Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқущылар ақпаратпен жұмыс жасауды уйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қаңтар 2019
1248
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: Сынып: 8 | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар оқиды:Excel-де есептер шығару кезеңдерін біледі.Оқушылардың көбісі оқиды:Үлгіні пайдалана отырып, қарапайым есепті компьютерде құрады.. Кейбір оқушылар оқиды:Электронды кестедегі деректермен жұмыс істегенде автоматтық толтыруды қолданса | |
Бағалау критерийлері | Жоғарыда аталған түсініктер бойынша есептер шығарады. Статистикалық мәліметтерге топтау жүргізіп талдайды;, АКТ ақпаратын тиімді түрде өңдеп, жеткізе алады, өзін –өзі бағалай біледі. Ақпараттық сауаттылығы артады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар біледі: Автоматтық толтыру не екенің және оның тәсілдерін; Оқушылар істей алады: Электронды кестеде автоматтық толтырудың тәсілдерін сөзбен түсіндіре алады; Предметтік лексика және терминология: кесте, ұяшық, қатар, баған, парақ, формула, диаграмма, шартты форматтауДиалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы | |
Құндылықтарды дарыту | ||
АКТ қолдану дағдылары | Ноутбуктар нтерактивті тақта, интернет. | |
Жаһандық азаматтылық | Әрбір оқушыға жайлы орта құру. | |
Пәнаралық байланыстар | Математика, физика, шығармашылдық. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | Дайындалу уақыты: сабақта жоқтарды журналға белгілеу.(W) Интерактивті тақтада жоғарғы көлемді біртекті деректері бар электронды кесте көрсетілген. Мұғалім жетелеуші сұрақар қояды:Ұсынылған кесте бойынша не айта аласыздар?Осы кестеніі толтыруын тездетуді мүмкін бе? Қалай ойлайсыздар?Қалай ойлайсыздар? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?Оқушыларды сабақ тақырыбымен, оның мақсаттары мен жетістік критерийлерімен таныстыру.Оқушыларға «Конверттегі сұрақтар» беріледі.Өткен тақырып бойынша сұрақтар:1. Ақпаратты іздеу қалай жүзеге асырылады?2. Ақпаратты өңдеу деген не?3. Ақпараттық жүйеге анықтама бер.4. Іздеу жүйелеріне не жатады?5. Іздеудің әдістері қандай? | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
Сабақтың ортасы8 минут 1 минут 5 минут 3 минут16 минут | (W) | Сергіту сәтіСұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. | Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)