Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қ.МырзаӘли Неге?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 24.11.17 Мұғалімнің аты-жөні: Әділбекова М.Қ |
Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем. (Неге? Қадыр Мырза Әли) |
|||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3.7.1 Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу |
|||||
Бағалау критерийі |
•
Хабарлы, сұраулы, лепті
сөйлемдерді ажыратады • Әріптердің байланысын сақтай отырып, көркем жазады |
|||||
Дескриптор |
- берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жазады; - сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды. - өлеңді қатесіз көшіреді; - әріптердің биіктігін, мөлшерін сақтап жазады; - әріптердің көлбеулігін сақтап жазады; - әріптерді дұрыс байланыстырып жазады; |
|||||
Сабақ нәтижесі: |
Барлық білім алушылар: |
|||||
|
||||||
Білім алушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
Кейбір білім алушылар: |
||||||
|
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар , топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,АКТ |
|||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу, дүниетану |
|||||
Тілдік құзыреттілік |
Жаңбыр – дождь – rain Жұлдыз – звезда – Star Орман – лес – forest Теңіз – море – vast |
|||||
Сабақтың жоспары |
||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||
Басы 8 минут Психология-лық дайындық.
Білу
Алдыңғы оқу |
Сәлемдесу. Топқа бөлу: І топ Сұраулы сөйлем ІІ топ Лепті сөйлем ІІІ топ Хабарлы сөйлем Психологиялық дайындық: Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз. Сұраулы сөйлемнің соңына (?) сұрақ белгісі қойылады. Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем деп атайды. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соңында (!) леп белгісі қойылады Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейді. Хабарлы сөйлемнің соңында (.) нүкте қойылады. «Серпілген сауал» әдісі. 1.Мәтін дегеніміз не? 2.Мәтіннің түрлерін ата? 3.Сөйлем нені білдіреді? 4.Сөйлем нелерден құралады? 5.Диалог дегеніміз не? 6. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? Бағалау |
Топқа бөлу Шаттық шеңбері «Серпілген сауал» әдісі |
||||
Ортасы 20 минут
Оқылым
Түсіну
Қолдану
Жазылым
Сергіту сәті 1минут
Талдау
Оқылым |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 46-жаттығу.Аян өзінің қарындасы Мерейге өлең оқып отыр. (5 минут) Өлеңнің авторы Қадыр Мырза Әли атамыз. Ендеше автор туралы қысқаша мәлімет алайық. Қадыр Ғинаятұлы Мырзалиев, Қадыр Мырза Әлі (5 қаңтар 1935 жыл, Жымпиты, Орал облысы - 24 қаңтар 2011 жыл, Алматы) — ақын, Қазақстанның халық жазушысы (1995), ҚР Әнұранының сөзін жазған авторлардың бірі. Неге? Бұлттар неге ауады? Жаңбыр неге жауады? Шағыл неге көшеді? Жарық неге өшеді? Маса неге шағады? Жұлдыз неге ағады? Орман неге шулайды? Теңіз неге тулайды? * Өлеңнен сұраулық мағына беріп тұрған сөзді тап.
Бағалау
Шығармашылық жұмыс 47-жаттығу. Мына жайттарды білу үшін сұраулы сөйлемдер құрап жаз. (5минут) Сабақтың басталатын уақытын; - Сабақ сағат нешеде басталады? Сыныптағы кезекшінің есімін; - Бүгін кезекші кім? Асқардың сабақтан кешігу себебін; - Асқар сабақтан неге кешіктің? Қазақ тіліндегі дауысты дыбыстардың санын; - Қазақ тілінде қанша дауысты дыбыс бар?
Бағалау
Сергіту
сәті.
48-жаттығу. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Лепті сөйлемнің оқылу ырғағын салыстыр. (5минут) - Ақ терек, көк терек, Бізден сізге кім керек? - Елгезекте тіл алғыш Болса, сондай ұл керек! - Ақ терек, көк терек, Бізден сізге кім керек? - Білімді де тәлімді Болса, сондай ұл керек! (Білім алушылар өлеңнің жалғастырып жазады.) Бағалау 49- жаттығу. Бағанның сол жағындағы көп нүктенің орнына тиісті сұрау мәнді сөйлемдер жаз. Екі бағандағы сөйлемдердің бір – бірінен өзгешелігін дәлелде. (5минут) Өскенде ұшқыш болғым келеді. Ұшқыш болу үшін батыл болу керек Мен сурет салғанды ұнатамын. Бағалау |
Таныстырылым
Оқулық АКТ
Автор суреті
Бағдаршам
Оқулық Тақтамен жұмыс
Қазақ тілім
«Автор орындығы»
Топтық жұмыс
|
||||
Сергіту сәті |
Сергіту сәті. |
|
||||
Аяғы 10 минут
Жинақтау |
Сөйлем Бір – бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады. Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады. «.», «?», «!» Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады.
«Графикалық диктант» . ? !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |