Материалдар / Қолданбалы курс "Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері" 10- сынып

Қолданбалы курс "Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері" 10- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныптарға арналған "Теңдеулер және оны шешу тәсілдері" қолданбалы курсының бағдарламасын басшылыққа ала отырып математикадан алған білім, білік дағдыларын,танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Мақсаты: Есептердің математикалық модельдеудің, оқушылардың функцональдық дайындықтарын жүзеге асырудың негізгі құралдары ретінде пайдалана отырып, теңдеулерді шешу аппаратын меңгеру, оқушылардың логикалық ойлауын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
1458
20 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ғ. Сланов атындағы орта мектеп








«Теңдеулер және оны шешу тәсілдері»

(қолданбалы курс)



Сыныбы: 10

Пәні: «Алгебра және анализ бастамалары»





Дайындаған: Математика пәні мұғалімі

Г. Махметова










2017-2018оқу жылы




10 сыныптарға арналған «Теңдеулер және оны шешу тәсілдері» таңдау курсының бағдарламасын басшылыққа ала отырып математикадан алған білім, білік дағдыларын, танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейі ескеріледі.

- «Оқу материалдарын тақырыптық жоспарлау» бөлімінде берілген курс материалдарының көлемі, реті мен тізбегі, оларды оқытуға жұмсалатын сағат саны көрсетілген.

- «Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар» бөлімінде оқушылардың математикалық дайындығының міндетті деңгейі сипатталады.

Мақсаты: Есептердің математикалық модельдеудің, оқушылардың функциональдық дайындықтарын жүзеге асырудың негізгі құралдары ретінде пайдалана отырып, теңдеулерді шешу аппаратын меңгеру, оқушылардың логикалық ойлауын дамыту.

Міндеттері:

  • теңдеу шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастыру;

  • есеп шығару арқылы игерген білімдерін тереңдету;

  • тереңірек білім беру;

  • ойлау, есте сақтау қабілетін арттыру;

  • игерген білімдерін болашақта қолдана білу, жетілдіру.

Уақыт көлемі, сабақтың жиілігі:

Сағат саны – 34, аптасына 1 рет.

Курс бойынша мазмұны мен құрылымы

Бір белгісізі бар бірінші дәрежелі теңдеу. (2 сағат)

Теңдеу туралы түсінік. Бірінші дәрежелі бір белгісізі бар теңдеулерді шешу. Теңдеу құру арқылы шығарылатын есеп.

Екі белгісізі бар бірінші дәрежелі екі теңдеуден құрылған теңдеулер жүйесі. (2 сағат)

Теңдеулер жүйесіне түсінік Ауыстыру тәсілі. Қосу тәсілі. Теңдеулер жүйесін шешудің графиктік тәсілі. Теңдеулер жүйесін құрып, оны шешу арқылы шығарылатын есептер.

Квадраттық теңдеу. (4 сағат)

Квадраттық теңдеудің анықтамасы. Толымсыз квадрат теңдеулер. Квадраттық теңдеулерді формула бойынша шешу. Квадраттық теңдеулерді пайдаланып есептер шығару. Виет теоремасы.

Бөлшек рационал теңдеулер. (3 сағат)

Бөлшек рационал теңдеулерді шешу. Рационал теңдеулер арқылы есептер шығару.

Бүтін теңдеулер. (2 сағат)

Бүтін теңдеу және оның түбірлері. Квадраттық теңдеуге келтірілетін теңдеулер.

Екі айнымалысы бар теңдеулер және олардың жүйелер. (4 сағат)

Екі айнымалысы бар теңдеулер. Екі айнымалысы бар теңдеулердің геометриялық мағынасы. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері. Екінші дәрежелі теңдеулер жүйесін шешу. Теңдеулер жүйелерінқұру арқылы шығарылатын есептер.

«Теңдеулер және оны шешу тәсілдері» таңдау курсының жоспары

(Аптасына 1 сағат. Барлығы 34 сағат) 10 сынып

Тақырыбы

Сағат саны

Өтілетін уақыты

І бөлім. Бір белгісізі бар бірінші дәрежелі теңдеу (2 сағат)

1.1

Теңдеу туралы түсінік, Бірінші дәрежелі бір белгісізі бар теңдеулерді шешу

1


1.2

Теңдеу құру арқылы шығарылатын есептер

1


ІІ бөлім. Екі белгісізі бар бірінші дәрежелі екі теңдеуден құрылған теңдеулер жүйесі (2 сағат)

2.1

Теңдеулер жүйесіне түсінік. Ауыстыру тәсілі. Қосу тәсілі.

1


2.2

Теңдеулер жүйесін шешудің графиктік тәсілі. Теңдеулер жүйесін құрып, оны шешу арқылы шығарылатын есептер.

1


ІІІ бөлім. Квадраттық теңдеу (4 сағат)

3.1

Квадрат теңдеулердің анықтамасы. Толымсыз квадрат теңдеулер.

1


3.2

Квадраттық теңдеулерді формула бойынша шешу.

1


3.3

Квадраттық теңдеулерді пайдаланып есептер шығару.

1


3.4

Виет теоремасы.

1


IV бөлім. Бөлшек – рационал теңдеулер (2 сағат)

4.1

Бөлшек – рационал теңдеулерді шешу.

2


4.2

Рационал теңдеулер арқылы есептер шығару.

1


V бөлім. Бүтін теңдеулер (2 сағат)

5.1

Бүтін теңдеу және оның түбірлері


1


5.2

Квадраттық теңдеуге келтірілетін теңдеулер.


VІ бөлім. Екі айнымалысы бар теңдеулер және олардың жүйелері (4 сағат)

6.1

Екі айнымалысы бар теңдеулер. Екі айнымалысы бар теңделердің геометриялық мағынасы.

1


6.2

Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері.

1


6.3

Екінші дәрежелу теңдеулер жүйесін шешу.

1


6.4

Теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарылатын есептер.

1


VII бөлім. Тригонометриялық теңдеулер (8 сағат)

7.1

Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу.

1


7.2

Квадрат теңдеулерге келтіріп шығарылатын есептер.

1


7.3

Біртекті тригонометриялық теңдеулер.

1


7.4

Қосымша бұрыш енгізу тәсілі.

1


7.5

Универсал тригонометриялық алмасу тәсілі.

1


7.6

Қандай да бір тригонометриялық функцияға көбейту арқылы шығатын теңдеулер.

1


7.7

Дәрежесін төмендету арқылы шығарылатын есептер.

1


7.8

Тригонометриялық теңдеулер жүйесі.

1


VIII бөлім. Ирроционал теңдеулер (4 сағат)

8.1

Иррационал теңдеулер .

1


8.2

Иррационал теңдеулер жүйелерін шешу.

1


9.1

Модуль белгісімен алынған айнымалысы бар теңдеулер мен теңдеулер жүйесі.

1


9.2

Айқындалмаған теңдеу және айқындалмаған теңдеулер жүйесі.

1



ІХ бөлім. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер.(3 сағат)

1


10.1

Көрсеткіштік теңдеулер және оның жүйелері


1


10.2

Логарифмдік теңдеулер және оның жүйелері

1


10.3

Теңдеулер және олардың жүйесін шешудің жалпы әдістері

1



Қорытындылау



Тригонометриялық теңдеулер. (8 сағат)

Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйелерін шешу.

Ирроционал теңдеу.(4 сағат)

Иррационал теңдеулер жүйелерін шешу.

Күрделі теңдеулер және күрделі теңдеулер жүйелерін шешу тәсілдері.

(2 сағат)

Модуль белгісімен алынған айнымалысы бар теңдеулер. Айқындалмаған теңдеу және айқындалмаған теңдеулер жүйесі.


Қорытындылау. (2 сағат)

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар. Курсты оқып – үйрену нәтижесінде оқушылар төмендегідей дайындықтың міндетті деңгейі болып табылатын біліктерді меңгерулері тиіс:

  • бір айнымалысы бар екінші дәрежелі теңдеулерді ажырата білу;

  • бір айнымалысы бар екінші дәрежелі теңдеулерді шешу;

  • күрделі емес рационал теңдеуге келтірілетін теңдеулер құру әдісі мен мәтінді есептер шығару;

  • екі айнымалысы бар қарапайым теңдеулер жүйесін (екі теңдеудің біреуі екінші дәрежелі болып келетін жүйе) шешу;

  • квадраттық теңдеулерді шешу;

  • ирроционал теңдеулерді шешу;

  • тригонометриялық теңдеулерді шешу;

  • күрделі теңдеулерді шешу.

Таңдау курсты оқыту аяқтау формасы:

  • Рефераттар дайындау;

  • Тест.

Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі:

1. Тест тапсырмалары;

2. Математикалық диктант;

3. Сынақ.

Рефераттар тақырыбы:

1. Күрделі теңдеулер шығарудың тәсілдері.

2. Тригонометриялық теңдеулерді шығарудың өте қолайлы тәсілдері.

Күтілетін нәтиже:

  • бағдарлама мен оқытудағы білім негіздерін оқытып, үйреті;

  • оқу қорытындысын, білім бағы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ