"Қолданбалы есептерді шешу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қолданбалы есептерді шешу"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімінің

«Абай атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2018-2019 оқу жылы

Сабақ жоспары / Информатика

Ұзакмерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

Мектеп: Абай атындағы қом

Күні: 12.12.18

Мұғалімнің аты-жөні: Батталгазиева Ш.А




Сабақ тақырыбы

Қолданбалы есептерді шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен пішімін қолдану

8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу

Сабақ мақсаты

MS Excel- де кіріктірілген функцияларды (математикалық, статистикалық, логикалық) қолдана отырып есеп шығару.

Бағалау критерилері:

Кіріктірілген функцияларды қолданып, шығарылған есептердің қорытындыларынан ұяшықтың мәнін таба біледі.

Есептерді шығару үшін формулаларды қолдана біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Функциялардың қолдану ережелерін түсіндіре біледі,

  • Формула мен функциялардың жазылу синтаксисін түсіндіре алады.

Дағдылық құндылықтар


Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарымқатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. .

Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады.

Пәнаралық байланыс

Математика

Бастапқы білімдері:

абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдана білу.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері:

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


Оқу ресурстары

Кіріспе бөлім


  1. Миға шабуыл. Логикалық мәселенің шешімін қалай табуға болады.

Қорытындылау және мұғалімнің түсіндірмесі:

Сабақ тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу. Сабақ мақсаты.

MS Excel-де кіріктірілген функциялар - бұл күрделі есептеулерді оңай және тез орындауға мүмкіндік беретін арнайы, алдын-ала жасалған формулалар.

Формулалар – функциялар кітапханасы Керегін таңдау (математикалық, статистикалық, логикалық)

слайдтар

Негізгі бөлім


(ҚБ) Мәтінмен жұптық жұмыс.

Класспен жұмыс жасау (логикалық мәселелерді шындық кестелері әдісімен шешу): мұғалім сабаққа қатысу негізінде студенттерге тапсырманы шешу жолын түсіндіреді.

Диалогты ұйымдастыруға арналған сұрақтар:

1. А, В дегеніміз не?

2. Мәселені шешудің нәтижесін қалай анықтау керек?

Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды және қойылған сұрақтарға жауап береді.


(ҚБ) Практическалық жұмыс

Мұғалім тапсырманы орындауды ұсынады:

1. MSExcel көмегімен тапсырманы тексеруді орындаңыз: http://learningapps.org/display?v=p89d60xbk16

Дифференциалды тапсырма:

2. MSEXCEL ішіндегі логикалық тапсырманы шешу үшін формуланы жазыңыз

3. Мәселенің шешімін тексеру үшін шартты пішімдеу құралдарын қолданыңыз

Дифференциацияның негізгі қағидаты күрделілік: барлығы - логикалық мәселені шешеді; көпшілігі - функцияны қолдана алады Мәселені шешуді тексеру; кейбіреулер MSExcel арқылы логикалық тапсырманы шешу үшін формуланы құрастыру арқылы шындық кестесін толтыра алады.

Студенттер тапсырманы орындайды, ақиқат кестелері ноутбукке түседі, өзара бағалау жүргізеді.

Слайдтар


Материал 1










Слайдтар


Материал 2

Сабақтың соңы


Рефлексия: Оқушылар тақырыпты қорытындылау үшін және мұғалімге кері байланыс беру үшін сұрақтарға жауап береді.


Стикерлер

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Тексерген Батталгазиева Ш























Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімінің

«Абай атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2018-2019 оқу жылы

Сабақ жоспары / Информатика

Ұзакмерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

Мектеп: Абай атындағы қом

Күні: 25.12.18

Мұғалімнің аты-жөні: Батталгазиева Ш.А




Сабақ тақырыбы

Қолданбалы есептерді шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

8.2.2.1- электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен пішімін қолдану

8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу

Сабақ мақсаты

MS Excel- де кіріктірілген функцияларды (математикалық, статистикалық, логикалық) қолдана отырып есеп шығару.

Бағалау критерилері:

Кіріктірілген функцияларды қолданып, шығарылған есептердің қорытындыларынан ұяшықтың мәнін таба біледі.

Есептерді шығару үшін формулаларды қолдана біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Функциялардың қолдану ережелерін түсіндіре біледі,

  • Формула мен функциялардың жазылу синтаксисін түсіндіре алады.

Дағдылық құндылықтар


Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарымқатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. .

Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады.

Пәнаралық байланыс

Математика

Бастапқы білімдері:

абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдана білу.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері:

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


Оқу ресурстары

Кіріспе бөлім


  1. Миға шабуыл. Логикалық мәселенің шешімін қалай табуға болады.

Қорытындылау және мұғалімнің түсіндірмесі:

Сабақ тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу. Сабақ мақсаты.

MS Excel-де кіріктірілген функциялар - бұл күрделі есептеулерді оңай және тез орындауға мүмкіндік беретін арнайы, алдын-ала жасалған формулалар.

Формулалар – функциялар кітапханасы Керегін таңдау (математикалық, статистикалық, логикалық)

слайдтар

Негізгі бөлім


(ҚБ) Мәтінмен жұптық жұмыс.

Класспен жұмыс жасау (логикалық мәселелерді шындық кестелері әдісімен шешу): мұғалім сабаққа қатысу негізінде студенттерге тапсырманы шешу жолын түсіндіреді.

Диалогты ұйымдастыруға арналған сұрақтар:

1. А, В дегеніміз не?

2. Мәселені шешудің нәтижесін қалай анықтау керек?

Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды және қойылған сұрақтарға жауап береді.


(ҚБ) Практическалық жұмыс

Мұғалім тапсырманы орындауды ұсынады:

1. MSExcel көмегімен тапсырманы тексеруді орындаңыз: http://learningapps.org/display?v=p89d60xbk16

Дифференциалды тапсырма:

2. MSEXCEL ішіндегі логикалық тапсырманы шешу үшін формуланы жазыңыз

3. Мәселенің шешімін тексеру үшін шартты пішімдеу құралдарын қолданыңыз

Дифференциацияның негізгі қағидаты күрделілік: барлығы - логикалық мәселені шешеді; көпшілігі - функцияны қолдана алады Мәселені шешуді тексеру; кейбіреулер MSExcel арқылы логикалық тапсырманы шешу үшін формуланы құрастыру арқылы шындық кестесін толтыра алады.

Студенттер тапсырманы орындайды, ақиқат кестелері ноутбукке түседі, өзара бағалау жүргізеді.

Слайдтар


Материал 1










Слайдтар


Материал 2

Сабақтың соңы


Рефлексия: Оқушылар тақырыпты қорытындылау үшін және мұғалімге кері байланыс беру үшін сұрақтарға жауап береді.


Стикерлер

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Тексерген Батталгазиева Ш


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
641
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі