қолданбалы курс жоспары "Адам физиологиясы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қолданбалы курс жоспары "Адам физиологиясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Факультатив курсында оқушылардың білімін кеңейту және тереңдету, тақырыпты кеңінен ашып көрсету, ойлау қабілетін дамыту, оларды оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру мақсатында жүргізілетін сабақтар. Физиология (грекше physis - табиғат, logos - ілім ) тірі организм мен оның жеке жүйелері, ағзалары, тіндері және жасушаларының әрекеттерін , тірліктерін зерттейтін биологиялық ғылым. Адам физиологиясы курсынан алған білімін іс жүзінде қалыптастыру. Қазіргі таңда мектеп бітіруші түлектеріміздің медицина саласына көп көңіл бөлуіне байланысты курсты адам физиологиясы деп алуды жөн көрдім. Сонымен қатар қосымша материалдар мен зертханалық жұмыстармен үнемі шұғылдану еңбек сүйгіштікке, жауапкершілікке, табандылыққа және жігерлілікке үйретеді. Алға қойған мақсатқа жету үшін қайсарлықты қалыптастырады, ақыл – ойы мен таным белсенділігі артады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


«№9 жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі








Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:

Мектеп директоры ДОІЖО ӘБ жетекшісі

__________А.Ш.Агниязова ________ А.К.Кокебаева _______ К.С.Есекеева

«__» _______ 2017жыл «__» _______ 2017 жыл «__» _______ 2017 жыл











Адам физиологиясы



Биология пәнінің мұғалімі: А.К.Кокебаева

























2017 – 2018 оқу жылы







Кіріспе


Факультатив курсында оқушылардың білімін кеңейту және тереңдету, тақырыпты кеңінен ашып көрсету, ойлау қабілетін дамыту, оларды оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру мақсатында жүргізілетін сабақтар. Жаратылыстану – математикалық бағытында 8 – сыныпта жүргізілетін биология пәнінен қолданбалы курс бағдарламасы жалпы орта білім беру саласындағы биология бағдарламасына сәйкес жасалған.

Физиология (грекше physis - табиғат, logos - ілім ) тірі организм мен оның жеке жүйелері, ағзалары, тіндері және жасушаларының әрекеттерін , тірліктерін зерттейтін биологиялық ғылым. Адам физиологиясы курсынан алған білімін іс жүзінде қалыптастыру. Қазіргі таңда мектеп бітіруші түлектеріміздің медицина саласына көп көңіл бөлуіне байланысты курсты адам физиологиясы деп алуды жөн көрдім. Сонымен қатар қосымша материалдар мен зертханалық жұмыстармен үнемі шұғылдану еңбек сүйгіштікке, жауапкершілікке, табандылыққа және жігерлілікке үйретеді. Алға қойған мақсатқа жету үшін қайсарлықты қалыптастырады, ақыл – ойы мен таным белсенділігі артады.






































Түсінік хат


Мақсаты:

Физиология ғылымының қағидаларымен таныстыру арқылы адам денсаулығын тиімді ұйымдастыруды үйрету;

Әрбір адамға денсаулық деңгейін анықтау мен нығайту тәсілдерін үйрету.


Міндеттері:

ғылыми деректерден, ұғымдардан, заңдар мен теориялардан тұратын биология ғылымының негізін білу;

негізгі ұғымдар мен теорияларды білу.

өз бетімен белсенді жұмыс істеуге үйрету;

оқыту өмірмен тығыз байланыстыру;

қосымша білім беру арқылы алған білімді сапалы да орынды пайдалана алу машығын қалыптастыру;

ҰБТ – ға дайындық.

Оқушылардың дайындығына қойылатын талаптар:

физиологияның даму кезеңдерін қалыптастыру;

жасушаның құрылысы, қызметі туралы түсінік қалыптастыру ;

орталық жүйке жүйесінің қызметі туралы білімін кеңейту;

қанның құрамы мен қызметі туралы түсінігін қалыптастыру;

зат алмау процесін түсіндіру;

адамның мақсатты іс - әрекеті туралы көзқарасын қалыптастыру.

4. Пәнаралық кіріктіру:

Физика , химия, математика т.б

5. Кәсіпке бағдарлау:

Генетик , селекционер, дәрігер, фармацевт, биология пәнінің мұғалімі, агроном, зоотехник, биотехнолог, эколог.

6. Курстың уақыт көлемі: 34 сағат, аптасына 1 сағат.

7. Курсты ұйымдастыру формасы: теориялық (түсіндіру), практикалық (зертханалық жұмыс).

8. Аяқтау формасы: тест жұмысы, рефераттар қорғау.























Тақырыптық мазмұн

р/с

Өтілетін тақырыптар

Сағат саны

мерзімі


Кіріспе

2 сағат


1

Адам ағзасына жалпы шолу

1


2

Адам мен жануар ағзасының ұқсастықтары мен айырмашылығы

1



І – тарау. Физиология ғылымы

4 сағат


3

Физологияның даму кезеңдері

1


4

Организмнің құрылымы мен қызметі

1


5

Цитофизиология №1 зерт.жұмыс

1


6

Тест жұмысы

1



ІІ – тарау. Орталық жүйке жүйесі

6 сағат


7

Нейрондар мен нейроголия

1


8

Орталық жүйке жүйесінің рефлекстік қызметі

1


9

Жұлын

1


10

Ми және оның бөлімдері

1


11

Жүйке жүйесінің гигиенасы

1


12

Тест жұмысы

1



ІІІ – тарау. Қан және қан айналым

8 сағат


13

Қанның физикалық және химиялық қасиеттері

1


14

Қанның құрамы

1


15

Иммундық жүйе

1


16

Қанның ұюы

1


17

Жүректің қан айдау қызметі

1


18

Қантамырлар

1


19

Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем №2 зерт.жұмыс

1


20

Тест жұмысы

1



ІҮ – тарау. Зат алмасу

6 сағат


21

Денедегі энергиялық өзгерістер

1


22

Пластикалық және энергиялық алмасу

1


23

Дәрумендер және олардың маңызы

1


24

Қоректік заттардың калориялық коэффициенті

1


25

Нәруыз, май, көмірсулар мен минериалды заттардың организм үшін маңызы

1


26

Тест жұмысы

1



Ү – тарау. Адамның мақсатты іс -әрекеті

8 сағат


27

Еңбек физиологиясы

1


28

Дене еңбегі

1


29

Ой еңбегі

1


30

Дене жаттығулары

1


31

Қозғалыс сапасының дамуы

1


32

Қажу

1


33

Сынақ алу ( тест)

1


34

Рефераттар қорғау

1








Бағдарламаның мазмұны


Аптасына - 1 сағат, барлығы - 34 сағат.

Бағдарлама 5 тараудан тұрады.

Кіріспе (2 сағат).

Адам ағзасына жалпы шолу

І – тарау. Физиология ғылымы (4 сағат)

Физиологияның даму кезеңдері.

Цитофизиология.

ІІ – тарау . Орталық жүйке жүйесі (6 сағат)

Орталық жүйке жүйесінің рефлекстік қызметі, жұлын, ми және оның бөлімдері

ІІІ – тарау. Қан және қан айналым. (8 сағат).

Қанның құрамы, иммундық жүйе, жүректің қан айдау қызметі, қантамырлар

ІҮ –тарау. Зат алмасу (6 сағат)

Денедегі энергиялық өзгерістер, қоректік заттардың калориялық коэффициенті

Ү – тарау. Адамның мақсатты іс -әрекеті (8 сағат).

Еңбек физиологиясы, ой еңбегі, дене жаттығулары







































Пайдаланылған әдебиеттер



І. Оқушылар үшін:

1. Оқушылар анықтамасы. 6-11 сынып . Биология.

2. Қызықты физиология. Б.Сергеев.

3. Биология және салауаттылық негіздері (журнал).

4. Денсаулық журналы.

ІІ. Мұғалім үшін:

Адам физиологиясы. Сәтбаева Х.Қ, Өтепбергенов А.А, Нілдебаева Ж.Б. 2005 ж

Жалпы генетика. Стамбеков С.Ж

Қызықты биология. Р.Сәтімбеков, Р.Әлімқұлов. 2006 ж

Адам анатомиясының практикумы. М.М.Юсупов. Алматы .1979 ж

5. Биология және салауаттылық негіздері (журнал).










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
2262
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі