Сабақтың тақырыбы: “Қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілік”
|
Сынып жетекші: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
“Қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілік” |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды жауапкершілікке үйрету; Қоғамдық мүлікті күтіп ұстауға тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушыларға жауапкершілік деген не? Сұрағы қойылады Жауапкершілік[1] — адам бойындағы белгілі бір істі , өзіне тапсырылған міндетті орындап, жүзеге асыруынан байқалатын адамгершілік қасиет; тұлғаның қоғамда немесе ұжымда қабылданған әлеуметтік, өнегелі және кұқықтық нормалар мен ережелеріне, борыш сезіміне сәйкес өз қызметін бақылау қабілеттілігі. Өсіп келе жатқан адамда жауапкершілікті тәрбиелеу - қазіргі заман өзекті мақсаты. Мұғалімнің өзінде де жауапкершілік болғаны жөн. Жауапсыз мұғалім - білім саласындағы енбейтін кұбылыс; ата-аналардың өз балалары тәрбиесі үшін жауапкершілігін белгілейтін заңды және өнегелі нормалар.[2] Адамның қоғам алдындағы азаматтық борышын атқарумен бірге, өзіне жүктелген жауапкершілікті орындап шығуы оның кісілік беделін қалыптастырып, іскерлігін шыңдайды. Әр адам ерік-жігеріне, қайраты мен табандылығына қарай Жауапкершілікті әрқалай сезінеді. Жүктелген міндетіне жауапкершілікпен қарайтын адам туған-туыстары, жора-жолдастары, ұжымдағы қызметтестері, жалпы әлеумет алдында жоғары бағаланып, оған жауапты да күрделі істерді атқаруға сенім артады. Адамның мақсатына жетуі, ісінің сәтті болуы, көбінесе, оның жауапкершілікті сезінуіне тікелей байланысты болып келеді.[3][4] |
Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді |
А4 Түрлі-түсті қарындаштар т.б |
|
Топтық жұмыс 2 |
Топтық тапсырмалар беру Қалам тобына тапсырма: Жағдаят Мектепте бос уақытыңда қаламсаппен партаның бетін сыздың. Мұғалім партаға кім сызғанын сұрады. Сенің жауабың? Партаға не үшін сызуға болмайды? Кітап тобына тапсырма: Жағдаят Сен кітапханадан математика оқулығын алып, үй тапсырмасын шығара алмай сол бетті жыртып тастадың? Ертеңіне мұғалімге өтірік айтып, есепті не үшін шығара алмағаныңды айттың. Кітапханашы саған беті түгел кітап бергенін айтты. Сенің жауабың? Кітап бетін сызып, жыртуға болмайды. Не үшін? Дәптер тобына тапсырма Қоғамдық мүлік дегеніміз не? Өздерің білетін қоғамдық мүліктің суреттерні салып бер. |
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды |
|
|
5 минут |
Оқушыларға видеоролик көрсету https://yandex.kz/video/preview/5193059888605535693 |
Видеоролик көреді |
АКТ |
|
Ой түйін 5минут |
Қоғамдық мүлік дегеніміз не? Азаматтық жауапкершілік дегеніміз не? |
Оқушылар сұраққа жауап беріп, өз пікірлерін білдіреді. |
|
|
Рефлексия 7 мин.
|
Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? Сабағымыздың мақсаты не?
“Еркін микрафон” әдісі арқылы сұрақтарға жауап алады
|
Сабақта не үйренгендерін айтып сабаққа кері байланыс береді |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілік сынып сағаты
Қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілік сынып сағаты
Сабақтың тақырыбы: “Қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілік”
|
Сынып жетекші: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
“Қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілік” |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды жауапкершілікке үйрету; Қоғамдық мүлікті күтіп ұстауға тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушыларға жауапкершілік деген не? Сұрағы қойылады Жауапкершілік[1] — адам бойындағы белгілі бір істі , өзіне тапсырылған міндетті орындап, жүзеге асыруынан байқалатын адамгершілік қасиет; тұлғаның қоғамда немесе ұжымда қабылданған әлеуметтік, өнегелі және кұқықтық нормалар мен ережелеріне, борыш сезіміне сәйкес өз қызметін бақылау қабілеттілігі. Өсіп келе жатқан адамда жауапкершілікті тәрбиелеу - қазіргі заман өзекті мақсаты. Мұғалімнің өзінде де жауапкершілік болғаны жөн. Жауапсыз мұғалім - білім саласындағы енбейтін кұбылыс; ата-аналардың өз балалары тәрбиесі үшін жауапкершілігін белгілейтін заңды және өнегелі нормалар.[2] Адамның қоғам алдындағы азаматтық борышын атқарумен бірге, өзіне жүктелген жауапкершілікті орындап шығуы оның кісілік беделін қалыптастырып, іскерлігін шыңдайды. Әр адам ерік-жігеріне, қайраты мен табандылығына қарай Жауапкершілікті әрқалай сезінеді. Жүктелген міндетіне жауапкершілікпен қарайтын адам туған-туыстары, жора-жолдастары, ұжымдағы қызметтестері, жалпы әлеумет алдында жоғары бағаланып, оған жауапты да күрделі істерді атқаруға сенім артады. Адамның мақсатына жетуі, ісінің сәтті болуы, көбінесе, оның жауапкершілікті сезінуіне тікелей байланысты болып келеді.[3][4] |
Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді |
А4 Түрлі-түсті қарындаштар т.б |
|
Топтық жұмыс 2 |
Топтық тапсырмалар беру Қалам тобына тапсырма: Жағдаят Мектепте бос уақытыңда қаламсаппен партаның бетін сыздың. Мұғалім партаға кім сызғанын сұрады. Сенің жауабың? Партаға не үшін сызуға болмайды? Кітап тобына тапсырма: Жағдаят Сен кітапханадан математика оқулығын алып, үй тапсырмасын шығара алмай сол бетті жыртып тастадың? Ертеңіне мұғалімге өтірік айтып, есепті не үшін шығара алмағаныңды айттың. Кітапханашы саған беті түгел кітап бергенін айтты. Сенің жауабың? Кітап бетін сызып, жыртуға болмайды. Не үшін? Дәптер тобына тапсырма Қоғамдық мүлік дегеніміз не? Өздерің білетін қоғамдық мүліктің суреттерні салып бер. |
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды |
|
|
5 минут |
Оқушыларға видеоролик көрсету https://yandex.kz/video/preview/5193059888605535693 |
Видеоролик көреді |
АКТ |
|
Ой түйін 5минут |
Қоғамдық мүлік дегеніміз не? Азаматтық жауапкершілік дегеніміз не? |
Оқушылар сұраққа жауап беріп, өз пікірлерін білдіреді. |
|
|
Рефлексия 7 мин.
|
Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? Сабағымыздың мақсаты не?
“Еркін микрафон” әдісі арқылы сұрақтарға жауап алады
|
Сабақта не үйренгендерін айтып сабаққа кері байланыс береді |
|
шағым қалдыра аласыз

0
минут













