Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Сынып:

    Бөлім: «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

    Сабақтың тақырыбы

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романына менің көзқарасым.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: «Тар кезең» тарихи романын ғаламдық тұрғыдан талдау;

    Көпшілігі: шығарманың идеясын ғаламдық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

    Кейбір оқушылар: шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу .

    Бағалау

    критерийлері

    • шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады.

    Ойлау

    дағдыларының

    деңгейі

    Жинақтау, бағалау.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика және терминология: атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, сюжет, композиция.

    Менің ойымша.....Мен келісемін… Мен келіспеймін…

    Талқылау сұрақтары:


    Пәнаралық

    байланыс

    Тарих.

    Құндылықтарға

    баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Прямоугольник 1

    Теңеу


    І.Ұйымдастыру кезеңі

    (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

    ІІ.Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

    • Эссе дегеніміз не?

    • Ол қандай нәтижеге бағытталады?

    • Әдеби эссе дегеніміз не?

    • Оның қандай түрлері бар? (оқушылар жауабы тыңдалады).

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.


    Оқушылар эссе туралы түсінік қалыптастырады.


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтайды.





    Қалыптастырушы бағалау









    9-сынып

    «Қазақ әдебиеті» оқулығы


    Сабақтың ортасы






























    ІІІ. Мағынаны тану

    Әдеби эссенің түрлері

    Бүгін біз сабағымызда әдеби-талдау эссесін жазатын боламыз. Ол үшін әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске түсірейік.

    Тапсырма. «Тар кезең» тарихи романының идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап , әдеби эссе жазыңыз.

    Дескриптор:

    • Тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

    • Тақырыптың өзектілігін анықтап жазады;

    • Тезис жазады.

    Тапсырма. Құрылымы бойынша негізгі бөлімді жазыңыз.

    Дескриптор:

    • Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір жазады;

    • Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін жазады;

    • Аргумент жазады;

    • Аргументті талдайды;

    • Абзацты қорытындылаушы сөйлемді жазады;

    • Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацына өтетін сөйлемді жазады.

    ҚБ

    Негізгі бөлімнің екінші бөлімін жазады.

    Дескриптор:

    • Тезисті қолдаушы пікірді жазады;

    • Тезиске байланысты аргументті анықтайды;

    • Аргументке талдау жасайды;

    • Абзацты қорытындылаушы сөйлем жазады.


    Қорытынды бөлім. Бұл бөлімді тезиске оралу міндетті емес. Қорытынды бөлімде не жазылады?

    Дескриптор:

    • Қорытынды бөлімді жазады.

    ҚБ

    • Балалар, бүгін сіздер әдеби-талдау эссесін жазып шықтыңыздар.

    «Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

    Оқушылар әдеби эссенің түрлерімен танысады.









    Оқушылар әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске түсіреді.































    «Тар кезең» тарихи романының идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап , әдеби эссе жазыңыз.


    Кіріспе бөлімнің құрылымымен танысады.





    Кіріспе бөлім бойынша тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

    тақырыптың өзектілігін анықтап жазады;

    тезис жазады.



    Әдеби-талдау эссе құрылымы бойынша негізгі бөлімді жазыңыз.


    Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір жазады;

    Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін жазады;

    Аргумент жазады;

    Аргументті талдайды;

    Абзацты қорытындылаушы сөйлемді жазады;

    Қорытынды бөлімді жазады.






    Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.











    ҚБ



































    ҚБ












    ҚБ














    ҚБ












    ҚБ



    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

    Сабақтың соңы

    2 минут

    Рефлексия

    Мен нені түсінбедім?

    (Оқушылар стикерге өздерінің түсінбеген тұстарын, сұрақтарын жазып, мұғалімге қалдырады.)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нәбиғаппарова Толғанай Ермекқызы
    20 Мамыр 2023
    986
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романына менің көзқарасым.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романына менің көзқарасым.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    эссе жазуды қалыптастыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Сынып:

    Бөлім: «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

    Сабақтың тақырыбы

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романына менің көзқарасым.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: «Тар кезең» тарихи романын ғаламдық тұрғыдан талдау;

    Көпшілігі: шығарманың идеясын ғаламдық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

    Кейбір оқушылар: шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу .

    Бағалау

    критерийлері

    • шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады.

    Ойлау

    дағдыларының

    деңгейі

    Жинақтау, бағалау.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика және терминология: атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, сюжет, композиция.

    Менің ойымша.....Мен келісемін… Мен келіспеймін…

    Талқылау сұрақтары:


    Пәнаралық

    байланыс

    Тарих.

    Құндылықтарға

    баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Прямоугольник 1

    Теңеу


    І.Ұйымдастыру кезеңі

    (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

    ІІ.Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

    • Эссе дегеніміз не?

    • Ол қандай нәтижеге бағытталады?

    • Әдеби эссе дегеніміз не?

    • Оның қандай түрлері бар? (оқушылар жауабы тыңдалады).

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.


    Оқушылар эссе туралы түсінік қалыптастырады.


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтайды.





    Қалыптастырушы бағалау









    9-сынып

    «Қазақ әдебиеті» оқулығы


    Сабақтың ортасы






























    ІІІ. Мағынаны тану

    Әдеби эссенің түрлері

    Бүгін біз сабағымызда әдеби-талдау эссесін жазатын боламыз. Ол үшін әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске түсірейік.

    Тапсырма. «Тар кезең» тарихи романының идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап , әдеби эссе жазыңыз.

    Дескриптор:

    • Тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

    • Тақырыптың өзектілігін анықтап жазады;

    • Тезис жазады.

    Тапсырма. Құрылымы бойынша негізгі бөлімді жазыңыз.

    Дескриптор:

    • Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір жазады;

    • Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін жазады;

    • Аргумент жазады;

    • Аргументті талдайды;

    • Абзацты қорытындылаушы сөйлемді жазады;

    • Негізгі бөлімнің бір абзацынан екінші абзацына өтетін сөйлемді жазады.

    ҚБ

    Негізгі бөлімнің екінші бөлімін жазады.

    Дескриптор:

    • Тезисті қолдаушы пікірді жазады;

    • Тезиске байланысты аргументті анықтайды;

    • Аргументке талдау жасайды;

    • Абзацты қорытындылаушы сөйлем жазады.


    Қорытынды бөлім. Бұл бөлімді тезиске оралу міндетті емес. Қорытынды бөлімде не жазылады?

    Дескриптор:

    • Қорытынды бөлімді жазады.

    ҚБ

    • Балалар, бүгін сіздер әдеби-талдау эссесін жазып шықтыңыздар.

    «Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

    Оқушылар әдеби эссенің түрлерімен танысады.









    Оқушылар әдеби-талдау эссесінің құрылымын еске түсіреді.































    «Тар кезең» тарихи романының идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап , әдеби эссе жазыңыз.


    Кіріспе бөлімнің құрылымымен танысады.





    Кіріспе бөлім бойынша тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

    тақырыптың өзектілігін анықтап жазады;

    тезис жазады.



    Әдеби-талдау эссе құрылымы бойынша негізгі бөлімді жазыңыз.


    Негізгі бөлім бойынша тезисті қолдаушы пікір жазады;

    Аргументке дейінгі баяндау сөйлемін жазады;

    Аргумент жазады;

    Аргументті талдайды;

    Абзацты қорытындылаушы сөйлемді жазады;

    Қорытынды бөлімді жазады.






    Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.











    ҚБ



































    ҚБ












    ҚБ














    ҚБ












    ҚБ



    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

    Сабақтың соңы

    2 минут

    Рефлексия

    Мен нені түсінбедім?

    (Оқушылар стикерге өздерінің түсінбеген тұстарын, сұрақтарын жазып, мұғалімге қалдырады.)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Тест 10 сынып
    20.05.2023
    986
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нәбиғаппарова Толғанай Ермекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации