Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қолданбалы курс "Жас информатик" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шығыс Қазақстан облысы
Көкпекті ауданы, Шұғылбай ауылы
«І.Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ
Информатика пәнінің мұғалімі: Танибаева Айнур Алтаевна
Информатика пәнінен қолданбалы курс «Жас информатик» 5 сынып
Түсінік хат
Курс 5 -сынып оқушыларына арналған .Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат.
Мақсаты – ақпараттық ортада түрлі ақпараттарды қабылдау, беру, түрлендіру және тарату арқылы оқушылардың ақпараттық ойлау қабілетін дамыту мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.
Міндеттері:
-
оқушылардың логикалық және алгоритмдiк ойлау қабiлетiн дамыту;
-
оқушылардың компьютерлiк сауаттылығын дамыту;
-
оқушылардың коммуникативтiк (тiлдiк) ойлау қабiлетi, өзіндік танымдық іс-әрекет жасау дағдылары мен шығармашылыққа бейiмдiлiгiн дамыту;
-
оқушылардың жүйелiк-ақпараттық бейнесiн, ақпараттық мәдениетiн және өзiн-өзi дамытуға және қызмет субъектiсi ретiнде қалыптастыру.
Курста қамтылатын сұрақтар:
-
Компьютер және оның құрылғылары.
-
Ақпараттық технология.
-
Модельдеу және формальдау.
-
Ақпарат және ақпараттық үрдістер.
-
Ақпараттық жүйелеу негіздері.
-
Алгоритмдеу.
-
Телекоммуникация.
Курсты ұйымдастыру формасы: жеке, топтық, практикалық жұмыс, лекция, реферат.
Оқушының білім деңгейін бақылау формасы: практикалық жұмыстарын , рефераттарын қорғау, тест.
Күтілетін нәтиже: Курстың тақырыптары компьютер сыныбындағы тәртiптi сақтау ережелерi мен техника қауiпсiздiгiн қайталаудан басталады. Сонымен бiрге курстың әрбiр тақырыбы дамытушылық, дүниетанымдық, алгоритмдік және технологиялық салалар бойынша бiлiмдердi тереңдетiп отырады. “Ақпарат”, “Ақпараттық үрдістер” сияқты ұғымдарды меңгертуде қоршаған әлем туралы бiлiм мен абстрактiлi ойлай бiлу қабiлетi мен логикалық тұжырымдар жасай бiлу қасиеттерiне ие болады.
Курс соңында оқушы көрсетiлген әрбiр тақырып жөнiнде бiлiм мен бiлiктiлiк жинағын алады. Жекелеген тақырыптар бойынша қызықты тапсырмалар мен сұрақтар, компьютердегi практикалық жұмыстарды орындау арқылы қорытындылайды.
Курстың мазмұны және құрылымы:
Есептеуіш техника қауіпсіздік ережесі.
1-бөлім. Компьютер және оның құрылғылары. Компьютер және оның құрылғылары: жүйелік блок, ақпараттарды шығару және енгізу құрылғылары. Пернетақта . Пернетақтамен жұмыс жасау ережелері. Тышқан, монитор құрылғысы. Интерактивтік тақтаның құрылымы және оның мүмкіндіктері. Тест жұмысы.
2-бөлім. Ақпараттық технология. Интерактивтік тақта құралдарының түрлері: негізгі, арнайы және Флипчарт құралдары. Флипчарт ұғымы. Қабат және оның түрлері. Флипчарт жасауда негізгі және арнайы құралдарды пайдалану. Мәтінді енгізу құралдары. «Кітапхана ресурстарын» графиктік ақпараттарды өңдеуде қолдану. Дыбыстық ақпараттарды өңдеуде «Дыбысты жазу» құралдарын пайдалану. Практикалық жұмыс.
3-бөлім. Ақпарат және ақпараттық үрдістер. Ақпарат ұғымы және оның түрлері. Ақпарат қасиеттері. Ақпаратты кодтау. Санау жүйелері. Бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне сандарды аудару. Екілік арифметика. Логикалық амалдар. Ақиқат кестелері. Есептер шығару.
4-бөлім . Алгоритмдеу. Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері. Алгоритмді жазу тәсілдері. Есептер шығару кезеңі.
5-бөлім. Модельдеу және формальдау. Модель ұғымы және оның мәні. Модель түрлері: ақпараттық және графиктік. Ақпараттық модельдің формалары: кестелер, графиктер, графтар және диаграммалар. Кескіндерді, кестелерді және графтарды құрастыру тәсілдері.
6-бөлім. Телекоммуникация. Интернет түсінігі. Компьютерлік желілер. Ақпараттарды алу мен қабылдау тәсілдері. Ақпараттық қауіпсіздік. Вирустан сақтану тәсілдері.
Оқу – тақырыптық жоспар
№ |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Қажетті құрал-жабдықтар |
Үйге тапсырма |
Мерзімі |
Курсты қорытындылау |
1 |
Есептеуіш техника қауіпсіздік ережесі. |
1 |
Слайд |
Қайталау |
|
|
|
1-бөлім. Компьютер және оның құрылғылары. |
5 |
|
|
|
|
2 |
Компьютер және оның құрылғылары: жүйелік блок, ақпараттарды шығару және енгізу құрылғылары. |
1 |
Компьютер, Слайд |
2.1 2.2 |
|
|
3 |
Пернетақта . Пернетақтамен жұмыс жасау ережелері. |
1 |
Суреттер |
42 бет |
|
|
4 |
Тышқан, монитор құрылғысы. |
1 |
Слайд |
40-46 бет |
|
Реферат |
5 |
Интерактивтік тақтаның құрылымы және оның мүмкіндіктері. |
1 |
Компьютер |
Қайталау |
|
Практикалық жұмыс |
6 |
Тест жұмысы. |
1 |
|
ребус |
|
|
|
2-бөлім. Ақпараттық технология. |
7 |
|
|
|
|
7 |
Интерактивтік тақта құралдарының түрлері: негізгі, арнайы және Флипчарт құралдары. |
1 |
Суреттер |
Қайталау |
|
Реферат |
8 |
Флипчарт ұғымы. Қабат және оның түрлері. |
1 |
Видео |
|
|
Практикалық жұмыс |
9 |
Флипчарт жасауда негізгі және арнайы құралдарды пайдалану. |
1 |
Компьютер |
|
|
Практикалық жұмыс |
10 |
Мәтінді енгізу құралдары. |
1 |
Таратпа материалдар |
Тест жұмысы |
|
|
11 |
«Кітапхана ресурстарын» графиктік ақпараттарды өңдеуде қолдану. |
1 |
Компьютер |
|
|
|
12- 13 |
Дыбыстық ақпараттарды өңдеуде «Дыбысты жазу» құралдарын пайдалану. |
2 |
Слайд |
7.1 |
|
Практикалық жұмыс |
Практикалық жұмыс. |
||||||
|
3-бөлім. Ақпарат және ақпараттық үрдістер. |
9 |
|
|
|
|
14- 15 |
Ақпарат ұғымы және оның түрлері. Ақпарат қасиеттері. |
1 |
Слайд Слайд |
1.1 |
|
|
16 |
Ақпаратты кодтау. |
1 |
Слайд |
1.2 |
|
|
17 |
Санау жүйелері |
1 |
|
2.1 |
|
|
18 |
Бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне сандарды аудару. |
1 |
|
2.2 |
|
|
19 |
Екілік арифметика. |
1 |
|
22 бет |
|
|
20 |
Логикалық амалдар |
1 |
|
3.1 |
|
|
21 |
Ақиқат кестелері. |
1 |
|
38 бет |
|
|
22 |
Есептер шығару. |
1 |
|
қайталау |
|
|
|
4-бөлім . Алгоритмдеу. |
4 |
|
|
|
|
23- 24 |
Алгоритм ұғымы. |
1 |
Слайд |
1.1 1.2 |
|
|
Алгоритм түрлері. |
||||||
25 |
Алгоритмді жазу тәсілдері. |
1 |
|
1.4 |
|
|
26 |
Есептер шығару кезеңі. |
1 |
|
1.10 |
|
|
|
5-бөлім. Модельдеу және формальдау. |
4 |
|
|
|
|
27- 28 |
Модель ұғымы және оның мәні. Модель түрлері: ақпараттық және графиктік. |
1 |
Слайд |
9 9.1 |
|
|
29 |
Ақпараттық модельдің формалары: кестелер, графиктер, графтар және диаграммалар. |
1 |
Слайд |
9.2 |
|
Практикалық жұмыс |
30 |
Кескіндерді, кестелерді және графтарды құрастыру тәсілдері. |
1 |
|
9.3-9.4 |
|
Практикалық жұмыс |
|
6-бөлім. Телекоммуникация. |
4 |
|
|
|
|
31 |
Интернет түсінігі. |
1 |
Слайд |
8 |
|
Практикалық жұмыс |
32 |
Компьютерлік желілер. |
1 |
Слайд |
8.1 |
|
|
33 |
Ақпараттарды алу мен қабылдау тәсілдері. |
1 |
|
|
|
Практикалық жұмыс |
34 |
Ақпараттық қауіпсіздік. Вирустан сақтану тәсілдері. |
1 |
Слайд |
Қайталау |
|
Тест |
Қолданылатын әдебиеттер
Мұғалімге:
1. Информатика 7- сынып (Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
«Арман-ПВ» 2015 ж )
2. Информатика 5- сынып (Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
«Арман-ПВ» 2013 ж )
3. Информатика 6- сынып (Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
«Арман-ПВ» 2014 ж )
4. Информатика 8- сынып (Н.Ермеков,Н.Стифутина, Алматы «Мектеп» 2004ж)
5. Информатика 9- сынып (Б.Бөрібаев,Б.Нақысбеков,Г.Мадиярова «Мектеп» 2009 ж)
Оқушыларға:
1. Информатика 7- сынып (Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
«Арман-ПВ» 2015 ж )
2. Информатика 5- сынып (Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
«Арман-ПВ» 2013 ж )
3. Информатика 6- сынып (Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
«Арман-ПВ» 2014 ж )
4. Информатика 8- сынып (Н.Ермеков,Н.Стифутина, Алматы «Мектеп» 2004ж)
5. Информатика 9- сынып (Б.Бөрібаев,Б.Нақысбеков,Г.Мадиярова «Мектеп» 2009 ж)