І
.Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушылармен амандасу.
Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін «Көршіме бір тілек»
әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен
тілек айтып шығады.
Оқушылар алдын ала топқа
бөлінеді
-
топ: Күн
-
топ
Жұлдыз
ІІ
. Үй тапсырмасын пысықтау.
«Қолшатыр» әдісі арқылы үйге тапсырманы
пысықтау:
1.Атмосфера жердің
қандай қабығы?
2.Атмосфера қандай газдардан
тұрады?
3. Атмосфераның құрылымы
қандай ?
4.Ауа райы дегеніміз
не?
5.Ауа температурасын қандай
метеорологиялық аспап өлшейді?
6.Атмосфераның жоғары қабаттарын
зерттеуге арналған құрал. 7.Жел жылдамдығын қай аспап
өлшейді?
8. Жел бағыты қандай аспап
көмегімен өлшенеді? 9.Ауа райын зерттейтін адамдар
? 10.Жер бетін ультракүлгін
сәулелерден қорғайды ?
I II. Жаңа
тақырып: «Назар сал»
әдісі арқылы жаңа сабақты
ашу
Оқушылар пікірі тыңдалады,
олар өз ойларын ортаға сала отырып, соңында ортақ бір қорытындыға
келеді.
Кілт
сөздер:
Үсік-
Анызақ
Жел
Шаңды
дауылдар
Қар
жауу- 12 сағат не одан да көп уақыт
бойы қаландығы 12-20 мм қар түсетін жауын – шашын
мөлшері.
Нөсер
жауын- жоғары қарқындылықпен
ерекшеленетін жауынның түсуі.
Құрғақшылық- белгілі бір мекен үшін ауа
температурасы жоғары және жауын шашын мөлшері аз болатын тұрақты
ауа райы кезеңі.
Көктайғақ- қыста жылымықтан кейін
суықтың қайта түсуінен жер бетінің мұз болып
қатуы.
Тұман – ұсақ су бөлшектерінің
ауадағы жиынтығы.
|