|
Тәрбие сағаты |
«Қоғамдық мүлікті қорға» |
|
|
Күні |
13.10.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Сыдыкова Ж.А. |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қоғамдық мүлікті қорға» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 8 – сыныптар: № 6 САБАҚ. «Қауіпті және болжанбайтын жағдайлардан, зиянсыз әзілдер мен ұсыныстарды қалай ажыратуға болады» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға қоғамдық мүліктің маңызын түсіндіру, оны ұқыпты пайдалану мен сақтау жауапкершілігін қалыптастыру.. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Оқушыларға өмірде кездесетін қауіпті және күтпеген жағдайларды, соның ішінде бейтаныс адамдардың ұсыныстары мен әзілдерінің қауіпті және зиянсыз түрлерін ажырата білуді үйрету; өз қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру. |
|
|
Дәйексөз |
«Отанды сүю - отбасынан басталады!» |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Ой қозғау Тақырып ашу. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Оқушылар дың пікірі тыңдалады |
Компьютер
|
|
Сабақтың ортасы
|
1. Қоғамдық мүліктің иесі – халық, мемлекет екенін түсіндіру. 2. «Қоғамдық мүлікті бүлдірмеу – ел байлығын сақтау» тақырыбында қысқаша бейнеролик немесе сурет көрсету. 3. Топтық жұмыс: 1-топ: «Қоғамдық мүлікті қалай сақтауға болады?» 2-топ: «Қоғамдық мүлікті бүлдірсе не болады?» 4. Әр топ өз постерін қорғау. |
Топта талқылап, жауап береді, қорғайды. |
суреттер
|
|
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
|
1)Зиянсыз әзілдер: достарыңның көңіл көтеру үшін айтқан жеңіл әзілі. → Мысалы: «Сөмкеңді тығып қойдым, қалжың ғой!» Қауіпті әзілдер мен ұсыныстар: бөтен адамның сенімге кіру, алдап шақыру әрекеті. → Мысалы: «Кел, саған сыйлық берем», «Ата-анаң жіберді, бірге барайық» т.б. 2. Топтық талқылау: – Оқушыларға бірнеше жағдаят беріледі: 1. Бейтаныс адам кәмпит ұсынды. 2. Досың телефоныңды сұрады. 3. Ауладағы адам көмектесші деп шақырды. 4. Мұғалім әзілдеп "жұмысты сен істейсің" деді. → Әр оқушы «қауіпсіз / қауіпті» деп ажыратады, себебін түсіндіреді. 3. Қауіпсіздік ережелері: Бейтаныс адаммен сөйлеспе. Үлкендердің рұқсатынсыз ешқайда барма. Әзіл болса да өзіңе немесе басқаларға зиян келтірме. Сенімсіз ұсынысқа «жоқ» деп айтудан қорықпа. |
Бейнероликті тамашалайды Оқушылар ән шырқайды
|
https://www.youtube.com/watch?v=9Ihn3UySyAc https://www.youtube.com/watch?v=33fxi28NdEU Пайдалы сілтеме:https://youtu.be/5PlDBvWOusI?si=hgUP36wzrkFclr6u |
|
Соңы
|
IV. Қорытынды бөлім!
«Мен қоғамдық мүлікті қорғауға уәде беремін» атты шағын уәде айту сәті. Әр оқушы өз уәдесін айтады.
V. Рефлексия «Мен не білдім?» әдісі арқылы ой бөлісу |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоғамдық мүлікті қорға
Қоғамдық мүлікті қорға
|
Тәрбие сағаты |
«Қоғамдық мүлікті қорға» |
|
|
Күні |
13.10.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Сыдыкова Ж.А. |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қоғамдық мүлікті қорға» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 8 – сыныптар: № 6 САБАҚ. «Қауіпті және болжанбайтын жағдайлардан, зиянсыз әзілдер мен ұсыныстарды қалай ажыратуға болады» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға қоғамдық мүліктің маңызын түсіндіру, оны ұқыпты пайдалану мен сақтау жауапкершілігін қалыптастыру.. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Оқушыларға өмірде кездесетін қауіпті және күтпеген жағдайларды, соның ішінде бейтаныс адамдардың ұсыныстары мен әзілдерінің қауіпті және зиянсыз түрлерін ажырата білуді үйрету; өз қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру. |
|
|
Дәйексөз |
«Отанды сүю - отбасынан басталады!» |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Ой қозғау Тақырып ашу. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Оқушылар дың пікірі тыңдалады |
Компьютер
|
|
Сабақтың ортасы
|
1. Қоғамдық мүліктің иесі – халық, мемлекет екенін түсіндіру. 2. «Қоғамдық мүлікті бүлдірмеу – ел байлығын сақтау» тақырыбында қысқаша бейнеролик немесе сурет көрсету. 3. Топтық жұмыс: 1-топ: «Қоғамдық мүлікті қалай сақтауға болады?» 2-топ: «Қоғамдық мүлікті бүлдірсе не болады?» 4. Әр топ өз постерін қорғау. |
Топта талқылап, жауап береді, қорғайды. |
суреттер
|
|
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
|
1)Зиянсыз әзілдер: достарыңның көңіл көтеру үшін айтқан жеңіл әзілі. → Мысалы: «Сөмкеңді тығып қойдым, қалжың ғой!» Қауіпті әзілдер мен ұсыныстар: бөтен адамның сенімге кіру, алдап шақыру әрекеті. → Мысалы: «Кел, саған сыйлық берем», «Ата-анаң жіберді, бірге барайық» т.б. 2. Топтық талқылау: – Оқушыларға бірнеше жағдаят беріледі: 1. Бейтаныс адам кәмпит ұсынды. 2. Досың телефоныңды сұрады. 3. Ауладағы адам көмектесші деп шақырды. 4. Мұғалім әзілдеп "жұмысты сен істейсің" деді. → Әр оқушы «қауіпсіз / қауіпті» деп ажыратады, себебін түсіндіреді. 3. Қауіпсіздік ережелері: Бейтаныс адаммен сөйлеспе. Үлкендердің рұқсатынсыз ешқайда барма. Әзіл болса да өзіңе немесе басқаларға зиян келтірме. Сенімсіз ұсынысқа «жоқ» деп айтудан қорықпа. |
Бейнероликті тамашалайды Оқушылар ән шырқайды
|
https://www.youtube.com/watch?v=9Ihn3UySyAc https://www.youtube.com/watch?v=33fxi28NdEU Пайдалы сілтеме:https://youtu.be/5PlDBvWOusI?si=hgUP36wzrkFclr6u |
|
Соңы
|
IV. Қорытынды бөлім!
«Мен қоғамдық мүлікті қорғауға уәде беремін» атты шағын уәде айту сәті. Әр оқушы өз уәдесін айтады.
V. Рефлексия «Мен не білдім?» әдісі арқылы ой бөлісу |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
шағым қалдыра аласыз













