Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
қозғау
XIV
Людовик: «Мемлекет - ол
мен!», І Петр: «Ұлы мәртебелі – жеке
билік ететін монарх, дүниеде ешкімнің алдында өз ісі алдында есеп
бермейді». Мұғалім оқушылар
назарына XIV Людовик пен І
Петр цитаталарын ұсынып, оқушыларды
ой-талқыға шақырып, сабақ тақырыбына болжам
жасату.
-
Екі цитатының ортақ идеясы
қандай?
-
Қандай билік түрін байқауға
болады?
-
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай болмақ?
Жұмыс дәптеріне сабақ
тақырыбын жазып, оқушылармен бірлесіп, сабақ мақсаты
анықталады.Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері және тарихи
концептімен танысу.
|
Оқушылар суретпен танысып,сұрақтарға жауап
береді
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
1-тапсырма Оқушылардың назарына феодалдық
мемлекеттердің даму кезеңдері мен абсолюттік монархияның
белгілері туралы ақпарат
ұсынылады.
1. Ерте феодалдық
мемлекеттер
2.
Феодалдық-бытыраңқы
мемлекеттер
3. Орталықтанған
мемлекет
4.
Сословиелік-өкілдік монархия
5. Абсолюттік
монархия
2-
тапсырма Абсолюттік монархияның
белгілерін негізге ала отырып, кестеде берілген сұрақтарға жауап
жаздырту.
Абсолюттік монархияның
белгілерін
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
3- тапсырма Мәтінмен
жұмыс. XIV Людовик пен Ұлы Петрдің
қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді Венн
диаграммасында төмендегі критерийлер бойынша
салыстырту.
Салыстыру
критерийлері:
1.Саясаттағы
өзгерістер
2. Экономикадағы
өзгерістер
3. Мәдениеттегі
өзгерістер
Оқушылар жұпта
бірігіп, екі билеушінің басқару жүйесіндегі ұқсастық пен
айырмашылықты анықтап, екі сөйлеммен
қорытындылайды.
Т.№4
тапсырмаЖұптардан Версаль сарайындағы
корольдің күнделікті өмірі жайлы мәлімет бойынша диаграмма жасап,
бояту. Диаграммада корольдің күнделікті іс-әрекетін, оларға
бөлінген уақыттарын бірнеше санат бойынша бөліп (мысалы тамақтану,
балға қатысу т.б), мемлекеттік істерге қанша уақыт бөлгенін
есептету.
Дескрипторлар:
-
Оқушылар билік,
мемлекет, абсолютизм, парламент,
монархия, «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарының
анықтамасын жазады және1 сөйлеммен түсіндірме
жасайды;
-
Оқушылар абсолюттік монархияның
белгілерін негізге ала отырып, кестеде берілген сұрақтарға жауап
жазады;
-
XIV
Людовик пен І
Петр тұсындағы
саясаттағы
өзгерістердісалыстырады;
-
Оқушылар XIV
Людовик пен І
Петр тұсындағы
экономикадағы
өзгерістерді салыстырады;
-
Оқушылар XIV
Людовик пен І
Петр тұсындағы
мәдениеттегі
өзгерістерді салыстырады;
-
Оқушылар екі монарх
билігі тұсындағы мемлекеттік басқарудыкем дегенде екі сөйлеммен
қорытындылайды;
|
Оқушыларға билік,
мемлекет,
абсолютизм
парламент,монархия , «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарының
анықтамасын жаздыртып, 1сөйлеммен түсіндірме
жазады
XIV Людовик пен Ұлы
Петрдің қызметі тұсындағы мемлекетте орын алған өзгерістерді
ажыратады
Кестемен
жұмыс
|
|
Ақпараттық
мәтін
Оқулық
кесте
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Ұлы Петрдің XIV
Людовикті қаншалықты қайталағандығын және олардың қайсысы анағұрлым
шексіз биліктің иесі болғандығын
талқылату.
Сабақтың соңында
оқушылар
Не
білдім?
Не
көрдім?
Не
үйрендім?
Нені білгім
келеді?
Не қиындық
тудырды? – деген сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
кесте
|