Бөлім:
|
7 .Сауда мен көмек : екі
жақты келісімді сауда
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:10
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ы.Алтынсарин. «Дүние қалай
табылады?»
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
10.2.4.1 мәтіндегі
бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен
байланысын анықтау, оған түсініктеме
беру;
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы
деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру
және оны бағалау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
мәтіндегі
бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен
байланысын анықтау, оған түсініктеме бере
алады;
мәтін мазмұнындағы деректі
ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және
оны бағалай
біледі..
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білді-реді, тыңдау дағдыла-рын дамытуға бағыт-талады, барлық
оқушы-лардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушы-лар
бір-біріне тілек айту арқылы жа-қындасады, көңіл-күйін көтереді
және бауырмал-дығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Монитор,ПК
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа са-бақты байланысты-ру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Оқушылар сұрақтар-ға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.Осы тапсыр-маны орындау арқылы
оқушылардың айты-лым дағдысы қалып-тасады.Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастарының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіреді, талқылауға белсенді қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқып
түсіндіреді,
берілген жаттығуларды
орындатады.
|
Айтылым
Тарап-сторона
Кіріс-доход
Бөгде-посторонний
Маман-специалист
Тапшылық-дефицит
Кәсіпорын-предприятия
Табыс-доход
Таңдау-выбрать
Айтылым
Ойтүрткі
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
- Ой
бөліседі
-Пікірін
айтады
-
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздіктер
|
|
Тапсырма:
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Жұптық
жұмыс
|
Жазылым
Айтылым
Тақырып бойынша
берілген ақпараттың дұрыстығын
анықтайды.
Жазылым
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді, сұхбаттасады.
|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
-Кестемен жұмыс
жасайды
Дескриптор
4
балл
-Диалог
құрады.
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Слайдтар
|
|
1-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқушылардың
түсінбеген тұстарына көмектеседі, түзету жұмыстарын
жасайды.
11-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
|
Оқылым
Айтылым
Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: «Инсерт»
әдісі арқылы талдайды.
2-топ: Тақырып
бойынша постер қорғайды.
3-топ: Мәтін
мазмұнын талдайды.
Жазылым
Мәтін бойынша «Қос
жазба» күнделігін толтырады.
Жазылым
«Шығу парағын»
пайдаланып, сұраққа жауап
береді.
4-тапсырма
|
Дескриптор
5
балл
-Сөйлем
құрайды
-Постер
қорғайды
-Сұрақтар
қояды
-Ойын
айтады
-Пікірімен
бөліседі
Дескриптор
3
балл
-Сипаттайды
Дескриптор
3
балл
-Қорытынды ойын
айтады
|
10-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Кесте
Сызбалар
Парақтар
Суреттер
топтамасы
|