Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

3.2 Атмосфера

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып:7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қолайсыз атмосфералық құбылыстар


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.7 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып, сақтану шараларын ұсынады

Сабақтың мақсаты


- жергілікті қолайсыз атмосфералық құбылыстар ұғымы мен салдарын түсінеді.

-халық пен шаруашылық үшін қолайсыз атмосфералық құбылыстардың алдын алу жолдарын ұсына алады.

-карта және кескін карталады шартты белгілер арқылы оқи отырып, қолдана алады.

Бағалау критерииі

Түсіну: мәтін арқылы қолайсыз атмосфералық құбылыстардың түрлерімен танысады.

Қодану: Картамен және кесін картамен жұмыс жасап, оны өмірде қолдана алады .

Талдау:қолайсыз атмосфералық құбылыстарды суреттер бойынша ажыратып, себеп-салдарын анықтайды және топтастырады, зияндылығына баға береді.


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы

ның әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин.

Сәлемдесу, түгелдендеу Психологиялық ахуал

«Қытырлақ картап » әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

«Назар сал» әдісі арқылы тақырыпты ашу.

  • Көріп отырған суреттер туралы не айта аламыз?

  • Қандай қолайсыз атмосфералық құбылыстарды білеміз?

Оқушылар пікірі тыңдалады, олар өз ойларын ортаға сала отырып, соңында ортақ бір қорытындыға келеді.

Амандасалы, көңіл күйді көтереді.

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды





2 балл




Кітап


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

«Қолайсыз атмосфералық құбылстар» Оқушыларға сұрақ. Қандай қолайсыз атмосфералық құбылыстарды білеміз?


Мұғалім оқушылардың жауабын тындайды, қажет болса түзетіп тұрады.

Қолайсыз атмосфералық құбылыстардың тұстарын анықтай отырып тақырыптың өзектілігін анықтайды.


Тапсырма № 1Сәйкестендіру кестесін толтырады.

Сұрақтар

жауабы

Байланыс желілері мен көлік қатынасына қатер төндіретін жер беті мен заттардың үстіне тығыз түрінде жиналған жауын-шашын түрі

көкмұз

Ауаны көмескілендіретін бөлшектердің жер бетіне жақын орналасуы

тұман

Күннің жарығы түсіп,жаңбыр жауып тұрған бұлттардың төменгі жағында көрінетін құбылыс

кемпірқосақ

Жауған қардың желдің күшімен бір жерден екінші жерге көшуі

бұрқасын



Тапсырма № 2 «Тапсырмалар аялдамасы» топтық жұмыс

Берілген мәтінді оқып , Оқушылар «Ауа райындағы қолайсыз құбылыстар» кезіндегі сақтану шараларын ұсыну кажет.

Жадынама сурет ретінде беріледі.

Мұғалім оқушыларға А-2, А-3 қағаздарын, түрлі түсті қалам таратып береді.


Атмосфералық қолайсыз құбылыстардың зияндылығын біледі;

Әр түрлі салаларға (шаруашылыққа, өнеркәсіпке, жолға, баспанаға)әсерін біледі.

Сабақты бекіту

Gimkit платформасы (QR код ) арқылы сабақты бекіту:

1. Ірілі-ұсақ түйіршік мұз түрінде жауатын атмосфералық жауын-шашын?

Шық +

Жаңбыр

Қар

Бұршақ

2. Жер бетіне жауын-шашыннан,қардан түсетін тығыз тегіс жалтыр не деп аталады?

Боран

Көкмұз+

Қылау

Шық

3. Ағаш бұталары ,электр желілерінің сымдарының үстінде қатып қалған ұсақ мұз кристалы не деп аталады?

Тұман

Шық

Қылау+

Көкмұз

4. Ауа температурасы 0 градусқа шамалас кезде қалыптасатын атмосфералық ылғал не деп аталады?

Бұрқасын

Қылау

Көкмұз

Шық+

5. Ауаны көмескілендіретін бөлшектерінің жер бетіне жақын орналасуын не деп атайды?

Тұман+

Шық

Кемпірқосақ

Бұрқасын (боран)

6. Күшті желдің әсерінен топырақтың ,құмның ,қиыршықтастың,қардың ұйықтып соғуы?

Кемпірқосақ

Қылау

Бұрқасын (боран)+

Тұман

7. Аспан күмбезінде түрлі түсті доға түрінде көрінетін атмосферадағы құбылыс?

Тұман

Кемпірқосақ

Қылау+

Бұрқасын(боран)

Берілген ресурстар

ды талқылай

ды






Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекеле

седі

Кері байланыс береді.

Қыс мезгілінде орын алатын оқиғалардан сақтану шаралары қарастырылады.

Оқушылар оқылым дағдысы арқылы

мәтінге сараптама жасады. Сараптма жайсай отыра оқу мақсатына қатысты қажетті ақпарат алады.










Дескриптор: Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды атауын анықтамасымен сәйкестендіреді

3 балл


Дескриптор:

Атмосфералық қолайсыз құбылыстардың зияндылығын біледі;

Әр түрлі салаларға (шаруашылыққа, өнеркәсіпке, жолға, баспанаға)әсерін біледі.

3 балл

























2 балл














Оқу

лық, жұмыс дәптерлері,


















Ашық сұрап-жауап

тар

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


ҚҚҚ әдісі арқылы кері байланыс береді

Үйге 19 тақырып, қолайсыз атмосфералық құбылыстар.


ҚҚҚ әдісі арқылы кері байланыс береді

1-10 баллдық жүйе арқылы бағалау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2024
326
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі