Қолөнер шебері

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Қолөнер шебері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық туралы түсінік қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ № 54




Пәні: «Есту қабілетін дамыту және дыбыстану».


3 « Арнайы мектеп-интернат» КММ


Күні: 6. 12. 2024ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева М. Б.


Сынып: 5 «Б»

Оқушы: Кеңесбек Асылбек.


Тарау. Кәсіптер әлемі

Тақырып.

Қолөнер шебері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары

5.1.4.2 екпінді буынды бөлу және сөздің формасы өзгерген

кезде екпінді қадағалау, өз еркімен айту кезінде логикалық екпін


Сабақтың мақсаты



Қолөнер шебері туралы түсініктерін кеңейту.Сурет бойынша сөйлем құрауға үйрету.



Коррекциялық мақсаты


Дыбыстарын қадағалау. Дыбыстарды жеке, буында, сөзде анық айтылуын қадағалау.Сөздік қорын молайту.


Құндылықтарды дамыту


Кәсиби құндылықтар. Кәсіби құндылықтар әртүрлі жұмыс жағдайларында жеке тұлғалар шешім қабылдауға және ұстанымға сүйенетін білім мен тәжірибенің негіздері.


Жетістік критерийлері


Дыбыстарды естіп, қайталайды..Сөйлемдер құрап айтады.


Пәнаралық байланыс

Тіл дамыту, математика, қазақ тілі.


Көрнекіліктер

Суреттер, кеспе әріптер мен буындар.


Сабақ барысы


Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер



1 минут


  1. Ұйымдастыру сәті

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушының зейінін сабаққа аудару.


2 минут









1.Тыныспен жұмыс. Терең дем алып түтікшемен үрлеу арқылы шарды стақандарға жинау.

2. Нейрогимнастикалық жаттығу. « Қол жаттығулары»

3. Па- па –па, ПА-ПА, па-па-па-па.

- Сен қалай естисің?

- Мен ... естимін.



7 минут

  1. Дыбыстану бөлімі.

    1. Оқушы: Кеңесбек Асылбек «С» дыбысын түзеу .

«С» дыбысын созып айт.





Жаңа туған айға қарашы,

Ұқсайды оған қай әріп. Ай

Ашық буында: СА-СО-СУ-СЕ-СИ

Жабық буында: АС-ОС-УС-ЕС-ИС

Дауысты дыбыстар ортасынды: АСА-АСО-АСУ-АСЫ-ЫСЫ-ҰСЫ

Сөзді дұрыс оқы: Сабақ, сағат, сауысқан, сәбіз, қыс, құс, қасқыр, сыбызғы, астық, асқақ, асқабақ. тіс, есік, аспап.

Сөйлемдерді толықтырып аяқта.

Асхат сағат сатып алды. Сиыр жусан жеді. Самал сыпыртқымен еден сыпырды. Самат пен Серік үй соқты. Самат тасбақа ұстап алды.

4). Тіл үстарту жаттығуы.








Мнемокесте. « Қыс»

Рисунок 1


« К-Г» дыбыстарын ажырату.

1). «К – Г» дыбыстарын буындарда ажыратып оқы. Ка, ко, ку ,ки ,ке.

Га, го,гу, ги, ге.


2). К- дыбысын буындарда, сөздерде дұрыс айт. Дауыстап оқы Жәй оқы Кә – кә – кәсіп га – га – газет кә – кә - кәуәп га – га – гауһар Ке – ке – кезекші гү – гү – гүлдер


Сөздерді толықтырып оқы.


Кеспе суреттерде «К-Г» дыбыстарын ажыратып айт.

Кітап, кереге, көгершін, кеңгіру, кептер, керік.

Газет, гүл, гитара, галстук, глобус, гауhартас.


3). Сөздердің соңына «І» дыбысын қосып айту. Бесік                     Бесігі Көлік                    Көлігі Жүрек                   Жүрегі Есік                     Есігі

Көйлек Көйлегі Тілек Тілегі



4). Нүкте орнына керекті «К» және «Г» дыбыстарын қойып оқы.

.үн ыстық, Тоғайда бүлдір.ен пісті. .үлім мен .үлнәр е.еуі. .іш.ене себеттерін тоғайға алып .елді. Олар бүлдір.ен, терді.

.енеттен .үн .үр .іреп , жаңбыр жауды. .үлім мен .үлнар үйге қарай қашты. Олар үй.е .еліп су болған .иімдерін .ептірді.








2 мин


  1. Күнделікті сөздер.

  • Бүгін айдың нешесі?

  • Қазір қандай мезгіл?

  • Бір айда неше күн бар?

  • Бір жылда неше күн бар?

  • Бір ғасырда неше жыл бар?




3 мин







5мин.





















3 мин.

1 мин.


  1. Пән аралық байланыс.

Шебер атаулары :

Кім? Шебер, Ұста. Зергер. Мүсінші.

Не істеді? сұрағына жауап болатындай сөйлем құрап айт.

Ұста темірден қару –жарақ жасады.

Шебер ағаштан домбыра жасады.

Зергер әшекей заттар жасады.


IY. Мәтін: Қолөнер шебері. Қолөнер – біздің рухани байлығымыз, мәдениетіміз, салт-дәстүріміз. Ол бірнеше ғылымдардың дамуынан, тоғысуынан пайда болған өнер туындысы. Бүгінде халқымыздың қолөнері қарқынды дамып келе жатыр. Ұлттық қолөнер салт-дәстүрімізді жетілдіріп, мәдениетіміздің озық жетістігін көрсетуде. Халық өнерінің бай мұраларын сұрыптай отырып, заманымызға сай сапа, түр беру әдісімен оларды әрі қарай дамыту, оны бүгінгі ұрпаққа меңгерту – игілікті іс.

Сұрақтар: 1.Қолөнер дегеніміз не? Қолөнер – біздің рухани байлығымыз, мәдениетіміз, салт-дәстүріміз.

2. Қандай қолөнер түрлерін білесің?

1. Ағаштан жасалған бұйымдар.

2. Зергерлік өнер.

3. Тоқыма өнері.

4. Тері және былғары өңдеу.

5. Ісмерлік өнер-тігіншілік, киім әшекейлеу.


Y. Математикалық тапсырма: Амалдарды орында.


215-( 38+169)= 600-( 175+147)=


( 354+97)-26= ( 754+168)-168=



Қорытынды. Сен сабақта не істедің? Мен сабақта тыңдадым, қайталадым, сұраққа жауап бердім, тапсырманы орындадым.


Кері байланыс. « Бағдаршам » әдісі.

Бағалау.

Үйге тапсырма. Мәтінді оқу

Қолөнер түрлерін жаттау. С, К ,Г- дыбыстарын қадағалап оқу.


ДОІЖО _____________Қ.С Есмурзаева.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2025
155
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі