Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Дүниетану пәні

    1-30

    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні

    Серикболова Нургуль Кабдоллаевна

    Күні:

    13.01.2023ж

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:20

    Қатыспағандар саны:-

    Сабақтың тақырыбы

    Спорт - денсаулық кепілі!

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: спорт түрлерін топтастырып, спорт түріне өзінің бойындағы қабілеттерін анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: спортпен тұрақты түрде шұғылданудың маңызын талқылайды.

    Кейбір оқушылар: денсаулық туралы мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіреді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы 8мин







































    Үш тілде амандасу:

    Мұғалім: Қайырлы күн, балалар!

    Оқушылар: Қайырлы күн, мұғалім!

    Мұғалім: Добрый день, дети!

    Оқушылар: Добрый день, учитель!

    Мұғалім: Good afternoon, boys and girls!

    Оқушылар:Good afternoon, teacher!


    -Бүгін қай күн?

    -Аптаның қай күні?

    -Бүгінгі ауа-райы қандай?


    Психологиялық дайындық

    1,2,3

    Бойға жинап күш.

    Дүниетану сабағын бастаймыз,

    Білімнен біз қашпаймыз.


    Өзіне ұнаған топтың атын таңдап, топтарға бөлініп отырады.

    1-топ «Бәйге» тобы

    2-топ «Толағай» тобы

    3-топ «Жалын» тобы

    Топ басшыларын сайлау.

    Топтық жұмыстың ережесімен таныстыру:

    -Бірігіп жұмыс істеу.

    -Өз ойын білдіру, сұрақ қою.

    -Белсенділік таныту.

    -Бір-бірін тыңдау.

    -Уақытты үнемдеу.

    ҚБ «Доп жинау»: Топ басшысы дұрыс жауап берген балаларға бағалау парағына + қойып отырады жне әр дұрыс жауап берген оқушы дұрыс жауабына доп алып отырады, сабақтың соңында бағаланады.

    Дескриптор:

    10ұпай:7 доп және 5+

    9 ұпай: 6 доп және 4+

    8ұпай: 5доп және 3+

    7 ұпай 4 доп және 2 +.

    6 ұпай 3доп және 1 +

    5 ұпай: 2 доп

    Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

    - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    -Отбасы мүшелерін туысқандар деп атауға бола ма?

    - Туысқандық байланысты анықтайтын атауларды ата.

    - Ататекті, жеті атаны білу маңызын сен қалай түсінесің?

    - Жеті аталарыңды атаңдар.

    А-3-ға шығарып әкелген жеті аталары туралы айтады.

    Үш тілде амандасады.







    Сұрақтарға жауап береді




    Хормен айтады




    Топтарға бөлінеді



























    Сұрақтарға жауап береді.








    Жатқа айтады

































    ҚБ «Доп жинау»























    ҚБ «Доп жинау»



























    Ортасы

    30 мин





























































    Жаңа тақырыпқа байланысты видео көрсету.

    Жаңа тақырыпты ашу «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

    -Балалар осы видеоны көре отырып, бүгінгі тақырыбымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

    -Қандай спорт түлерін білесіңдер?

    -Қандай спорттық жарыстарды атай аласыңдар?

    Сабақ мақсаты жария етіледі.


    Денсаулыққа байланысты кітаптан QR кодпен «Денсаулық әліппесін» тыңдатамын.

    Денсаулыққа байланысты сұрақ-жауап әдісін пайдалану:

    -Балалар, деніміз сау болу үшін не істеуіміз керек?

    -Сендер күн тәртібін сақтайсыңдар ма?

    Сөздік жұмыс

    Спорт-спорт-sport

    Спорттық сайыс-спортивные соревнования - sport competitions

    Топпен жұмыс

    «Бәйге» тобы Кластер құру

    Берілген сөздердің ішінен спортқа байланыстысын ғана жабыстыру.

    «Толағай» тобы «Пазл» әдісі

    Футболға байланысты суретті құрап, жабыстыру.

    «Жалын» тобы Атақты спортшылардың аты-жөндерін жазу.

    «Пантомимо» ойынын ойнайды.

    Бір оқушы шығып, қимыл қозғалыс арқылы қандайда бір спорт түрін көрсетеді. Сынып оқушылары ол спорт түрін атайды.

    Сергіту сәті

    Видео қосылады, оқушылар орындайды.

    Топпен жұмыс

    «Бәйге» тобы Спорт түрлерін ажырату

    Берілген суреттерден жазғы және қысқы спорт түрлерін ажырату.

    «Толағай» тобы Мақал-мәтелдерді жалғастыру.

    Спортқа байланысты мақал-мәтелдер беріледі, сол мақал-мәтелдерді толықтару.

    «Жалын» тобы Жұмбақ шешу, жауабын үш тілде айту.

    Спортқа байланысты жұмбақтар беріледі, сол жұмбақтардың жауабын үш тілде айтады

    «Кезбе тілші» әдісі.

    -Сен қандай спорт түрімен айналысасың?

    -Бұл спорт түрі сенен нені талап етеді?

    - Өскенде кім болғың келеді?

    Спорт үйірмелеріне қатысып жүрген балалардан сұхбат алады.


    Жаттығу жасайды




    Сұрақтарға жауап береді









    Сұрақтарға жауап береді




    Хормен айтады



    Тапсырмалар

    ды орындайды









    Спорт түрін атайды



    Сергіту сәтін жасайды




    Тапсырмалар

    ды орындайды













    Сұрақтарға жауап береді


















    ҚБ «Доп жинау»









    ҚБ: Смайлик арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
















    ҚБ: Смайлик арқылы топтар бір-бірін бағалайды.





    ҚБ «Доп жинау»

    Видеоға сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=2ZQxQlYUdr8










    «Құлыншақ» оқулығы






    Сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA











    Соңы

    7 мин



    Бекіту

    «Серпілген сұрақ» әдісі

    -Сонымен бүгінгі сабақта біз не туралы өттік?

    -Бүгінгі сабақта сендер қандай мәлімет алдыңдар?

    -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

    Үйге тапсырма:

    Интернет ақпараттарын пайдаланып, соңғы олимпиадалық ойындарда жүлделі орындарға ие болған қазақстандық спортшылар туралы айту.

    Бағалау:

    Топтарды бағалау, әр оқушының жинаған +және мұғалімнің әр жауапқа берген доптарын жинақтап, ұпай қойып, бағалау.

    Кері байланыс

    1-орын: барлығы түсінікті

    2-орын: Сұрақтар бар

    3-орын:түсінген жоқпын



    Сұрақтарға жауап береді

















    Медальдарды тақтаға іледі.
















    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серикболова Нургуль Кабдоллаевна
    15 Мамыр 2023
    2149
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ"Спорт - денсаулық кепілі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ"Спорт - денсаулық кепілі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақта оқушылар спорт түрлерін топтастырып, спорт түрлеріне қздерінің қабілеттерін қоса алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Дүниетану пәні

    1-30

    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні

    Серикболова Нургуль Кабдоллаевна

    Күні:

    13.01.2023ж

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:20

    Қатыспағандар саны:-

    Сабақтың тақырыбы

    Спорт - денсаулық кепілі!

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: спорт түрлерін топтастырып, спорт түріне өзінің бойындағы қабілеттерін анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: спортпен тұрақты түрде шұғылданудың маңызын талқылайды.

    Кейбір оқушылар: денсаулық туралы мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіреді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы 8мин







































    Үш тілде амандасу:

    Мұғалім: Қайырлы күн, балалар!

    Оқушылар: Қайырлы күн, мұғалім!

    Мұғалім: Добрый день, дети!

    Оқушылар: Добрый день, учитель!

    Мұғалім: Good afternoon, boys and girls!

    Оқушылар:Good afternoon, teacher!


    -Бүгін қай күн?

    -Аптаның қай күні?

    -Бүгінгі ауа-райы қандай?


    Психологиялық дайындық

    1,2,3

    Бойға жинап күш.

    Дүниетану сабағын бастаймыз,

    Білімнен біз қашпаймыз.


    Өзіне ұнаған топтың атын таңдап, топтарға бөлініп отырады.

    1-топ «Бәйге» тобы

    2-топ «Толағай» тобы

    3-топ «Жалын» тобы

    Топ басшыларын сайлау.

    Топтық жұмыстың ережесімен таныстыру:

    -Бірігіп жұмыс істеу.

    -Өз ойын білдіру, сұрақ қою.

    -Белсенділік таныту.

    -Бір-бірін тыңдау.

    -Уақытты үнемдеу.

    ҚБ «Доп жинау»: Топ басшысы дұрыс жауап берген балаларға бағалау парағына + қойып отырады жне әр дұрыс жауап берген оқушы дұрыс жауабына доп алып отырады, сабақтың соңында бағаланады.

    Дескриптор:

    10ұпай:7 доп және 5+

    9 ұпай: 6 доп және 4+

    8ұпай: 5доп және 3+

    7 ұпай 4 доп және 2 +.

    6 ұпай 3доп және 1 +

    5 ұпай: 2 доп

    Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

    - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    -Отбасы мүшелерін туысқандар деп атауға бола ма?

    - Туысқандық байланысты анықтайтын атауларды ата.

    - Ататекті, жеті атаны білу маңызын сен қалай түсінесің?

    - Жеті аталарыңды атаңдар.

    А-3-ға шығарып әкелген жеті аталары туралы айтады.

    Үш тілде амандасады.







    Сұрақтарға жауап береді




    Хормен айтады




    Топтарға бөлінеді



























    Сұрақтарға жауап береді.








    Жатқа айтады

































    ҚБ «Доп жинау»























    ҚБ «Доп жинау»



























    Ортасы

    30 мин





























































    Жаңа тақырыпқа байланысты видео көрсету.

    Жаңа тақырыпты ашу «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

    -Балалар осы видеоны көре отырып, бүгінгі тақырыбымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

    -Қандай спорт түлерін білесіңдер?

    -Қандай спорттық жарыстарды атай аласыңдар?

    Сабақ мақсаты жария етіледі.


    Денсаулыққа байланысты кітаптан QR кодпен «Денсаулық әліппесін» тыңдатамын.

    Денсаулыққа байланысты сұрақ-жауап әдісін пайдалану:

    -Балалар, деніміз сау болу үшін не істеуіміз керек?

    -Сендер күн тәртібін сақтайсыңдар ма?

    Сөздік жұмыс

    Спорт-спорт-sport

    Спорттық сайыс-спортивные соревнования - sport competitions

    Топпен жұмыс

    «Бәйге» тобы Кластер құру

    Берілген сөздердің ішінен спортқа байланыстысын ғана жабыстыру.

    «Толағай» тобы «Пазл» әдісі

    Футболға байланысты суретті құрап, жабыстыру.

    «Жалын» тобы Атақты спортшылардың аты-жөндерін жазу.

    «Пантомимо» ойынын ойнайды.

    Бір оқушы шығып, қимыл қозғалыс арқылы қандайда бір спорт түрін көрсетеді. Сынып оқушылары ол спорт түрін атайды.

    Сергіту сәті

    Видео қосылады, оқушылар орындайды.

    Топпен жұмыс

    «Бәйге» тобы Спорт түрлерін ажырату

    Берілген суреттерден жазғы және қысқы спорт түрлерін ажырату.

    «Толағай» тобы Мақал-мәтелдерді жалғастыру.

    Спортқа байланысты мақал-мәтелдер беріледі, сол мақал-мәтелдерді толықтару.

    «Жалын» тобы Жұмбақ шешу, жауабын үш тілде айту.

    Спортқа байланысты жұмбақтар беріледі, сол жұмбақтардың жауабын үш тілде айтады

    «Кезбе тілші» әдісі.

    -Сен қандай спорт түрімен айналысасың?

    -Бұл спорт түрі сенен нені талап етеді?

    - Өскенде кім болғың келеді?

    Спорт үйірмелеріне қатысып жүрген балалардан сұхбат алады.


    Жаттығу жасайды




    Сұрақтарға жауап береді









    Сұрақтарға жауап береді




    Хормен айтады



    Тапсырмалар

    ды орындайды









    Спорт түрін атайды



    Сергіту сәтін жасайды




    Тапсырмалар

    ды орындайды













    Сұрақтарға жауап береді


















    ҚБ «Доп жинау»









    ҚБ: Смайлик арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
















    ҚБ: Смайлик арқылы топтар бір-бірін бағалайды.





    ҚБ «Доп жинау»

    Видеоға сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=2ZQxQlYUdr8










    «Құлыншақ» оқулығы






    Сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA











    Соңы

    7 мин



    Бекіту

    «Серпілген сұрақ» әдісі

    -Сонымен бүгінгі сабақта біз не туралы өттік?

    -Бүгінгі сабақта сендер қандай мәлімет алдыңдар?

    -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

    Үйге тапсырма:

    Интернет ақпараттарын пайдаланып, соңғы олимпиадалық ойындарда жүлделі орындарға ие болған қазақстандық спортшылар туралы айту.

    Бағалау:

    Топтарды бағалау, әр оқушының жинаған +және мұғалімнің әр жауапқа берген доптарын жинақтап, ұпай қойып, бағалау.

    Кері байланыс

    1-орын: барлығы түсінікті

    2-орын: Сұрақтар бар

    3-орын:түсінген жоқпын



    Сұрақтарға жауап береді

















    Медальдарды тақтаға іледі.
















    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 5 сынып
    15.05.2023
    2149
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серикболова Нургуль Кабдоллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации