Материалдар / Қ.МырзаӘли Неге?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қ.МырзаӘли Неге?

Материал туралы қысқаша түсінік
ззззззззззззззззззззззззз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
2448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 24.11.17

Мұғалімнің аты-жөні: Әділбекова М.Қ

Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем.

(Неге? Қадыр Мырза Әли)

СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.3.7.1 Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу


Бағалау критерийі

Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратады
Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды

Әріптердің байланысын сақтай отырып, көркем жазады


Дескриптор

- берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жазады;

- сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды.

- өлеңді қатесіз көшіреді;

- әріптердің биіктігін, мөлшерін сақтап жазады;

- әріптердің көлбеулігін сақтап жазады;

- әріптерді дұрыс байланыстырып жазады;


Сабақ нәтижесі:


Барлық білім алушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Білім алушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір білім алушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар , топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,АКТ

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, дүниетану

Тілдік құзыреттілік

Жаңбыр – дождь – rain Жұлдыз – звезда – Star Орман – лес – forest Теңіз – море – vast

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басы

8 минут

Психология-лық дайындық.



















Білу



Алдыңғы оқу


Сәлемдесу.

Топқа бөлу:

І топ Сұраулы сөйлем

ІІ топ Лепті сөйлем

ІІІ топ Хабарлы сөйлем

Психологиялық дайындық:

Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз. Сұраулы сөйлемнің соңына (?) сұрақ белгісі қойылады.

Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем деп атайды. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соңында (!) леп белгісі қойылады

Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейді. Хабарлы сөйлемнің соңында (.) нүкте қойылады.


«Серпілген сауал» әдісі.

1.Мәтін дегеніміз не?

2.Мәтіннің түрлерін ата?

3.Сөйлем нені білдіреді?

4.Сөйлем нелерден құралады?

5.Диалог дегеніміз не?

6. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?

Бағалау


Топқа бөлу






Шаттық шеңбері







«Серпілген сауал» әдісі

Ортасы

20 минут



Оқылым



Түсіну



































Қолдану



Жазылым



















Сергіту сәті

1минут







Талдау





Оқылым

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

46-жаттығу.Аян өзінің қарындасы Мерейге өлең оқып отыр.

(5 минут)

Өлеңнің авторы Қадыр Мырза Әли атамыз. Ендеше автор туралы қысқаша мәлімет алайық.

Қадыр Ғинаятұлы МырзалиевҚадыр Мырза Әлі (5 қаңтар 1935 жылЖымпитыОрал облысы - 24 қаңтар 2011 жылАлматы) — ақын, Қазақстанның халық жазушысы (1995), ҚР Әнұранының сөзін жазған авторлардың бірі.

Неге?

Бұлттар неге ауады?

Жаңбыр неге жауады?

Шағыл неге көшеді?

Жарық неге өшеді?

Маса неге шағады?

Жұлдыз неге ағады?

Орман неге шулайды?

Теңіз неге тулайды?

* Өлеңнен сұраулық мағына беріп тұрған сөзді тап.



Бағалау



Шығармашылық жұмыс

47-жаттығу. Мына жайттарды білу үшін сұраулы сөйлемдер құрап жаз. (5минут)

Сабақтың басталатын уақытын; - Сабақ сағат нешеде басталады?

Сыныптағы кезекшінің есімін; - Бүгін кезекші кім?

Асқардың сабақтан кешігу себебін; - Асқар сабақтан неге кешіктің?

Қазақ тіліндегі дауысты дыбыстардың санын; - Қазақ тілінде қанша дауысты дыбыс бар?



Бағалау





Сергіту сәті.
Қазақ тілім – өз тілім, ана тілім.
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім.



48-жаттығу. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Лепті сөйлемнің оқылу ырғағын салыстыр. (5минут)

- Ақ терек, көк терек,

Бізден сізге кім керек?

- Елгезекте тіл алғыш

Болса, сондай ұл керек!

- Ақ терек, көк терек,

Бізден сізге кім керек?

- Білімді де тәлімді

Болса, сондай ұл керек!

(Білім алушылар өлеңнің жалғастырып жазады.)

Бағалау

49- жаттығу. Бағанның сол жағындағы көп нүктенің орнына тиісті сұрау мәнді сөйлемдер жаз. Екі бағандағы сөйлемдердің бір – бірінен өзгешелігін дәлелде. (5минут)

Өскенде ұшқыш болғым келеді.

Ұшқыш болу үшін батыл болу керек

Мен сурет салғанды ұнатамын.

Бағалау

Таныстырылым







Оқулық

АКТ



Автор суреті

























Бағдаршам









Оқулық

Тақтамен жұмыс



















Қазақ тілім















«Автор орындығы»

















Топтық жұмыс




Сергіту сәті

Сергіту сәті.


Аяғы

10 минут



Жинақтау

Сөйлем

Бір – бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады.

Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады. «.», «?», «!»

Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады.



«Графикалық диктант»



.

?

!

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!