Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
- Әміре Қашаубаев
пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танымал еткен
қандай өнерлері?
Оқушыларды сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
Оқушылар Әміре
Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпас
ұлының қазақ халқын әлемге
әйгілі еңбектеріне өз жауаптарын
ұсынады
|
Ауызша
мадақтау
|
презентация
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
1
тапсырма
1.Әміре Қашаубаевтың
шығармасының қоғамдық санаға тигізген
әсері
2 .Қажымұқан
Мұңайтпасұлы шығармасының қоғамдық санаға тигізген
әсері
IDEA
І
- Identify белгілі бір оқиғалардың себептерін
анықтау
D – Describe
сәйкесінше дәлелдерді
сипаттау
E –
Explain оның … қалай әсер еткендігін
түсіндіру
A –
Analyze бұл себептердің қаншалықты маңызды болғандығын
талдау
2) БЖБ №1
(Жиыны-12 ұпай)
1-тапсырма: Кеңестік Қазақстан әдебиетінің
дамуына әсер еткен жағымсыз-жағымды факторларды
жікте.
Жағымды
жақтары
|
Жағымсыз
жақтары
|
1.
2.
3.
|
1.
2.
3
|
4
ұпай
2-тапсырма: Қазақ өнерпаздарының әлемдік
мәдениетке қосқан үлесін және қазақ өнерін әлемге танытудағы рөлін
анықта.
Әміре
Қашаубаев
|
Қажымұқан
Мұңайтпасов
|
Әбілхан
Қастеев
|
|
|
|
3
ұпай
3-тапсырма: Сәйкестендіру
кестесі.
1
|
Конференция
|
А
|
Кейіпкерлердің әрекеті арқылы бейнелейтін әдеби
жанр
|
2
|
Проза
|
Б
|
Орта білім беретін арнайы оқу
орны
|
3
|
Драма
|
В
|
Әлеуметтік және мәдени мұралар
жиынтығы
|
4
|
Дәс
түр
|
Г
|
Мемлекеттік, қоғамдық, ғылыми ұйымдар өкілдерінің
белгілі бір мәселенә талқылап, шешуге арналған
мәжіліс
|
5
|
Семинария
|
Д
|
Қара сөзбен жазылған көркем
шығарма
|
5
ұпай
|
-тарихи тұлғалардың
шығарма
ларының қоғамдық
санаға тигізген әсерін
анықтайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Ғ. Аяған, Х. М.
Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
Атабаев, Қамбарбек
Махамбет
ұлы.
Қазақстан тарихының
деректа
нулық негіздері :
оқу құралы / Қ. М. Атабаев.
-
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс:
«3
ҚҚҚ»:
Құнды ақпарат
....
Қызықты
ақпарат...
Қиын
ақпарат.....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|