Бөлім
|
“Дені саудың – жаны
сау”
|
Пәні:
|
Әдебиеттік оқу
Атамұра
|
Күні:
|
12.01.24
|
Педагогтіңаты-жөні:
|
Исаева
Д.Е
|
Сынып:
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
№51
сабақ. Қомағайлық – жаман
әдет
«Қожанасыр мен ашқарақ»
(Аңыз).
«Қомағайлық»
(Мысал)
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
|
2.2.1.1 – мәтінді
дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп
оқу
2.2.1.2 – шығарманы
іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды
белгілеу
2.2.1.1мәтінді
дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп
оқу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Мәтінді түсініп оқып ,мәтіннен қажетті ақпаратты
белгілейді
|
Құндылықтар
|
ТАЛАП: Салауатты
өмір салтын ұстану
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтіңәрекеті
|
Оқушыныңәрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтыңбасы
(3мин)
|
Ұйымдастырукезеңі:
Психологиялық ахуал
орнату.
«Қағып ал »
ойыны
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Оқушылар допты бір-бірінен
қағып алу арқылы сұрақтар құрастырып ,жауап
береді
|
|
доп
|
Сабақтың ортасы
(5
мин)
10
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру
7 –тапсырма 7-
бет
Болашақта көп қаржың
болса, қайда жұмсар едіңдер
«Ой
қозғау»
Суреттегі балалар туралы не
айтасың?
Қай бала дұрыс тамақтанып отыр
?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау
Мәтіннен қажетті ақпаратты
белгілейсің
1-тапсырма
Ұжымдық
жұмыс
«Түртіп алу»
әдісі
Мәтіндерді
оқы.
Мәтіндер не
туралы?
Түсініксіз сөздердің мағынасын
таны.
|
сұраққа жауап жазады, ойын
білдіреді
Сурет бойынша ойын
айтады
Дұрыс тамақтану керек екенін
айтады .
|
Дескриптор:
-сұраққа жауап
жазады, ойын білдіреді (1б)
Мадақтау
Дескриптор:
-мәтіннің мазмұнын
айтады(1б)
-түсінбеген сөздің
мағынасын ашады 1б)
|
Слайд
Оқулық
|
8
мин
Сергіту
сәті
2
минут
|
2-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мәтіндерге сүйеніп
жаз.
Сөйлемдерді
толықтыр.
ЕБҚ оқушыға тапсырма
:
3-тапсырма. Берілген
сурет қай мәтіндегі оқиғаға сәйкес келеді?
Әңгімеле.
|
Тамақты өте көп жейтін адам
қомағай ,ашқарақ .
Берілген сурет
«Қожанасыр мен ашқарақ» аңызына сәйкес
келеді
|
Дескриптор:
-бірінші сөйлемді
толықтырады(1б)
- екінші сөйлемді
толықтырады(1б)
Кері байланыс
беру
«Басбармақ»
арқылы
|
Оқулық
Слайд
Тапсырмалар
Жазу
дәптері
|
12мин
|
Саралау
тапсырмасы
5–
тапсырма
Жеке
жұмыс
«Біліміңді қолдан»
әдісі
Мәтіндерге сүйеніп
жаз. Қомағайлық – ...
Ас біреудікі
болғанмен, ..
6-тапсырма .Кестені
толтыр
ЕБҚ оқушыға
тапсырма:
Оқылым
|
Қомағайлық – .жаман
әдет..
Ас біреудікі болғанмен,қарын
өзіңдікі
|
Дескриптор
:
- Мәтіндерге сүйеніп
сөйлемді толықтырып жазады (1б)
Дескриптор:
-қомағайдың іс-әрекетін
жазады(1б)
-көршісінің іс –әрекетін
жазады(1б)
-ашқарақ адамның іс –әрекетін
жазады(1б)
-Қожанасырдың іс
–әрекетін жазады(1б)
|
Оқулық
Дәптер
Слайд
Кесте
|
Рефлексия
5
мин
|
«Баскетбол» әдісі
(Бағалау)
Бүгінгі сабақты толық түсіндім
(9,10 доп)
Бүгінгі сабақты
түсіндім, сұрағым бар(7,8 доп)
Бүгінгі сабақты
түсінбедім
(5,6
доп)
Үйге
тапсырма:7-тапсырма 10-бет
Ашқарақ, қомағай
адамдарға қандай кеңес берер едің?
|
Бүгінгі сабақтағы
өзінің әрекеті туралы, жаңа
білімді меңгерудегі
өзінің жетістіктері
мен қиыншылығы туралы
ой бөліседі. Жинаған білім
зарядтарының саны арқылы өзінің бағалауын
анықтайды.
|
Кері байланыс
:
Бүгінгі сабақтың оқу
мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не
үйрендің ?
Қорытынды бағалау
.
ҚБ : 1-10 б
жүйе
|
Бағалау
Ұпайларын
санау
|