Қолөнер шебері. 3-сынып. орыс мектебінде ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қолөнер шебері. 3-сынып. орыс мектебінде ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Қолөнер шебері. Орыс мектебінің 3-сыныптарына арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Өнер

Педагогтың аты-жөні

Библова Жанар Амантаевна

Күні

24.01.2025

Сынып 3А,Б,В,Г

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Қолөнер шебері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

Сабақтың мақсаты


Мәтін мазмұнын тірек сөздерге сүйеніп жазады.

Тақырып туралы ассоциация жинайды.

Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.

Өздерін бағалайды.


Бағалау критерииі

Мәтін мазмұнын түсінуге, негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

 – Зат есімнің мағыналық түрлерін ажыратады.

-Оқушылар уақытты тиімді пайдалана алады,тапсырмалар орындауға топ мүшелері толық қатысып отырады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

 Сыныпта эмоционалды-позитивті көңіл-күй қалыптастыру мақсатында Алтынай Байтоқанованың иллюзиялық қойылымын көрсету.

Ой түрткі «СТОП кадр» әдісі.

Мұғалімнің кіріспе сұрағы. «Миға шабуыл» әдісі.

  1. Олар нелер ?- Сусындар

Жаңа сабақ тақырыбын осы сұрақ арқылы анықтату.

Мен шырын ішемін

Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.

Сөздікпен жұмыс:

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Тренинг жазылған парақшалар






Слайд 1

Слайд 2

Ортасы

(МК) Сөз сыры. Оқылым алды тапсырма. Оқушылар берілген сөздерге қарап, мәтіннің не туралы болатынын болжайды. Жаңа сөздердің мағынасын ашады.

Тапсырманың мақсаты - оқушылардың сыни ойлауын, айтылым дағдысын дамыту, сөздік қорларын жаңа сөздермен байыту.



Дескриптор:

  • Сөздерді сөйлемде дұрыс тәртіппен құрады;

  • Сурет мазмұнын аша алады;

  • сөйлемдерді дұрыс құрастырады;

  • бас әріп пен тыныс белгілерін қолданады;

қатесіз жазады.

Дескриптор:

  • Сөздерді мағынасы бойынша ажырата алады;

  • Әр сұраққа жауап беретін сөздерді дұрыс орналастырады;

  • Сөздерді қатесіз жазады.


Қызығушылықты ояту.

Оқушыларды қолөнер түрлерімен таныстыру



(Ж) Оқылым. «Фишбоун». Оқушылар мәтінді оқып, мәтінге ат қояды, мәтін мазмұнын «Фишбоун» әдісі бойынша жұптасып жазады. Жазғандарымен таныстырып, берілген критерийлер бойынша бір-бірін бағалайды.


Мәтінмен жұмыс: Люмио плтформасындағы тапсырманы орындатады


Бағалау критерийлері:

Сөздерді дұрыс жазады


Сөйлемдерді дұрыс толықтырады



5-тапсырма берілген етістіктерді қалау, шартты, бұйрық райда жазу

Кері байланыс. Оқушылар «Түстер» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.


- жеңіл болды

- қиын болды.

Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді

Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
















Оқулықтан 22 беттегі №2 тапсырмадағы мәтінді оқиды

Қалыптастырушы бағалау.  «Жолдама» әдісі (әлеуметтік аспект).












ҚБ «Бағдаршам»









ҚБ «От шашу»





https://www.youtube.com/watch?v=6eL4mc5MyLg


 

 Слайд 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Picture 4

 







Слайд 3















https://lum.io/student/share/1a014f2a-e222-4886-8b3d-aa7fcb82a528

Сабақтыңсоңы


 

Рефлексия

«Плюс-минус-қызығамын» әдісі бойынша білім алушылар рефлексия жасайды.

«Плюс» (+)

Сабақта қызық болған, пайдалы болды деп ұйғарылған мәселелер мен жайттар жазылады.

«Минус» (-)

Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ не шамалы болды деп ұйғарылған мәселелер мен жайттар жазылады.

«Қызығамын» (?)

«Не білгім келеді?» немес «Бұл мен үшін қызық бола ма?» деген сұрақтарға жауап алады.


«Білемін, білгім келеді, білдім» кестесі

Оқу материалы

Білгім келеді

Білдім

  • Хабарландыру

  • Жарнама

  • Диалог


******




Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі