Материалдар / "Қонаевтану" атты 4 сыныптарға арналған авторлық бағдарламаның жұмыс дәптері

"Қонаевтану" атты 4 сыныптарға арналған авторлық бағдарламаның жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып оқушыларына әдебиет, дүниетану пәндеріне қосымша оқу құралы болып табылады.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады




Picture 4











Shape1



Shape2













«ҚОНАЕВТАНУ»

АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА

Авторы: Абдисаматова Газиза Мырзаевна

Пікір білдірушілер:

Астана халықаралық университеті

Өнер және гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебінің профессоры ,

тарих ғылымдарының кандидаты:​​ Қ.С. Өскембаев


Астана қаласы әкімдігінің №66 мектеп – лицейі ШЖҚ МКК бастауыш сынып мұғалімі, педагог – шебер Ж.Т. Танкыбаева



Бағдарлама тақырыптық және хронологиялық принциптерге сәйкес құрылған.  Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері, зерттеу нысаны, ғылыми-теориялық негізінен, балалық шағы, жастық жылдары, білім алуы, еңбек жолы, партия және мемлекеттік қызметтегі лауазымдары, басшылық қызметтегі жетістіктері, экономикалық, әлеуметтік, мәдени және ғылыми салалардағы жетістіктері, адамгершілік қасиеттері, көзқарастары, саяси ұстанымдары,еңбектері, естеліктері, мұражайлары, ескерткіштері толықтай

4-5 сынып оқушылары үшін құрастырылды.

Бұл авторлық бағдарламаны, бастауыш сынып мұғалімдері және қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері қосымша материал ретінде қолдануына болатын таптырмас құрал.








Хаттама № 3







Shape3




Picture 1 Shape4















Shape5

  • Қонаев кім?

  • Балалық және жастық

шағы

  • Қонай ата кім болған?

  • Д. А.Қонаевтың өмірі

мен қызметінің негізгі

кезеңдері









































Shape6

Д.Қонаев кім?





1-тапсырма. Сәйкестендіру тапсырмасы:

Төменде берілген тізімді сәйкестендіріңіз:

А бағаны (ұғымдар)



Б бағаны (түсініктемелер)

1. Мемлекет қайраткері

а) Қазақстанның ірі қалаларының бірі

2. Ғалым

ә) Қазақ ССР-ін басқарған тұлға

3. Алматы

б) Ғылыми жұмыстармен айналысатын адам

4. Қазақ ССР

в) Елдің дамуына үлес қосқан саяси тұлға

5. Қапшағай су электр станциясы

г) Қонаевтың басқаруы кезінде салынған ірі нысан



2-тапсырма. Өз ойыңмен бөліс.

  1. Д.А. Қонаевтың қандай қасиеттерін үлгі тұтар едіңіз?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________


  1. Қонаевтың басқару кезеңін қалай бағалайсыз?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


  1. Д.А. Қонаевтың есімін қалай ұлықтау керек деп ойлайсыз?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________



Shape7

Балалық және жастық шағы



1-тапсырма. Тест тапсырмасын орындаңдар.

  1. Дінмұхамед Қонаев қай қалада дүниеге келген?

а) Алматы ә) Қарағанды б) Верный (қазіргі Алматы) в) Семей

2. Қонаевтың әкесі кім болған?

а) Дәрігер ә) Мұғалім б) Шаруа в) Инженер

3. Қонаев қай жылы Мәскеу түсті металдар және алтын институтын бітірді? а) 1936 ә) 1939 б) 1942 в) 1945

4. Жастық шағында Қонаев қандай спорт түрімен айналысқан?

а) Футбол ә) Шаңғы б) Бокс в) Атпен жүру

5. Институтты бітіргеннен кейін Қонаев қайда жұмыс істеді?

а) Мектепте ә) Зауытта б) Кен орнында в) Ғылыми-зерттеу институтында

2-тарсырма. Хронологиялық тапсырма

Д.А. Қонаевтың балалық және жастық шағына қатысты оқиғаларды хронологиялық ретпен орналастырыңыз:

а) Мәскеу түсті металдар және алтын институтын бітіру.

ә) Верный қаласында дүниеге келу.

б) Алматыдағы орта мектепті бітіру.

в) Кен байыту фабрикасында жұмыс істеу.

г) Мәскеуге оқуға түсу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________


3-тапсырма. Қысқа жауаптарды талап ететін сұрақтар.

  1. Дінмұхамед Қонаевтың балалық шағында қандай ойындар ойнағаны туралы не білесіз?

____________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Қонаевтың институтта оқыған жылдарына қандай оқиғалар тән болды?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Қонаевтың жастық шағы оның болашақ мамандығын таңдауына қалай әсер етті?

____________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Қонаевтың алғашқы еңбек жолы қайда басталды?

____________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Қонаевтың жас кезіндегі армандары қандай болды?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________


4-тапсырма. Сәйкестендіру тапсырмасы:

Төмендегі ұғымдар мен оларға қатысты сипаттамаларды сәйкестендіріңіз.

А бағаны (ұғымдар)



Б бағаны (сипаттамалар)

1. Верный

а) Д.А. Қонаев білім алған жоғары оқу орны

2. Кен ісі

ә) Д.А. Қонаевтың алған мамандығы

3. Мәскеу

б) Қонаевтың жас кезіндегі сүйікті спорт түрі

4. Шаңғы

в) Қонаев туылған қаланың бұрынғы атауы

5. Кен байыту фабрикасы

г) Институтты бітірген соң Қонаев жұмыс істеген орын

Shape8

Д. А.Қонаевтың өмірі мен қызметінің негізгі кезеңдері




I. Білім және мансаптың басталуы (1912-1939 жж.)

1-тапсырма: Д.А. Қонаевтың балалық шағы мен жасөспірім кезіндегі қызығушылықтары мен бейімділіктерін сипаттаңыз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

2-тапсырма. хронология: Д.А. Қонаевтың оқу орындарын ретімен жазыңыз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

3-тапсырма. Эссе: Д.А. Қонаевтың Қазақстанның тау-кен металлургия саласының дамуына қосқан үлесін сипаттайтын негізгі мақаласын жазыңыз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

II. Соғыс және соғыстан кейінгі жылдар (1939-1955 жж.)

4-тапсырма: Д.А. Қонаевтың соғыстан кейінгі Қазақстан экономикасын қалпына келтіруге қосқан үлесін талдаңыз.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

5-тапсырма. Зерттеу: Сол кезеңдегі Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық жағдайды талдап, Д.А. Қонаевтың қызметімен байланыстырыңыз.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________



III. Қазақ КСР басшысы (1955-1986 жж.)

6-тапсырма: Д.А. Қонаевтың Қазақстандағы мәдениет пен білімнің дамуына қосқан үлесін бағалаңыз.

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

IV. Қызметтен кетуі және өмірінің соңы (1986-1993 жж.)

7-тапсырма: Д.А. Қонаевтың қызметтен кеткеннен кейінгі өмірі туралы не білесіз?

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

7-тапсырма. Рефлексия: Д.А. Қонаевтың өмір жолы мен қызметінен қандай сабақ алуға болады?

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________



Picture 1 Shape9











































Shape10

Қонаев-Дара тұлға



1-тапсырма. Хронологиялық кесте.  Д.А. Қонаевтың өмір жолындағы маңызды оқиғаларды ретімен орналастырыңыз.

Туған жылы


Білім алған жылдары


Партиялық қызметке қабылдануы


Қазақ КСР-нің басшысы болған жылдары, т.б


2-тапсырма. Келесі сөздердің мағынасын ашып, Д.А. Қонаевтың Өмірімен байланыстырыңыз________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Индустрияландыру ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Коллективтендіру________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Тың игеру________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Социалистік құрылыс________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Партиялық номенклатура________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Ұлттық интеллигенция________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Демократия _______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


3-тапсырма.  Д.А. Қонаевты жеке тұлға ретінде сипаттаңыз. Оның қандай қасиеттері оны халық арасында танымал етті? Ол қандай қиындықтарға тап болды?

Shape11



Shape12

Д.А. Қонаевты жеке тұлға ретінде сипаттаңыз









4-тапсырма .«Желтоқсан» оқиғасы: 1986 жылғы «Желтоқсан» оқиғасының Д.А. Қонаевтың өмірі мен қызметіне тигізген әсерін талдаңыз. Бұл оқиғаның тарихи мәні неде?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________



Shape13

Қонаев өміріндегі «2», «12», «22».





1-тапсырма. Д.А. Қонаевтың өмірін жылдармен байланыстырыңдар.


1931 жыл


1936 жыл


1942-1945 жж


1955 жыл


1986 жыл


1993 жыл



2-тапсырма. Д.А. Қонаевтың өміріндегі “2”, “12”, “22” сандарымен байланысты қызықты деректерді анықтаңдар.

«2» саны



«12» саны



«22» саны








Shape14

Кемеңгер патшаға тән «12» қасиет



1-тапсырма. Кестені толтырыңдар.

1. Көрегендік:

Тапсырма: Қонаевтың келешекке бағытталған жоспарлары мен идеяларының мысалдарын келтіріңіз. Олардың қаншалықты тиімді болғанын талдаңыз. Қазіргі заманда сол идеялардың қандай маңызы бар?






2. Еңбекқорлық:

Тапсырма: Қонаевтың өмір жолына, қызметіне байланысты нақты мысалдар арқылы оның еңбекқорлығын дәлелдеңіз. Оның күнделікті жұмыс кестесі қандай болған? Өзіңіздің еңбекқорлығыңызды қалай арттыруға болатынын ұсыныңыз.






3. Адалдық:

Тапсырма: Қонаевтың адалдығын көрсететін қандай деректер мен оқиғаларды білесіз? Оның адалдық қағидасына берік болуының қоғам үшін маңызы қандай болды? Адалдық қасиетін қазіргі жастар бойында қалыптастыру жолдарын ұсыныңыз.






4. Жауапкершілік:

Тапсырма: Қонаевтың өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарағанын көрсететін мысалдар келтіріңіз. Оның шешімдерінің халық пен ел дамуына тигізген әсерін бағалаңыз. Жауапкершілік қасиетінің жеке тұлға үшін маңызы қандай?







5. Білімге құштарлық:

Тапсырма: Қонаевтың білімге құштарлығын көрсететін қандай фактілерді білесіз? Ол қандай ғылыми еңбектермен айналысқан? Білімнің қоғам дамуындағы рөлі туралы өз ойыңызды жазыңыз.







6. Халыққа қызмет ету:

Тапсырма: Қонаевтың халыққа қызмет етуге ұмтылғанын көрсететін қандай істері мен бастамаларын білесіз? Оның қазақ халқы үшін сіңірген еңбегін бағалаңыз. Қазіргі қоғамда халыққа қызмет етудің қандай формалары бар?








7. Мейірімділік:

Тапсырма: Қонаевтың адамдарға деген мейірімділігін көрсететін қандай оқиғалар немесе естеліктер бар? Мейірімділіктің қоғамдағы маңызы қандай? Мейірімділік қасиетін қалай дамытуға болады?








8. Қарапайымдылық:

Тапсырма: Қонаевтың қарапайымдылығы туралы қандай мысалдар келтіре аласыз? Оның қарапайымдылығы халықтың оған деген құрметін қалай арттырды? Қарапайымдылықтың жеке тұлға үшін маңызы қандай?







9. Шешім қабылдағыштық:

Тапсырма: Қонаевтың қиын жағдайларда шешім қабылдай алу қабілетін көрсететін қандай мысалдар білесіз? Оның шешімдері қандай нәтижелерге алып келді? Шешім қабылдаудың маңыздылығы неде?








10. Ұйымдастырушылық қабілет:

Тапсырма: Қонаевтың ұйымдастырушылық қабілетінің қандай мысалдарын келтіре аласыз? Оның басшылығымен қандай ірі жобалар жүзеге асырылды? Жақсы ұйымдастырудың маңыздылығы неде?







11. Ұлтжандылық:

Тапсырма: Қонаевтың ұлтжандылығын көрсететін қандай істерін білесіз? Оның қазақ тілі мен мәдениетін дамытуға қосқан үлесі қандай? Ұлтжандылықтың маңызы неде?








12. Сабырлылық:

Тапсырма: Қонаевтың сабырлылығын көрсететін қандай мысалдар бар? Оның сабырлылығының оң нәтижелері қандай болды? Сабырлылықтың адам өміріндегі маңызы неде?











Shape15


Picture 1












  • «Өзі өнеге, сөзі ғибрат еді».

  • «Ақиқаттан аттауға болмайды».

  • «Өмірі өнегелі ер тұлға» Қорытынды сабақ






























Shape16

«Өзі өнеге, сөзі ғибрат еді».




1-тапсырма. Д.А. Қонаевтың өмір жолы. Кестені толтырыңдар.


Д.А. Қонаевтың туған жылы мен жері?



Ол қай оқу орындарында білім алды?



Қонаевтың еңбек жолы қайдан басталды?




Қазақ КСР-інің басшысы қызметінде қанша жыл болды?



Қонаевтың қандай мемлекеттік наградалары болған?





2-тапсырма. Д.А. Қонаевтың сөздерінен үзінді келтіріп, оның негізгі идеясын анықтаңыз.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

3-тапсырма. Қонаев туралы естеліктер мен мақалаларды оқып, оның тұлғалық қасиеттерін сипаттаңыз.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


4-тапсырма. Д.А. Қонаевтың өмірі мен қызметіне қатысты фото және бейне материалдарды талдаңыз.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


Shape17



Picture 1









  • «Перзенттік сыр»

  • «Ақ - адал сөзім осы,ағайын!»

  • «Екі елдің заңғары»

  • Абыз

  • «Қазақтың мүддесін бірінші орынға қоятын»
































Shape18

«Перзенттік сыр»




1-тапсырма. Qr-code сканерлеп мәтінмен танысып, сұрақтарға жауап беріңдер











Сұрақтар


1. Димаш Ахметұлы Қонаевтың жеке басына қатысты қандай ерекшеліктері атап өтілген? 

__________________________________________________________________

2. Димаш Ахметұлы Қонаевтың қызметкерлер таңдауындағы әдістемесі қандай болды? 

__________________________________________________________________

3. 1980 жылдардың басында Димаш Ахметұлы Қонаевтың кезекті сапарнамаға кетуімен байланысты қандай қиын жағдай туындады? 

__________________________________________________________________

4. Қонаевтың күйініп кетуінің себебі не болды? 

__________________________________________________________________

5. Димаш Ахметұлы Қонаевтың қиын жағдайлардағы мінез-құлқы қандай болды? 

__________________________________________________________________

6. Димаш Ахметұлы Қонаевтың қиын кезеңдегі жеке өміріндегі проблемасы не болды? 

__________________________________________________________________

7. Қонаевқа қарсы қолданылған әдістер қандай болды? 

__________________________________________________________________

8. Димаш Ахметұлы Қонаевтың қиындықтарға қарсы тұруына қандай халықаралық көмек болды? 

__________________________________________________________________




Shape19

«Ақ - адал сөзім осы,ағайын!»



1-тапсырма. Qr-code сканерлеп мәтінмен танысып, сұрақтарға жауап беріңдер











Сұрақтар

  1. Мәтіндегі Димаш Ахметұлының образы қандай бейнеленеді? 

«Отырар сазы» ансамблінің құрылуына Димаш Ахметұлының қандай ықпалы болды? 


  1. Димаш Ахметұлымен Нұрғиса Тілендіұлының қарым-қатынасы қандай? 


  1. «Отырар сазы» ансамблінің құрылуының нәтижелері қандай болды?


  1. Нұрғиса Тілендіұлының өзіне қандай баға береді және Димаш Ахметұлына деген сыйы қандай? 


  1. Димаш Ахметұлының тұлғасын сипаттайтын сөздерді атаңыз.


  1. Мәтіннің негізгі идеясы неден тұрады?  музыкаға деген қатынасы туралы.)


  1. Мәтіндегі «Отырар сазы» деген аттың мағынасын ашыңыз. 


  1. Нұрғиса Тілендіұлының ойынша, Димаш Ахметұлының қандай қасиеттері ерекше болды?





Shape20

«Екі елдің заңғары»


1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер

Түсіну және талдау

1. “Екі елдің заңғары” тіркесінің мағынасын түсіндіріңіз. 

Shape21



2. Екі ел арасындағы байланысты нығайтқан қандай тұлғаларды білесіз? 

Shape22



3. Мәдениет саласында екі елдің “заңғары” ретінде танылған қандай туындылар немесе тұлғалар бар? 

Shape23



4. Саяси тұрғыда екі елдің қарым-қатынасын дамытуда қандай тұлғалар маңызды рөл атқарды? 

Shape24



5. Екі ел арасындағы қарым-қатынастың “заңғарына” жетудің қандай жолдары бар? 

Shape25





2-тапсырма. Сізді қызықтыратын екі елді таңдап, олардың арасындағы байланыстың “заңғар” деңгейіне жетуіне қатысты зерттеу жүргізіңіз.


Shape27 Shape26












3-тапсырма. Екі елдің мәдениетін көрсететін және олардың арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға бағытталған шығармашылық жоба (сурет, плакат, инсталляция және т.б.) жасаңыз.


Shape28













































Shape29

Абыз



1-тапсырма. Qr-code сканерлеп мәтінмен танысып, тапсырманы орындаңдар



2-тапсырма. Оқиғаның хронологиясын анықтаңыз.

  • Оқиға қай жылы және қай мезгілде болған?



  • Бұл оқиғаның алдында қандай оқиға болған? (Мәшһүр Жүсіптің кітабының шығуы)



  • Мәтіндегі оқиғаның барысын қадамдап сипаттаңыз.



3-тапсырма. Кейіпкерлерді талдаңыз.

  • Мәтіндегі негізгі кейіпкерлер кімдер?



  • Автордың Дінмұхамед Қонаевқа деген көзқарасы қандай?



  • Дияр Қонаевтың рөлі қандай?



  • Дінмұхамед Қонаевтың бейнесін сипаттап беріңіз (оның үйі, қарым-қатынасы, кітапқа деген көзқарасы).




4-тапсырма. Мәтіннен алған әсеріңізді сипаттаңыз:

Мәтінді оқығанда қандай сезімде болдыңыз?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


Мәтін сізге қандай ой салды?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


Мәтіннен қандай қорытынды жасауға болады?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Shape30

«Қазақтың мүддесін бірінші орынға қоятын»


1-тапсырма. Qr-code сканерлеп мәтінмен танысып, тапсырманы орындаңдар
















2-тапсырма. Мәтіннен алынған негізгі ойлар бойынша кестені толтырыңдар.



1. Қонаевтың қазақ мүддесін бірінші орынға қоюы


2. Алматы қаласын көркейтуге қосқан үлесі



3. Іскерлік қасиеттері




4. Сынға төтеп беруі











3-тапсырма. Мәтінде айтылған фактілерді қолдана отырып, Дінмұхамед Қонаевтың қазақ халқы үшін қандай еңбек сіңіргені туралы шағын эссе жазыңыз. Эсседе Қонаевтың қазақ мүддесін қорғауы, Алматыны дамытудағы рөлі және басшылық қасиеттеріне назар аударыңыз.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________



Shape31

Picture 1











  • «Махаббаты өлмейді елге деген»

  • Тұманбай Молдағалиев

  • «Ұлы бәйтерек» Ізбасар Балтағұлұлы

  • «Дүниедан өтті бір алып» Фариза Оңғарсынова

  • Ұлының ұлағаты туралы ой маржандары













































Shape32

«Махаббаты өлмейді елге деген»

Тұманбай Молдағалиев







1-тапсырма. Qr-code сканерлеп өлеңді мәнерлеп оқыңдар



2-тапсырма. Түсіну және талдау. Кестені толтырыңдар

Өлеңнің тақырыбы қандай?




Өлеңдегі негізгі идеялар қандай?




Өлеңнің поэтикалық құралдарын табыңдар және олардың мағынасын түсіндіріңдер.





Өлеңнің көркемдік ерекшеліктерін атап өтіңдер.






Авторы өлеңде қандай сезімдерді білдіруге тырысады?




Өлеңдегі образдарды талдап, олардың Димаш Құдайбергенге қатысын анықтаңдар.


Өлеңнің соңғы жолдарындағы “Алматыда тұрсаң сен, Талғарда да Тұра бер, сен, еліңе күле қарап” сөздерінің мағынасын түсіндіріңдер.


3-тапсырма. Өлеңнің идеяларын әртүрлі сюжеттермен байланыстырып, қысқа әңгіме немесе хикая жазыңдар

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________



4-тапсырма. Димаш Құдайберген туралы өлеңді бейнелеу әдістерімен (суретпен, музыкамен т.б.) айналыстырыңдар.

Shape33























Shape34

«Ұлы бәйтерек» Ізбасар Балтағұлұлы



1-тапсырма. Түсінуге бағытталған тапсырмалар

  1. Өлеңнің негізгі идеясы неде?


  1. Өлеңде аталған тарихи тұлғалар кімдер? Олардың қазақ тарихындағы рөлі қандай болған?



  1. Дінмұхамед Қонаевтың өлеңдегі бейнесі қандай? Оның қандай ерекшеліктері мен жетістіктері атап өтілген?



  1. Өлеңдегі “бірігу” ұғымы нені білдіреді? Қазақ халқының бірігу жолында қандай қиындықтар болған?



  1. Өлеңнің соңғы шумағындағы қайталаудың мәні неде? Ол не үшін қолданылған?



2- тапсырма. Талдауға бағытталған тапсырмалар:

  1. Өлеңдегі көркемдік тілдік құралдарды табыңыз. Мысалы, теңеулер, эпитеттер, метафоралар және т.б. Олардың өлеңнің мағынасын ашуға қандай үлесі бар?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Өлеңдегі тарихи оқиғалардың хронологиялық тізбегін құрыңыз. Өлеңде қай тарихи кезеңдер туралы айтылған?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Автордың өлеңдегі көзқарасын анықтаңыз. Автор қазақ халқының тарихына қалай қарайды?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Өлеңдегі патриоттық сезімді талдаңыз. Ол қалай көрінеді?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Өлеңнің құрылысын талдаңыз. Шумақтары, бунақтары, ұйқасы қалай?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3-тапсырма. Шығармашылық тапсырмалар:

  1. ӨShape35 леңнің желісі бойынша қысқаша диалог немесе көрініс жазыңыз.









  1. ӨShape36 леңдегі ойларды сурет арқылы бейнелеңіз.









Shape37

«Дүниедан өтті бір алып»

Фариза Оңғарсынова







1-тапсырма. Түсіну және талдау тапсырмасы.

  1. Өлеңде қайғылы оқиғаға байланысты қандай сезімдер басым? Өз жауабыңызды мысалдармен дәлелдеңіз.

  2. Shape38







  1. Өлеңдегі “дара аға”, “көсем”, “дана” сөздері кімді сипаттайды? Осы сипаттамалардың өлеңдегі маңызы неде?

  2. Shape39







  1. Өлеңдегі табиғат көріністері (Алатау, Алтай, Атырау, т.б.) не үшін келтірілген? Олар қандай мағына береді?

  2. Shape40







  1. Shape41 Жайсаңдықтан таймай сонда да, Кешірімді бізге мұра ғып” деген жолдардың мағынасын ашып, автордың көзқарасын түсіндіріңіз.







  1. Өлеңдегі “Жүректе темір емес-ау” деген жолдар қалай түсіндіріледі? Бұл жолдар арқылы автор не айтқысы келеді?

Shape42







  1. Өлеңдегі “Жазықсыздар мен адалды Жазалау – мәні ғасырдың” деген жолдар арқылы автор қандай мәселені көтереді?

Shape43







  1. Соңғы шумақта автор қандай үміт пен сенім білдіреді?

Shape44







  1. Өлеңдегі “Түлектерді талай жалғадың” деген сөздердің мағынасын ашыңыз.

Shape45

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі