Материалдар / Қой сүйеді баласын қоңырым деп 7-сынып қмж 2024
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қой сүйеді баласын қоңырым деп 7-сынып қмж 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Арман пв баспасы бойынша 2024 жылғы оқулыққа сай жасалынған қмж .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
377
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық

Мектеп:

Сынып: 7

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қой сүйеді баласын қоңырым деп



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсініп, факті мен көзқарасты ажырату дағдыларын дамыту; фразеологизмдер мен мақал-мәтелдердің мәні мен көркемдік ерекшеліктерін тану және оларды өз сөздерінде дұрыс қолдануға бағыттау.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылар берілген мақалдың мағынасын ұғынып, пікірін білдіріп, сабақтың тақырыбын болжайды.

Қиын күнде қол ұшын берген - нағыз дос,
Жайшылықта доспын деген - жай сөз.

Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.

Қалыптастырушы бағалауларҚБ





http://oilar.kz/topic_list/270/dos

Сабақтың ортасы
































Тыңдалым. «Абай жолы» роман эпопеясынан үзінді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжа.

Shape1

Дескрипторлар:

  1. Үзінді тыңдайды.

  2. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

Тыңдалым 2-ТАПСЫРМАСЫ.

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер.

  1. Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынас қалай көрініс тапқан?

  2. Абайды сағынған Ұлжанның баласын алдымен әкесіне жіберуі нені аңғартады?

  3. Қалай ойлайсыңдар, әкесі баласын неге сүймеді, құшағына қыспады.

  4. «Ес білгеннен бері қарай әкесінің қабағын жұтаң қыста күн райын баққан кәрі бақташыдай бағып, танып өскен» деген жолдардан не ұқтың?

Дескриптор:

ҚБ
3-ТАПСЫРМА. Мәтінді рөльге бөліп оқып, комментарий жаз.

Комментарийлер

Мәтіннің бас кейіпкері

Мәтіндегі негізгі ой

Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері





4-тапсырма. Оқылым мәтіні бойынша жұбыңмен ақылдасып , сұрақтарға жауап бер.

1.Үзінді неге «Қоңыр қозым» деп аталған

2.Шешелеріннің әжесіннің балаға деген сүйіспеншілігі қалай көрініс тапқан.

ӘТН Shape2

Shape3

.

Дескриптор:

  • оларды қатыстырып, сөйлем құрайды.

.

Бекіту.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

«Достық мен үшін...». Оқушылар достық туралы алған білімдерін жинақтап, ой қорытындылайды.

Оқушылар суреттер бойынша өзара ой бөліседі, ақырыпқа байланысты сұхбат құрастырады.





Тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді;















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырмалар орындайды.



.



Сұхбат құрады.









Оқушылар достық туралы алған білімдерін жинақтап, ой қорытындылайды.







ҚБ



















ҚБ















ҚБ







ҚБ

7-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы




















(massaget.kz/mangilik_el/tup_tamyir/asyil_soz/33707)




























Сабақтың соңы








Үй тапсырмасы:

Рефлексия

«Мен үшін маңызды болғаны...»

Бүгін мен үшін ....... маңызды болды.

*................. қызықты болды.

*.......................... қиын болды.
*......................... екенін түсіндім.

Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

9-тапсырма.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!