Материалдар / Қой сүйеді баласын қоңырым деп...

Қой сүйеді баласын қоңырым деп...

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып "Қазақ тілі" "Арман ПВ" баспасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
51
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық

Мектеп:

Сынып: 7 Ә,Б

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қой сүйеді баласын қоңырым деп...


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.4.1-эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе);

7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану


Сабақтың мақсаттары

-эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе);

- етістіктің есімше түрін тілдесім барысында қолданады

Бағалау критерийлері

  • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді;

  • Зерттеп, пікірін білдіреді;

  • фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Мейірімділік тақырыбында білім алды.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

Қызығуш

ылықты

ояту



Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылар берілген мақалдың мағынасын ұғынып, пікірін білдіріп, сабақтың тақырыбын болжайды.

Төрт түліктің төлдері....

Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.


Өткен тақырыптарды қайталау

Үй тапсырмасын сұрау


Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.


Қалыптастырушы бағалаулар

ҚБ





http://oilar.kz/topic_list/270/dos

Сабақтың ортасы
































1-тапсырма. ТЫҢДАЛЫМ МӘТІНІМЕН ЖҰМЫС

Дескрипторлар:

  1. Суреттер бойынша өзара ой бөліседі;

  2. Мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді

ҚБ

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқулықтағы 3-оқылым тапсырмасын оқу.

1-топ. мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

2-топ. тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды.

3-топ. тақырып мақсатына сай зерттеп оқиды.

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап оқиды;

  • мәтінді іріктеп оқиды;

  • мәтінді зерттеп оқиды.

  • Өз жұмыстарын қорғайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

5-ТАПСЫРМА. Сөйлемдерді салыстырып, қою қаріппен берілген сөздердің қызметін түсіндіреді.

Дескриптор:

  • салыстырады;

  • қызметін түсіндіреді.

ҚБ

6-тапсырма. Есімше тұлғалы етістіктерді тауып, мағынасын, қызметін түсіндіру

Дескриптор:

  • Есімше тұлғалы етістіктерді табады

  • Мағыынасын ,қызметін түсіндіреді

Бекіту.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

«Мені анам қалай еркелетеді...». Оқушылар ботам, қозым, құлыным деген сөздерді қолданып, алған білімдерін жинақтап, ой қорытындылайды.

Оқушылар суреттер бойынша өзара ой бөліседі, ақырыпқа байланысты сұхбат құрастырады.

















Тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап, іріктеп, зерттеп оқиды.















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырмалар орындайды.


Фразеологизмдердің ішінен достық, бірлік, татулыққа қатыстыларын теріп жазады;

оларды қатыстырып, сөйлем құрайды.



Сұхбат құрады.









Оқушылар достық туралы алған білімдерін жинақтап, ой қорытындылайды.







ҚБ



















ҚБ















ҚБ







ҚБ

7-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы




















(massaget.kz/mangilik_el/tup_tamyir/asyil_soz/33707)




























Сабақтың соңы








Үй тапсырмасы:

Рефлексия

«Мен үшін маңызды болғаны...»

Бүгін мен үшін ....... маңызды болды.

*................. қызықты болды.

*.......................... қиын болды.
*......................... екенін түсіндім.

Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

9-тапсырма.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ