйлеммен қорытындылайды. Т.№4 тапсырмаЖұптардан Версаль сарайындағы корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап, бояту. Диаграммада корольдің күнделікті іс-әрекетін, оларға бөлінген уақыттарын бірнеше санат бойынша бөліп (мысалы тамақтану, балға қатысу т.б), мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін есептету. Дескрипторлар:
|
Оқушыларға билік, мемлекет, абсолютизм парламент,монархия , «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарының анықтамасын жаздыртып, 1сөйлеммен түсіндірме жазады
XIV Людовик пен Ұлы Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді ажыратады
Кестемен жұмыс
|
|
Ақпараттық мәтін
Оқулық
кесте
|
||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс Ұлы Петрдің XIV Людовикті қаншалықты қайталағандығын және олардың қайсысы анағұрлым шексіз биліктің иесі болғандығын талқылату. Сабақтың соңында оқушылар Не көрдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді? Не қиындық тудырды? – деген сұрақтарға жауап береді. |
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
кесте |
||||||
|
Оқу тапсырмасы |
Оқушылар Версаль сарайындағы корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап, мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін есептейді; |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? 6сынып
ҚМЖ XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? 6сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
XIV Людовик пен Ұлы Петр тұсындағы мемлекеттікбасқару жүйесінің ерекшеліктерін талдау.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой қозғау XIV Людовик: «Мемлекет - ол мен!», І Петр: «Ұлы мәртебелі – жеке билік ететін монарх, дүниеде ешкімнің алдында өз ісі алдында есеп бермейді». Мұғалім оқушылар назарына XIV Людовик пен І Петр цитаталарын ұсынып, оқушыларды ой-талқыға шақырып, сабақ тақырыбына болжам жасату.
Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, оқушылармен бірлесіп, сабақ мақсаты анықталады.Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері және тарихи концептімен танысу.
|
Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап береді |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||
|
Жаңа сабақ |
1-тапсырма Оқушылардың назарына феодалдық мемлекеттердің даму кезеңдері мен абсолюттік монархияның белгілері туралы ақпарат ұсынылады. 1. Ерте феодалдық мемлекеттер 2. Феодалдық-бытыраңқы мемлекеттер 3. Орталықтанған мемлекет 4. Сословиелік-өкілдік монархия 5. Абсолюттік монархия 2- тапсырма Абсолюттік монархияның белгілерін негізге ала отырып, кестеде берілген сұрақтарға жауап жаздырту.
3- тапсырма Мәтінмен жұмыс. XIV Людовик пен Ұлы Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді Венн диаграммасында төмендегі критерийлер бойынша салыстырту. Салыстыру критерийлері: 1.Саясаттағы өзгерістер 2. Экономикадағы өзгерістер 3. Мәдениеттегі өзгерістер Оқушылар жұпта бірігіп, екі билеушінің басқару жүйесіндегі ұқсастық пен айырмашылықты анықтап, екі сөйлеммен қорытындылайды. Т.№4 тапсырмаЖұптардан Версаль сарайындағы корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап, бояту. Диаграммада корольдің күнделікті іс-әрекетін, оларға бөлінген уақыттарын бірнеше санат бойынша бөліп (мысалы тамақтану, балға қатысу т.б), мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін есептету. Дескрипторлар:
|
Оқушыларға билік, мемлекет, абсолютизм парламент,монархия , «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарының анықтамасын жаздыртып, 1сөйлеммен түсіндірме жазады
XIV Людовик пен Ұлы Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді ажыратады
Кестемен жұмыс
|
|
Ақпараттық мәтін
Оқулық
кесте
|
||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс Ұлы Петрдің XIV Людовикті қаншалықты қайталағандығын және олардың қайсысы анағұрлым шексіз биліктің иесі болғандығын талқылату. Сабақтың соңында оқушылар Не көрдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді? Не қиындық тудырды? – деген сұрақтарға жауап береді. |
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
кесте |
||||||
|
Оқу тапсырмасы |
Оқушылар Версаль сарайындағы корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап, мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін есептейді; |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













