А Н Ы Қ Т А М А
Тақырыбы: «Қоғамдық мүлікті қорға»
Мақсаты:
. 1. Қоғамдық меншік түсінігін және оның маңыздылығын түсіндіру.
2. Қоғамдық меншікті сақтаудағы азаматтық жауапкершіліктің рөлін анықтау.
.
Өткізілген уақыты: 1.12.2025
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
.
Оқушылардан қоғамдық меншікке құрметпен қарауды:
1. Қызықты ұран.
2. Сыйластық, достық, мейірімділік құндылықтарын бейнелейтін иллюстрациялар.
3. Қоғамдық мүлікке қамқорлық жасаудың неліктен маңызды екенін қысқаша түсіндіру.
Қорытынды сөз: Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде, әсіресе қоғамдық меншікке қатысты қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақыру.
Сынып жетекші: Самархан А
|
Бөлім: |
Бірлігі күшті ел озады |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Кендебай А |
|
|
Күні: |
1.12.2025ж |
|
|
Сынып: 4 «ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қоғамдық мүлікті қорға» №13 ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
құрмет, достық, мейірімділік құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Қоғамдық меншік түсінігін және оның маңыздылығын түсіндіру. 2. Қоғамдық меншікті сақтаудағы азаматтық жауапкершіліктің рөлін анықтау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және ой қозғау: Қоғамдық меншіктің нені білдіретіні туралы қысқаша талқылаудан бастаңыз. Оқушылардан қоғамдық меншікке (саябақтар, мектептер, кітапханалар және т.б.) мысалдарды атай алатындарын сұраңыз. Құндылықтарды талқылау: Құрмет, жауапкершілік, мейірімділік құндылықтарымен таныстыру. Бұл құндылықтардың қоғамдық меншікке қамқорлықпен байланыстылығын талқылаңыз. |
Оқушылар салемдеседі. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Түсіндірме жұмысы: Анықтамасы және маңыздылығы: 1.Азаматтық жауапкершілік деген не және қоғамдық меншікті құрметтеу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2. Қоғамдық мүлікке немқұрайлы қараудың салдарын көрсету үшін мысалдар келтіріңіз. Топтық талқылау: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, оларға қоғамдық меншікке қатысты сценарийді беріңіз (мысалы, саябақта қоқыс тастау, мектептегі вандализм). Олардан біреу бұл мүлікті құрметтемесе, қалай сезінетінін және олар қалай оң жауап бере алатынын талқылауды сұраңыз. Шығармашылық әрекет: Оқушылардан қоғамдық меншікке құрметпен қарауды насихаттайтын постер жасауды сұраңыз. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Қызықты ұран. 2. Сыйластық, достық, мейірімділік құндылықтарын бейнелейтін иллюстрациялар. 3. Қоғамдық мүлікке қамқорлық жасаудың неліктен маңызды екенін қысқаша түсіндіру. Топтық жұмыс: Ынтымақтастық пен достықты ынталандыру үшін оқушыларға жұппен немесе шағын топтармен жұмыс істеуге мүмкіндік беріңіз. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Әр топ өз постерін сыныпқа ұсынады. Олар өздерінің ұранын, иллюстрацияларын және азаматтық жауапкершілік туралы айтқысы келетінін түсіндіруі керек. |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б. |
Тақта және маркерлер Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) |
|
Қорытынды |
Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Азаматтық жауапкершіліктің маңыздылығын және сыйластық, достық, мейірімділік құндылықтарын бекіту. Қорытынды сөз: Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде, әсіресе қоғамдық меншікке қатысты қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз. |
|
Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоғамдық мүлікті қорға
Қоғамдық мүлікті қорға
А Н Ы Қ Т А М А
Тақырыбы: «Қоғамдық мүлікті қорға»
Мақсаты:
. 1. Қоғамдық меншік түсінігін және оның маңыздылығын түсіндіру.
2. Қоғамдық меншікті сақтаудағы азаматтық жауапкершіліктің рөлін анықтау.
.
Өткізілген уақыты: 1.12.2025
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
.
Оқушылардан қоғамдық меншікке құрметпен қарауды:
1. Қызықты ұран.
2. Сыйластық, достық, мейірімділік құндылықтарын бейнелейтін иллюстрациялар.
3. Қоғамдық мүлікке қамқорлық жасаудың неліктен маңызды екенін қысқаша түсіндіру.
Қорытынды сөз: Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде, әсіресе қоғамдық меншікке қатысты қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақыру.
Сынып жетекші: Самархан А
|
Бөлім: |
Бірлігі күшті ел озады |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Кендебай А |
|
|
Күні: |
1.12.2025ж |
|
|
Сынып: 4 «ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қоғамдық мүлікті қорға» №13 ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
құрмет, достық, мейірімділік құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Қоғамдық меншік түсінігін және оның маңыздылығын түсіндіру. 2. Қоғамдық меншікті сақтаудағы азаматтық жауапкершіліктің рөлін анықтау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және ой қозғау: Қоғамдық меншіктің нені білдіретіні туралы қысқаша талқылаудан бастаңыз. Оқушылардан қоғамдық меншікке (саябақтар, мектептер, кітапханалар және т.б.) мысалдарды атай алатындарын сұраңыз. Құндылықтарды талқылау: Құрмет, жауапкершілік, мейірімділік құндылықтарымен таныстыру. Бұл құндылықтардың қоғамдық меншікке қамқорлықпен байланыстылығын талқылаңыз. |
Оқушылар салемдеседі. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Түсіндірме жұмысы: Анықтамасы және маңыздылығы: 1.Азаматтық жауапкершілік деген не және қоғамдық меншікті құрметтеу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2. Қоғамдық мүлікке немқұрайлы қараудың салдарын көрсету үшін мысалдар келтіріңіз. Топтық талқылау: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, оларға қоғамдық меншікке қатысты сценарийді беріңіз (мысалы, саябақта қоқыс тастау, мектептегі вандализм). Олардан біреу бұл мүлікті құрметтемесе, қалай сезінетінін және олар қалай оң жауап бере алатынын талқылауды сұраңыз. Шығармашылық әрекет: Оқушылардан қоғамдық меншікке құрметпен қарауды насихаттайтын постер жасауды сұраңыз. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Қызықты ұран. 2. Сыйластық, достық, мейірімділік құндылықтарын бейнелейтін иллюстрациялар. 3. Қоғамдық мүлікке қамқорлық жасаудың неліктен маңызды екенін қысқаша түсіндіру. Топтық жұмыс: Ынтымақтастық пен достықты ынталандыру үшін оқушыларға жұппен немесе шағын топтармен жұмыс істеуге мүмкіндік беріңіз. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Әр топ өз постерін сыныпқа ұсынады. Олар өздерінің ұранын, иллюстрацияларын және азаматтық жауапкершілік туралы айтқысы келетінін түсіндіруі керек. |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б. |
Тақта және маркерлер Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) |
|
Қорытынды |
Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Азаматтық жауапкершіліктің маңыздылығын және сыйластық, достық, мейірімділік құндылықтарын бекіту. Қорытынды сөз: Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде, әсіресе қоғамдық меншікке қатысты қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз. |
|
Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз














