Материалдар / ҚМЖ"Музыка және сәулет"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ"Музыка және сәулет"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
05 Маусым 2024
206
6 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымы

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Педагогтің аты жөні:

Мопыков Кайрат Болатулы

Күні:


Сынып:

3

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Музыка және сәулет


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.2 - музыкалық форманың құрылымын анықтау: шумақ, шумақ-қайырма, бір бөлімді, екі бөлімді

3.1.2.1 - көркем образдарды аша отырып,түрлі сипатты әндерді орындау

Сабақтың мақсаты:

музыкалық форманың құрылымын анықтайды:

көркем образдарды аша отырып,түрлі сипатты әндерді орындайды

Құндылықтарды дарыту

Екі өнер арасындағы сабақтастық

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


20 мин






Сабақтың ортасы


15 мин








5 мин






1 тапсырма. Ақпарат іздеу. Тыңдау және талдау. М.П.Мусоргскийдің «Картинки с выставки» циклінен «Старый замок» пьесасын тыңдаңыз.

«Сұрақтар ілмегі»әдісі

- Композитор өз шығармасында қандай бейнені сомдаған?

- Музыка қалай орындалды?

-Қандай көңіл-күй тудырды?

-Тыңдаған кезде қандай бейне көз алдыңа келді?

- Сәулет өнері дегеніміз не?

- Сен тұратын қалаңда немесе ауылыңда қандай әсем ғимараттар бар?

-Сәулет нысандары неге әртүрлі болады? –



2 тапсырма. Сыныпта талқылау. Сәулет нысандарының суретіне қараңыздар.

- Бұл ғимараттардың сырт пішіні қандай?

- Әр ғимарат неше бөліктен тұрады?

2 тапсырма. Әнді үйрену.

«Киіз үй» әнін үйреніңіз.Өлеңін жазған:Қ.Баянбаев, әнін жазған: Ж.Тұрсынбаев


3-тапсырма. Орындау және суырыпсалма. «Киіз үй» ойыны.

Шарты: Оқушылар топқа бөлінеді: «Екпін», «Дыбыс күші», «Регистр», «Ды «Киіз үй» әнінің музыкалық көркемдеуіш құралдарын өзгертеді.

Бағалау. Ойынның шарты бойынша «Киіз үй» әніне байланысты жасаған жұмыстарын бағалайды.


РЕФЛЕКСИЯ

-Мен не білдім?

- Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым



Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға жауап береді.















ДәптермеСұрақтарға жауап береді






Бір -бірін бағалау











Берілген сұрақтарға жауап беріп, сабақты қорытындылайды.

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



















Дескриптор нәтижесінде «Үш шапалақ»тәсілі арқылы бағаланады






















Бейнеролик

оқулық







Оқулық







Оқулық, нота хрестоматиясы, үн-бейне хрестоматия










Топпен жұмыс.Импровизация жасау







А1, А3 форматтағы қағаздар Фламастерлер Қарандаштар Журналдар Газеттер
















Кері байланыс тақтайшасы






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!