|
САБАҚ: 86 Сабақтың тақырыбы: Зат есім |
Мектеп: № 48 ЖОББМ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Хамзина.З.М |
|||||
|
СЫНЫП: 2 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.3.1 - мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету 2.4.2.3* - сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік,рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Оқушылар қорапшадан қағазға жазылған сөздерді бір – бірден суыру арқылы топтарға бөлінеді. Әр оқушы өзі суырған сөздің қай топқа жататынын тауып, белгіленен орынға отырады. Қорапшаға салынған сөздер: Алмұрт, қызыл, екі, келді, Асқар, бесеу, ұзын, жазды, кітап, кесті, жеті, суық, домбыра, әдемі, үшінші, жүгірді, әже, биік, он, түсірді, жолбарыс, киді, үлкен, жиырма. Топ аттары: 1 – топ: Кім? Не? 2 – топ: Не істеді? 3 – топ: Қандай? 4 – топ: Қанша? Қызығушылықты ояту Әр топқа 1 минут ішінде сыныпта бар заттардың атын жазуды ұсынамын. Уақыт өткен соң әр топтан бір оқушы жазған сөздерін оқиды. Осыдан кейін жазған сөздерінің қандай сұраққа жауап беретіндігін сұраймын. Осылайша жаңа сабақ тақырыбы болжанады. |
Қорапша ішіндегі сөздер, ақ қағаз, маркерлер. |
||||
|
Ортасы 30 минут
Сергіту сәті 2 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Зат есім дегеніміз – заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не? нелер? кімдер? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: адам, көгершін; жазушылар, құлындар. Бас әріппен басталып жазылатын зат есімдерге адам аттары, жер - су аттары, таудың аттары, жануарлардың ерекшелеп қойылған аттары жатады. Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс 6 – жаттығу. Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп оқы.
Ұшып келді бір топ қаз, Қонған жері бірақ саз. Сазды шоқып, тағы шоқып, Ұшып кетті бір топ қаз. Дәптермен жұмыс. 7 – жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. «Қозым», - дейді мені апам, «Қозым», - дейді мені атам. Сөздеріне күлемін, Қозы емеспін, білемін. Ө.Ақыпбеков
Қолдану Жұптық жұмыс Сөздерді оқы. Кісі, жер – су аттарын теріп, үлгі бойынша бөліп жаз. Қарағанды, Ақтау, Үсен, Атырау, Раушан, Жазира, Жезқазған, Ақсу, Гауһар, Орал, Жайық, Айсұлу, Нұржан, Ілияс, Шалқар. Кісі аттары: Үсен, ... Жер – су атаулары: Қарағанды, ... «Ертегі құрастыру» әдісі Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады. Қатысушылардың қиял жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі ертегі құрастырылып шығады. |
«Бас бармақ» арқылы бағалау
«Өзара бағалау» |
||||
|
Аяқталуы 5 минут |
«Хабарлама» әдісі Оқушылардан өздерінің не үйренгенін көрсететін мəтіндік хабарлама (SMS) құрастыруды сұраңыз. Барлық мəтіндік хабарламадағы сияқты мұнда да символдар саны шектеулі. |
|
||||
|
Үйге тапсырма: 9 – жаттығу 44 бет |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "Зат есім" 2 сынып
ҚМЖ "Зат есім" 2 сынып
|
САБАҚ: 86 Сабақтың тақырыбы: Зат есім |
Мектеп: № 48 ЖОББМ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Хамзина.З.М |
|||||
|
СЫНЫП: 2 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.3.1 - мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету 2.4.2.3* - сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік,рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Оқушылар қорапшадан қағазға жазылған сөздерді бір – бірден суыру арқылы топтарға бөлінеді. Әр оқушы өзі суырған сөздің қай топқа жататынын тауып, белгіленен орынға отырады. Қорапшаға салынған сөздер: Алмұрт, қызыл, екі, келді, Асқар, бесеу, ұзын, жазды, кітап, кесті, жеті, суық, домбыра, әдемі, үшінші, жүгірді, әже, биік, он, түсірді, жолбарыс, киді, үлкен, жиырма. Топ аттары: 1 – топ: Кім? Не? 2 – топ: Не істеді? 3 – топ: Қандай? 4 – топ: Қанша? Қызығушылықты ояту Әр топқа 1 минут ішінде сыныпта бар заттардың атын жазуды ұсынамын. Уақыт өткен соң әр топтан бір оқушы жазған сөздерін оқиды. Осыдан кейін жазған сөздерінің қандай сұраққа жауап беретіндігін сұраймын. Осылайша жаңа сабақ тақырыбы болжанады. |
Қорапша ішіндегі сөздер, ақ қағаз, маркерлер. |
||||
|
Ортасы 30 минут
Сергіту сәті 2 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Зат есім дегеніміз – заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не? нелер? кімдер? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: адам, көгершін; жазушылар, құлындар. Бас әріппен басталып жазылатын зат есімдерге адам аттары, жер - су аттары, таудың аттары, жануарлардың ерекшелеп қойылған аттары жатады. Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс 6 – жаттығу. Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп оқы.
Ұшып келді бір топ қаз, Қонған жері бірақ саз. Сазды шоқып, тағы шоқып, Ұшып кетті бір топ қаз. Дәптермен жұмыс. 7 – жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. «Қозым», - дейді мені апам, «Қозым», - дейді мені атам. Сөздеріне күлемін, Қозы емеспін, білемін. Ө.Ақыпбеков
Қолдану Жұптық жұмыс Сөздерді оқы. Кісі, жер – су аттарын теріп, үлгі бойынша бөліп жаз. Қарағанды, Ақтау, Үсен, Атырау, Раушан, Жазира, Жезқазған, Ақсу, Гауһар, Орал, Жайық, Айсұлу, Нұржан, Ілияс, Шалқар. Кісі аттары: Үсен, ... Жер – су атаулары: Қарағанды, ... «Ертегі құрастыру» әдісі Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады. Қатысушылардың қиял жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі ертегі құрастырылып шығады. |
«Бас бармақ» арқылы бағалау
«Өзара бағалау» |
||||
|
Аяқталуы 5 минут |
«Хабарлама» әдісі Оқушылардан өздерінің не үйренгенін көрсететін мəтіндік хабарлама (SMS) құрастыруды сұраңыз. Барлық мəтіндік хабарламадағы сияқты мұнда да символдар саны шектеулі. |
|
||||
|
Үйге тапсырма: 9 – жаттығу 44 бет |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз













