Материалдар / Қомағайлық – жаман әдет «Қожанасыр мен ашқарақ» (Аңыз). «Қомағайлық» (Мысал)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қомағайлық – жаман әдет «Қожанасыр мен ашқарақ» (Аңыз). «Қомағайлық» (Мысал)

Материал туралы қысқаша түсінік
2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу 2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеу 2.2.1.1мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Тамыз 2024
131
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Әдебиеттік оқу Атамұра

Күні:

12.01.24

Педагогтіңаты-жөні:

Исаева Д.Е

Сынып:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

51 сабақ. Қомағайлық – жаман әдет

«Қожанасыр мен ашқарақ» (Аңыз).

«Қомағайлық» (Мысал)

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

2.2.1.1 – мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу

2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеу

2.2.1.1мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу

Сабақтың мақсаты

Мәтінді түсініп оқып ,мәтіннен қажетті ақпаратты белгілейді



Құндылықтар

ТАЛАП: Салауатты өмір салтын ұстану

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы

(3мин)

Ұйымдастырукезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қағып ал » ойыны

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар допты бір-бірінен қағып алу арқылы сұрақтар құрастырып ,жауап береді




доп

Сабақтың ортасы

(5 мин)













10 мин

Үй тапсырмасын тексеру

7 –тапсырма 7- бет

Болашақта көп қаржың болса, қайда жұмсар едіңдер


«Ой қозғау»

Суреттегі балалар туралы не айтасың?

Қай бала дұрыс тамақтанып отыр ?


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Мәтіннен қажетті ақпаратты белгілейсің



1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Түртіп алу» әдісі

Мәтіндерді оқы.

Мәтіндер не туралы?

Түсініксіз сөздердің мағынасын таны.

сұраққа жауап жазады, ойын білдіреді





Сурет бойынша ойын айтады




Дұрыс тамақтану керек екенін айтады .


Дескриптор:

-сұраққа жауап жазады, ойын білдіреді (1б)


Мадақтау












Дескриптор:

-мәтіннің мазмұнын айтады(1б)

-түсінбеген сөздің мағынасын ашады 1б)










Слайд









Оқулық

8 мин












Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жұптық жұмыс

Мәтіндерге сүйеніп жаз.

Сөйлемдерді толықтыр.

ЕБҚ оқушыға тапсырма :

3-тапсырма. Берілген сурет қай мәтіндегі оқиғаға сәйкес келеді? Әңгімеле.



Тамақты өте көп жейтін адам қомағай ,ашқарақ .






Берілген сурет «Қожанасыр мен ашқарақ» аңызына сәйкес келеді


Дескриптор:

-бірінші сөйлемді толықтырады(1б)

- екінші сөйлемді толықтырады(1б)


Кері байланыс беру


«Басбармақ» арқылы


Оқулық


Слайд


Тапсырмалар


Жазу дәптері






12мин




Саралау тапсырмасы

5– тапсырма

Жеке жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Мәтіндерге сүйеніп жаз. Ÿ Қомағайлық – ... Ÿ

Ас біреудікі болғанмен, ..

6-тапсырма .Кестені толтыр

ЕБҚ оқушыға тапсырма:

Оқылым


Қомағайлық – .жаман әдет.. Ÿ

Ас біреудікі болғанмен,қарын өзіңдікі



Дескриптор :

- Мәтіндерге сүйеніп сөйлемді толықтырып жазады (1б)


Дескриптор:

-қомағайдың іс-әрекетін жазады(1б)

-көршісінің іс –әрекетін жазады(1б)

-ашқарақ адамның іс –әрекетін жазады(1б)

-Қожанасырдың іс –әрекетін жазады(1б)



Оқулық



Дәптер



Слайд


Кесте

Рефлексия

5 мин

«Баскетбол» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 доп)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 доп)

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 доп)

Үйге тапсырма:7-тапсырма 10-бет

Ашқарақ, қомағай адамдарға қандай кеңес берер едің?

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. Жинаған білім зарядтарының саны арқылы өзінің бағалауын анықтайды.

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе

Бағалау

Ұпайларын санау











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!