Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
3.1.3.2 - музыкалық форманың
құрылымын анықтау: шумақ, шумақ-қайырма, бір бөлімді, екі
бөлімді
3.1.2.1 - көркем образдарды
аша отырып,түрлі сипатты әндерді
орындау
|
Сабақтың
басы
20
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
5 мин
|
1 тапсырма.
Ақпарат іздеу. Тыңдау және
талдау. М.П.Мусоргскийдің «Картинки
с выставки» циклінен «Старый замок» пьесасын
тыңдаңыз.
«Сұрақтар
ілмегі»әдісі
- Композитор өз
шығармасында қандай бейнені
сомдаған?
- Музыка қалай
орындалды?
-Қандай көңіл-күй
тудырды?
-Тыңдаған кезде
қандай бейне көз алдыңа
келді?
- Сәулет өнері
дегеніміз не?
- Сен тұратын
қалаңда немесе ауылыңда қандай әсем ғимараттар
бар?
-Сәулет нысандары
неге әртүрлі болады? –
2 тапсырма. Сыныпта
талқылау. Сәулет нысандарының суретіне
қараңыздар.
- Бұл ғимараттардың
сырт пішіні қандай?
- Әр ғимарат неше
бөліктен тұрады?
2 тапсырма. Әнді
үйрену.
«Киіз
үй» әнін үйреніңіз.Өлеңін
жазған:Қ.Баянбаев, әнін жазған:
Ж.Тұрсынбаев
3-тапсырма.
Орындау және суырыпсалма. «Киіз үй»
ойыны.
Шарты: Оқушылар
топқа бөлінеді: «Екпін», «Дыбыс күші», «Регистр», «Ды «Киіз үй»
әнінің музыкалық көркемдеуіш құралдарын
өзгертеді.
Бағалау. Ойынның шарты бойынша «Киіз
үй» әніне байланысты жасаған жұмыстарын
бағалайды.
РЕФЛЕКСИЯ
-Мен не
білдім?
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай
тапсырма қиын болды?
-Ал қай тапсырманы
мен оңай орындадым
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген
сұрақтарға жауап береді.
ДәптермеСұрақтарға
жауап береді
Бір -бірін
бағалау
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, сабақты
қорытындылайды.
|
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Дескриптор нәтижесінде «Үш
шапалақ»тәсілі арқылы
бағаланады
|
Бейнеролик
оқулық
Оқулық
Оқулық, нота хрестоматиясы,
үн-бейне хрестоматия
Топпен
жұмыс.Импровизация жасау
А1, А3 форматтағы
қағаздар Фламастерлер Қарандаштар Журналдар
Газеттер
Кері байланыс
тақтайшасы
|