Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.1.3.1.
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті
мен көзқарасты ажырата білу.
7.4.3.1.
Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік
ерекшеліктерін түсініп қолдану.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды
психологиялық ахуал туғызу.
Оқушылар берілген
мақалдың мағынасын ұғынып, пікірін білдіріп, сабақтың тақырыбын
болжайды.
Оқушылар тақырыпты
болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері
оқушылармен бірге жасалынады.
|
Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен
танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге
жасалынады.
|
Қалыптастырушы
бағалауларҚБ
|
http://oilar.kz/topic_list/270/dos
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалым. «Абай
жолы» роман эпопеясынан үзінді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжа.
Дескрипторлар:
-
Үзінді
тыңдайды.
-
Оқиғаның дамуы мен
аяқталуын болжайды.
Тыңдалым
2-ТАПСЫРМАСЫ.
Тыңдалым мәтіні бойынша
сұрақтарға жауап бер.
-
Үзіндіде ересектер мен балалар
арасындағы қарым-қатынас қалай көрініс
тапқан?
-
Абайды сағынған Ұлжанның
баласын алдымен әкесіне жіберуі нені
аңғартады?
-
Қалай ойлайсыңдар, әкесі
баласын неге сүймеді, құшағына
қыспады.
-
«Ес білгеннен бері қарай
әкесінің қабағын жұтаң қыста күн райын баққан кәрі бақташыдай
бағып, танып өскен» деген жолдардан не
ұқтың?
Дескриптор:
ҚБ
3-ТАПСЫРМА. Мәтінді рөльге бөліп оқып, комментарий
жаз.
-
Комментарийлер
|
Мәтіннің бас
кейіпкері
|
Мәтіндегі негізгі
ой
|
Мәтіннің стилі, жанры,
тілдік ерекшеліктері
|
4-тапсырма. Оқылым мәтіні
бойынша жұбыңмен ақылдасып , сұрақтарға жауап
бер.
1.Үзінді неге «Қоңыр қозым»
деп аталған
2.Шешелеріннің әжесіннің
балаға деген сүйіспеншілігі қалай көрініс
тапқан.
ӘТН
.
Дескриптор:
.
Бекіту.
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
«Достық мен
үшін...». Оқушылар достық туралы алған
білімдерін жинақтап, ой
қорытындылайды.
|
Оқушылар суреттер бойынша
өзара ой бөліседі, ақырыпқа байланысты сұхбат
құрастырады.
Тақырыпқа байланысты
сұрақтарға жауап береді;
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырмалар
орындайды.
.
Сұхбат
құрады.
Оқушылар достық туралы алған
білімдерін жинақтап, ой
қорытындылайды.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып
«Қазақ тілі»
оқулығы
(massaget.kz/mangilik_el/tup_tamyir/asyil_soz/33707)
|
Сабақтың
соңы
Үй
тапсырмасы:
|
Рефлексия
«Мен үшін маңызды
болғаны...»
Бүгін мен үшін ....... маңызды
болды.
*................. қызықты
болды.
*..........................
қиын болды.
*......................... екенін
түсіндім.
Тақтаға рефлексия жасау үшін
дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау
жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз
тұстарын анықтай алады.
9-тапсырма.
|
|