Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Қонжыққа арналған пирамида»
Мақсаты: Балалардан өздерінің ойыншықтары туралы сұрап әңгімелесу. Соның ішінде пирамида туралы, оның құрылысы туралы түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Түстерді ажырата алуға үйрету.
Дамытушылық: Қылқаламмен, бояумен жұмыс істей алу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Демонстрациялық материал: пирамиданың суреті, үлгісі.
Үлестірмелі материал: түрлі-түсті қағаздар, желім, ақ беттер, сүлгі.
Сөздік жұмыс: пирамида, ойыншықтар.
Үштілдік компонент: ойыншықтар-игрушки-toys.
|
Әрекет кезең- дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Барша жанды құрметтеп. Бас иеміз біз. Тақтадағы пирамиданың суретін көрсетіп, не екенін сұрайды? |
Үстел жағалай отырады Бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Пирамиданың суреті екенін айтады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу
Қонжық шашылған түймелерді жинап алмақшы болады, бірақ түймелер қолынан түсе береді. Алма оған, сен түкте істей алмайсың-деп ренжіді. Тым болмаса пирамиданы жинап үйренсеңші, балабақшадағы балалар сияқты.
Үлгі суреттер бойынша пирамиданы қалай жапсыру керектігін айтып көрсетеді.. |
Әңгімені мұқият тыңдап отырады. Жинай алатындарын айтады. Көмектесетіндіктерін айтады. |
|
|
Жұмыс реттілігі: 1. Пирамиданы көрсету. 2. Қандай түстер жапсырукеректігін айту. 3. Жапсыру барысында ұқыпты жапсыруларын қадағалау. Сергіту сәті: Сурет салдық бәріміз, Талып қалды қолымыз. Демаламыз бәріміз, Қайта сурет саламыз. Сөздік жұмыс: Пирамида, ойыншықтар. Үштілдік компонент: ойыншықтар -игрушки-toys. Стихотворения:"Мои
игрушки" «Не жоқ?» дидактикалық ойыны: Шарты:Үстелдің үстіне әр түрлі ойыншықтар қояды. Пирамида, қоян, машина, қуыршақ, аю көздерін жұмғызып осы ойыншықтардың ішінен бір ойыншықты алып тастайды. Дұрыс тапқан баланы мақтап-мадақтайды. Пальчиковая гимнастика “Игрушки” На большом диване в ряд Куклы Катины
сидят: И веселый
Чиполлино, Помогаем нашей Кате Мы игрушки сосчитать. |
Мұқият жұмыс істеуге кіріседі. Қимылдарын келтіре отырып сергиді. Барлығы бірге, жеке-жеке қайталап айтады. Слушают стихотворения Үстелде отырып тапсырманы орындайды. Не жоқ екенін айтып отырады. Попеременно
хлопают в ладоши и стучат
кулачками. Разгибают
поочередно пальчики. |
|
Рефлексивті– түзету |
Қорытынды:
Түстерді қайталап айтады. Осы салған пирамидаларымызды қонжыққа сыйлап шығарып салайық. Рефлексия Балалар егер оқу қызметі қызықты болса, онда қызыл жапырақтар аламыз, егер қызықсыз болса, сары жапырақтар аламыз. |
Бүгін пирамиданың суретін салғандарын айтады.. Қонжыққа көмектестік. Барлығы қайталап айтады. Қонжыққа салған пирамидаларын сыйлайды. Қонжықпен қоштасады. Жапырақтарды алады |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Ойыншықтарды аялап,ойыншықтармен дұрыс ойнау.
Болу керек: Пирамиданың құрылысы туралы айта алу.
Істей білу керек: Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап беруін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қонжыққа арналған пирамида»
«Қонжыққа арналған пирамида»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Қонжыққа арналған пирамида»
Мақсаты: Балалардан өздерінің ойыншықтары туралы сұрап әңгімелесу. Соның ішінде пирамида туралы, оның құрылысы туралы түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Түстерді ажырата алуға үйрету.
Дамытушылық: Қылқаламмен, бояумен жұмыс істей алу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Демонстрациялық материал: пирамиданың суреті, үлгісі.
Үлестірмелі материал: түрлі-түсті қағаздар, желім, ақ беттер, сүлгі.
Сөздік жұмыс: пирамида, ойыншықтар.
Үштілдік компонент: ойыншықтар-игрушки-toys.
|
Әрекет кезең- дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Барша жанды құрметтеп. Бас иеміз біз. Тақтадағы пирамиданың суретін көрсетіп, не екенін сұрайды? |
Үстел жағалай отырады Бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Пирамиданың суреті екенін айтады. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу
Қонжық шашылған түймелерді жинап алмақшы болады, бірақ түймелер қолынан түсе береді. Алма оған, сен түкте істей алмайсың-деп ренжіді. Тым болмаса пирамиданы жинап үйренсеңші, балабақшадағы балалар сияқты.
Үлгі суреттер бойынша пирамиданы қалай жапсыру керектігін айтып көрсетеді.. |
Әңгімені мұқият тыңдап отырады. Жинай алатындарын айтады. Көмектесетіндіктерін айтады. |
|
|
Жұмыс реттілігі: 1. Пирамиданы көрсету. 2. Қандай түстер жапсырукеректігін айту. 3. Жапсыру барысында ұқыпты жапсыруларын қадағалау. Сергіту сәті: Сурет салдық бәріміз, Талып қалды қолымыз. Демаламыз бәріміз, Қайта сурет саламыз. Сөздік жұмыс: Пирамида, ойыншықтар. Үштілдік компонент: ойыншықтар -игрушки-toys. Стихотворения:"Мои
игрушки" «Не жоқ?» дидактикалық ойыны: Шарты:Үстелдің үстіне әр түрлі ойыншықтар қояды. Пирамида, қоян, машина, қуыршақ, аю көздерін жұмғызып осы ойыншықтардың ішінен бір ойыншықты алып тастайды. Дұрыс тапқан баланы мақтап-мадақтайды. Пальчиковая гимнастика “Игрушки” На большом диване в ряд Куклы Катины
сидят: И веселый
Чиполлино, Помогаем нашей Кате Мы игрушки сосчитать. |
Мұқият жұмыс істеуге кіріседі. Қимылдарын келтіре отырып сергиді. Барлығы бірге, жеке-жеке қайталап айтады. Слушают стихотворения Үстелде отырып тапсырманы орындайды. Не жоқ екенін айтып отырады. Попеременно
хлопают в ладоши и стучат
кулачками. Разгибают
поочередно пальчики. |
|
Рефлексивті– түзету |
Қорытынды:
Түстерді қайталап айтады. Осы салған пирамидаларымызды қонжыққа сыйлап шығарып салайық. Рефлексия Балалар егер оқу қызметі қызықты болса, онда қызыл жапырақтар аламыз, егер қызықсыз болса, сары жапырақтар аламыз. |
Бүгін пирамиданың суретін салғандарын айтады.. Қонжыққа көмектестік. Барлығы қайталап айтады. Қонжыққа салған пирамидаларын сыйлайды. Қонжықпен қоштасады. Жапырақтарды алады |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Ойыншықтарды аялап,ойыншықтармен дұрыс ойнау.
Болу керек: Пирамиданың құрылысы туралы айта алу.
Істей білу керек: Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап беруін.
шағым қалдыра аласыз













