Қол бұлшық еттерінің максимальды бұлшық ет күші және күшке төзімділігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қол бұлшық еттерінің максимальды бұлшық ет күші және күшке төзімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қол бұлшық еттерінің максимальды бұлшық ет күшін және күшке төзімділігін зерттеу Бұлшық еттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігін зерттеу Оң қол мен сол қолдың күшін салыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3А Қозғалыс


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қол бұлшық еттерінің максимальды бұлшық ет күші және күшке төзімділігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.6.1 қол бұлшық еттерінің максималды жұмыс күшін және күшке төзімділігін зерттеу

9.1.6.2 бұлшық еттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігін зерттеу

Сабақ мақсаттары

Қол бұлшық еттерінің максимальды бұлшық ет күшін және күшке төзімділігін зерттеу

Бұлшық еттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігін зерттеу

Оң қол мен сол қолдың күшін салыстыру

Бағалау критерийлері

Дағдылар:

түсіну, білімін қолдану, зерттеушілік дағдылар, талдау, бағалау

  • Қол бұлшық еттерінің максимальды бұлшық ет күшін зерттейді;

  • Қол бұлшық еттерінің күшке төзімділігін зерттей алады;

  • Қол бұлшықеттерінің күшін салыстырады;

  • Айнымалыларды анықтай алады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология: көлем, болжам, энергия, оттегі, көмірқышқыл газы, бұлшық еттер, аэробты, анаэробты, сүт қышқылы.

Оқытудың тілдік мақсаты: тыныс алу жиілігі физикалық жаттығу ұзақтығынан неге өзгеретіндігін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істей (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Қалыпты жағдайда қол бұлшықеттерінің жұмысы .... болады. Мен физикалық жаттығу жасаған кезде тыныс алу жиілігі …себебі ..... Бұның себебі … ... ... байланысты. Егер физикалық жаттығулар саны ұлғайса, онда … ... ..... Физикалық жаттығулар ұзақтығы артқан кезде, біз … ... ... болатынын байқадық.

Құндылықтарды

дарыту

Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, дені сау ұрпақ- ұлттың болашағы.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс. Бұлшықет жұмысын анықтау үшін математикалық формуланы қолдану. Аэробты және анаэробты тынысалудың химиялық реакция теңдеуін пайдалану. Графиктер құру арқылы физикалық, математикалық білімдерін пайдаланады.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация

Бастапқы білім

Адамның тыныс алу жүйесінің құрылымы (8.3C бөлімі)

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

0-3 мин


- Ұйымдастыру.

  • Ағзалардың қозғалысы қалай жүзеге асады?

  • Қозғалысқа не қатысады?

  • Не себепті бұлшықеттер шаршайды?

  • Бұлшықеттің шаршауын қалай түсінеміз?

  • Сабақтың мақсатын анықтау;

  • Оқушылармен бірге сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен танысу.

презентация

Слайд 1-3


Сабақтың ортасы

4-5 мин







6-20 мин







21-30 мин








31-45 мин













Қайталау

  • Қозғалысқа қандай ұлпа қатысады?

  • Бұлшықет ұлпасының түрлерін ата?

  • Қаңқа бұлшықеттері қандай ұлпа түріне жатады?

  • Қаңқа бұлшық еттерінің қасиеттерін талдау.


  • Қол бұлшықеттерінің жұмысы қалай жүзеге асады?

(М) Қолдағы бұлшықет күшін зерттеу үшін қолданылатын әдісті оқушылармен бірге талдау.

(Ж) Оқушылар жұмыстың жүру барысымен танысады.

(Ж) Жұмыстың мақсатына қарай болжамдарды анықтайды.

(С) жұмыстың тәуелді және тәуелсіз айнымалылары анықталады

(Жж) Оқушылар практикалық жаттығуды орындайды және мәліметтерді өңдеуге назар аударады

(Жж) Бұлшық еттің жиырылу жиілігіне оның жұмысының тәуелділігін зерттейді

(Жж) Оқушылар шағын зерттеулер нәтижесінде алған мәліметтерді кестеге жинайды.

(Т) Мәліметтер топта талданады.

(Ж) (Жж) Жұмыс парағында берілген тапсырмаларды орындайды.

(Т) Мұғалім анаэробты және аэробты тыныс алумен байланысты қажу ұғымымын түсіндіру керек.

(Ж) Зерттеу қорытындысын жазады





Слайд 4-7



https://twig-bilim.kz/kz/film/skeletal-muscles





Жұмыс парағы








Қысқыш, секундомер













Жұмыс парағы




Сабақың соңы


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- Бүгін нені түсіндің:

-Сен үшін тақырып қаншалықты маңызды:

-Сабақта неден қиналдың:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.05.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі