"Сұраншы батыр ауылындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын
орталығымен"КММ
2017-2018 оқу жылының 11«б»
сыныбына арналған факультативтік сабақтарының күнтізбелік
жоспары
Реті
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
1
|
Зат
есім
|
1
|
|
2
|
Сын
есім
|
1
|
|
3
|
Сан
есім
|
1
|
|
4
|
Есімдіктер
|
1
|
|
5
|
Verb
|
1
|
|
6
|
Дұрыс
етістіктер
|
1
|
|
7
|
Бұрыс
естіктер
|
1
|
|
8
|
Етістіктің шақ және аспект
категориясы
|
1
|
|
9
|
Етістіктің рай
категориясы
|
1
|
|
10
|
Модаль
етістіктер
|
1
|
|
11
|
Етістіктің тиянақсыз
формалары
|
1
|
|
12
|
Заттанған тұйық
етістік
|
1
|
|
13
|
Герундии
|
1
|
|
14
|
Есімше мен
көсемше
|
1
|
|
15
|
Жай
сөйлемдер
|
1
|
|
16
|
Артикльдер
|
1
|
|
17
|
Үстеу
|
1
|
|
18
|
Сөйлемнің тұрлаулы
мүшелері
|
1
|
|
19
|
Сөйлемнің тұрлаусыз
мүшелері
|
1
|
|
20
|
Құрмалас
сөйлемдер
|
1
|
|
21
|
Қыстырма
сөздер
|
1
|
|
22
|
Төл сөз бен төлеу
сөз
|
1
|
|
23
|
Қосымшалар
|
1
|
|
24
|
"
to be
"
етістігі
|
1
|
|
25
|
Was
\were
|
1
|
|
26
|
Past and present Question
forms
|
1
|
|
27
|
I have been present
perfect
|
1
|
|
28
|
Present perfect negative
form
|
1
|
|
29
|
Present perfect question
form
|
1
|
|
30
|
Grammar this\
that
|
1
|
|
31
|
Grammar here \
there
|
1
|
|
32
|
Қайталау
|
1
|
|
33
|
Тест
|
1
|
|
34
|
Қорытынды
сабақ
|
1
|
|
Бекітемін: Келісемін: ӘБ
отырысында
Директор Оқу ісінің
меңгерушісі қаралды
----------- Талдыбаева Г.Б.
---------Турганова А.К Хаттама№-------
«27» тамыз
2017ж. ӘБ
жетекшісі--------
Мухамеджанова
Т.Б.
Ағылшын тілі пәні бойынша 11
«Б» сыныбына арналған «Ағылшын тілінің грамматикасы» қолданбалы
курсының бағдарламасы
2017-2018
оқу
жылы
Пән мұғалімі - Канатова
Н.А.
Түсінік
хат
Бүгінгі күні Қазақстан
Республикасының білім туралы тұжырымдамасы ойлы, өнерлі, білімді
тұлғаны қалыптастыруға бағытталған және қазіргі білім жүйесі
оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын оқытудың дәстүрлі
емес, белсенді түрін және әдістерін оқу процессіне енгізу бағытында
құрылуы тиіс. Шет тіліндегі білімді дамыту үшін білім берудің
үйреншікті әдісінен қолданбалы курс аясында оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын арттыратын білім берудің белсенді әдісіне көшу
керек.
Курстың
мақсаты:
Әдістемелік құралдарды
пайдалана отырып, оқушының шет тіліндегі алған білімін тереңдету
және жүйелеу, оқушының тілдік аспектілерге қатысты оқу, сөйлеу,
жазу дағдыларын жетілдірумен қатар, өз бетінше шығармашыл ойлауға
баулу
Курстың
міндеттері:
-
Оқушының шет тілінде қарым-қатынас жасау
қабілеттіліктерін дамыту;
-
Жазу, сөйлеу, оқу және тыңдау дағдыларын
жетілдіру, тілге деген сүйіспеншілігін арттыру;
-
Ағылшын тілінің грамматикасын
қазақ тілінің грамматикасын салыстыра отырып білімдік дағдыларын
дамыту ;
-
Оқытудың белсенді тәсілдерін қолдана отырып,
шығармашылыққа баулу
Күтілетін нәтиже:
-
Шет тілінің грамматикасын өз тілінің
грамматикасымен салыстыра отырып, өзара ерекшеліктерін ажырата
алады;
-
Сөздік қоры артады, сөздің қолданылу ережелерін
мәнмәтінге сәйкес аудара алады;
-
Тыңдау арқылы мәтіннің дұрыс дыбысталуына,
мағынасына көңіл аударып, өз сөзімен айтып беруге
үйренеді;
-
Өз
бетінше үздіксіз ізденіп, қалай оқу керектігін
ұғынады
Қолданылған
әдебиеттер
1. Қазақстан Республикасының
мемлекеттік білім бағдарламасы Астана,
2016.
2. Государственные стандарты 12-летнего образования.
Астана, 2013.
3. “Test Your
English”, В.
Павлоцкий,
МагнаМедиа,
2005
6. “Advanced
English”. Медиахауз, 2005
Оқушыларға арналған әдебиеттер
1. “Test Your
English”, В.
Павлоцкий,
МагнаМедиа,
2005
2.
“Advanced English”. Медиахауз, 2005
3.
Верещагина Т.А. ‘Enjoy English”
“Prosvesheniye” 2004 г.
часть 5-6