Материалдар / Қолданбалы курс. Тақырыбы: "Қазақстан тарихы пәнінен олимпиадаға дайындау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қолданбалы курс. Тақырыбы: "Қазақстан тарихы пәнінен олимпиадаға дайындау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен олимпиадаға дайындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2019
1709
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы Балқаш қаласы «С.Сейфуллин атындағы №7мектеп-гимназиясы» КММ











Бағдарлама атауы: «Қазақстан тарихы пәнінен олимпиадаға дайындау»

Бағдарлама авторы: тарих пәні мұғалімі Карибжанов Ержан Турарович

































Балқаш 2018









Түсінік хат

«...Туған жердің тарихын білген және оны мақтан еткен дұрыс. Бірақ, одан да маңыздырақ мәселені - өзіңнің біртұтас ұлы ұлттың перзенті екеніңді ұмытуға әсте болмайды. Біз әркім жеке басының қандай да бір іске қосқан үлесі мен кәсіби біліктілігіне қарап бағаланатын меритократиялық қоғам құрып жатырмыз...»

ҚР Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласынан.

Егеменді еліміздің білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге жету үшін жасалып жатқан талпыныстар жағдайында оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, терең білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекеінде шығармашылық бағыт ұстанатын, өз болмысын таныта алатын дарынды жеке тұлға қалыптастыру маңызды міндет болып отыр. Сондықтан, зерттеушілер өркениетке жетудің жолын әр адамның шығармашылық, қызығушылық деңгейімен, жаңашылдық болмысымен байланыстырады. Прогресске ұмтылған демократиялық мемлекет үшін аумалы-төкпелі күрделі өмірде адамдардың өзін-өзі көрсетуіне, өзгелердің пікіріне байланбай, шешім қабылдау үшін өзіне жауапкершілік ала білуіне дайын болуы аса маңызды. Бұл міндетті жүзеге асыруда Қазақстан тарихын оқытудың орны зор. Әрбір оқушының қызығушылығы мен қабілетін ескеру, оқытудың іс-әрекеттілік мәнділігін арттыру, білімнің шығармашылық бағытталуын күшейту, оқу материалдарының мазмұнын оқушының өмір тәжірибесіне жақындату, оның өз бетінше оқу және ізденушілік қызметін кеңейтетін жағдайлар туғызу-білім сапасын арттырудың пәрменді тәсілдері болып саналады. Осыған орай, " Қазақстан тарихы пәнінен олимпиадаға дайындау " атты қолданбалы курсы жоғары сынып оқушыларына арналып отыр.

Курстың мақсаты: оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін ескере отырып, Қазақстан тарихы пәні бойынша алған білімдерін тереңдетіп, одан әрі білімдерін жетілдіруде күрделі құрылымды олимпиадалық тапсырмаларды орындау жолын қарастыру және жүйелі түрде орындау.

Міндеттері: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; оқушылардың өз қызметтерін жоспарлап, өзіндік жұмыс жасай білуге баулу; оқушыларда тарихты оқып үйренудегі көпөлшемділігі және тарихи процесстің дамуының баламалы екендігі туралы түсінік беру; оқушылардың тарихи білімді шығармашылықпен қолдануы; тарихи деректермен жұмыс істеу; тарихи оқиғалар мен құбылыстарды салыстырмалы талдау негізінде ой елегінен өткізе білу дағдыларын қалыптастыру; Отаны мен халқы алдындағы жауапкершілігін сезінетін жас ұрпақтың азаматтық ұстанымын қалыптастыру.

Методология: модульдік технология бойынша блоктап оқыту, БжС технологиясы, кредиттік оқыту технологиясы, деңгейлеп оқыту, дамыта және үйрете оқыту, топтық және жекеленген жұмыстар, т.б.

Күтілетін нәтиже: оқушы курс соңында, Қазақстан тарихының аса маңызды кезеңдерін, ғылыми мәселелерін атай алады; негізгі тарихи кезеңдердің хронологиялық шегін біледі; Қазақстан тарихының негізгі ғылыми мәселелерінің зерттелу жайы, ондағы түрлі көзқарастар туралы түсінігі болады; тарихи оқиғаларды салыстыра алады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады; олардың себептерін анықтайды, ұқсас оқиғалар мен фактілердің хронологиялық, синхрондық кестелерін жасай алады; тарихи картадан түрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстан территориясында болған өзгерістерді, онымен шектесетін мемлекеттер шекараларын, тарихи-географиялық орындарды көрсетіп береді; өзіне берілген тапсырма бойынша архив орындарында тарихи құжаттармен, кітапханалардағы каталог-карточкалармен, мұражайлардағы мұрағаттармен өздігінше жұмыс істеп, оның нәтижесін керекті жағдайларда пайдалана алады; тарихи оқиғалар туралы түрлі көзқарастарға өз пікірін білдіреді, оны дәлелдейді, әр түрлі пікірталастарға қатысады; қазіргі қоғамдағы саяси, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық, т.б. проблемаларды талдауға тарихи білімдерін еркін қолдана алады; Қазақстан тарихы пәнінен олимпиадаларға қатысып, берілген тапсырмаларды дұрыс орындайды, алған білімдерін тек мектеп қабырғасында емес болашақ өмірлерінде де қолданады.































Күнтізбелік- тақырыптық жоспар (сағат саны: 68 аптасына 2 сағат)

р/с

тақырыбы

сағат саны

мерзімі


1



2


3


4




5



6

7






8





9


10

11

12


13

14


15


16








17




18




19





20

21

22

23




24


25



26










27



28


29






30




31



32






33




34




35




36





37




38


39


40

41


42


43





44




45


46


47











48


49




50



51



52






53


54



55



56




57








58




59




60




61




62




63





64










65



66






67





68

Кіріспе.

Қазақстан тарихы курсының негізгі мақсаты мен міндеттері.

Қазақстан тарихы курсы пәні және міндеттері.

Қазақстан тарихын дәуірлеу.

Қазақстан тарихының аса маңызды мәселелері.

Қазақстанның ежелгі тарихы.

Қазақстан территориясындағы ерте дәуір.

Қола дәуірі.

Қазақстан территориясындағы тайпалар одақтары мен ежелгі мемлекеттер: сақтар, үйсіндер, қаңлылар, ғұндар

Қайталау.

Ерте және дамыған ортағасырлық мемлекеттер. (VI – XIII ғғ. басы)

Түрік және Батыс түрік қағанаттары.

Түргештер, қарлұқтар.

Оғыз мемлекеті.

Қимақ пен Қыпшақ мемлекеттері.

Наймандар. Керейлер.

Қарахан мемлекеті. Қидандар.

Қыпшақ хандығы (ХI басы – 1219 ж.)

Қайталау

Қазақстан Моңғол

жаулаушылығы кезінде (XIII ғ.). Алтын Орда(1243ж. – XVғ. ортасы). XIV – XV ғғ. Ортағасырлық мемлекеттер.

Шыңғысханның Қазақстан мен Орта Азия территорияларын жаулауы.

Ұлыстардың құрылуы. Алтын Орда (1243ж. – XV ғ. ортасы).

XIV – XV ғғ. Ортағасырлық мемлекеттер.

Қазақ халқының қалыптасуы. «Қазақ» этнонимі. Қазақ жүздері.

Қазақ халқының құрылуы.

«Қазақ» этнонимі.

Қазақ жүздері.

Қайталау.

XV – XVIII ғғ. басындағы Қазақ хандығы.

Қазақ халқының құрылуы және нығаюы.

XVI ғ. екінші жартысындағы Қазақ хандығы.

XVII ғ. мен XVIII ғ. басындағы Қазақ хандығының әлеуметтік, экономикалық және саяси хал-ахуалы.

Қазақстан мен Ресей жаңа заман жағдайында.

Қазақстандағы отаршылдық дәуірдің басталуы.

XVII - XVIII ғғ. басындағы қазақ-жоңғар соғыстары.

«Ақтабан шұбырынды ...» жылдары.

Қазақстан Ресейге бодандыққа түсуінің экономикалық және саяси алғышарттары.

Қазақ жүздерінің Ресей бодандығын қабылдауы.

Қазақстандағы Ресей патшалығының отаршылдық саясатының басталуы.

Қазақ халқының халық – азаттық қозғалыстары. (1731 - 1837)

Қайталау

XIX – XX ғғ. басындағы Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық және саяси дамуы.

XIX – XX ғғ. басындағы Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық және саяси дамуы.

1905 – 1907 жж. Орыс революциясы және оның Қазақстанға тигізген әсері.

Халық азаматтық қозғалыстағы қазақ интеллигенциясының рөлі.

1917 ж. Ақпан буржуазиялық – демократиялық эволюциясы кезіндегі Қазақстан.

Қайталау.

Қазақстан мәдениеті(XVIII-XX ғғ. басы).

Қазақстандағы халық білімін дамыту.

Өлкені ғылыми зерттеу және Қазақстан ғылыми.

Қазақтың жазба әдебиеті.

Қазақ халқының сөз өнерінің мұралары.

Қазақтардың материалдық мәдениеті.

Қайталау.

1917 ж. Қазан төңкерісі және оның алғышарттары. Азамат соғысы. Халық қасіреті.

1917 ж. Қазан төңкерісі. Қазақстанда кеңес өкіметінің орнауы және оның ерекшеліктері.

Қазақ өлкесіндегі саяси-әлеуметтік хал-ахуал.

Қазақстан Азамат соғысы жылдары (1918-1920жж.)

Қайталау.

Өлкедегі Кеңестік мемлекеттіліктің құрылуы: Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру- Қазақстан шаруаларының қасіреті. Индустрияландыру: сипаты, қарқыны, масштабы.

Қазақстандағы ЖЭС кезеңі.

1926-1940 жж. Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру.

1920-1930жж. Қазақстандағы мәдени құрылыстар.

Сталиндік тоталитарлық тәртіптің жаппай қуғын-сүргіні.

Қайталау.

Қазақстан 1941-1945 жж. Ұлы Отан соғысы кезінде. Қазақстан кейінгі жылдарда(1946-1953 жж.)

Соғыстың басталуы мен сипаты.

Қазақстанда соғыс жағдайына байланысты қайта құру.

Ұлы Отын соғысы майдандарындағы қазақстандықтар.

Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда

(1946-1953 жж.)

Қайталау.

Қазақстан «Хрущев декадасы» жылдарында(1953-1964 жж.). Қазақстан 1960 ж. Екінші жартысы мен 1980 ж. бірінші жартысында.

XX ғ. 50-60 жж. Қазақстандық қоғамдық саяси және экономикалық жағдайы.

XX ғ. 70-80 жж. Қазақстан дамуындағы қарама-қайшылықтар мен қиыншылықтар.

Қайталау.

Қазақстандағы «Қайта қүру» саясаты (1985-1991 жж.)

КОКП ОК 1985 ж. Сәуір Пленумы. Горбачевтік қайта құру: мәні мен негізгі кезеңдері.

1986 ж. Қазақстандағы Желтоқсан оқиғасы: себептері, сипаты, салдары.

Кеңестік саяси жүйені реформалау. «Тіл туралы заң». «1990 ж. Мемлекеттік егеменділік туралы Декларация».

Қоғамдық-саяси партиялар мен қозғалыстардың дамуы.

Тәуелсіз Қазақстан. Қазақстан Республикасы Мемлекетінің құрылуы. Экономикалық, қоғамдық-саяси дамуы. Сыртқы саясаты.

КСРО-ның ыдырауы және егеменді тәуелсіз мемлекеттердің орнығуы.

Қазіргі Қазақстанның дамуындағы жаңа экономикалық тенденциялар.

Жаңа саяси партиялар мен қозғалыстардың құрылуы.

Қазақстан Республикасының ішкі және сыртқы саясаты: экономикалық, қоғамдық саяси, рухани дамуы.

ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаев – Ұлт лидері.



1



1


1


1




1



1

1






1





1


1

1

1


1

1


1


1








1




1




1





1

1

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!