«Қонжыққа арналған пирамида»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қонжыққа арналған пирамида»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешіге арналған ҰОҚ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы

Мерзімі:

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Аппликация

Тақырыбы: «Қонжыққа арналған пирамида»

Мақсаты: Балалардан өздерінің ойыншықтары туралы сұрап әңгімелесу. Соның ішінде пирамида туралы, оның құрылысы туралы түсіндіру.

Міндеттері:

Білімділік: Түстерді ажырата алуға үйрету.

Дамытушылық: Қылқаламмен, бояумен жұмыс істей алу қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Демонстрациялық материал: пирамиданың суреті, үлгісі.

Үлестірмелі материал: түрлі-түсті қағаздар, желім, ақ беттер, сүлгі.

Сөздік жұмыс: пирамида, ойыншықтар.

Үштілдік компонент: ойыншықтар-игрушки-toys.

Әрекет кезең-

дері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті


Мотивациялық

қозғаушылық



Шаттық шеңбері

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша жанды құрметтеп.

Бас иеміз біз.


Тақтадағы пирамиданың суретін көрсетіп,

не екенін сұрайды?

Үстел жағалай отырады



Бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.


Пирамиданың суреті екенін айтады.

Ұйымдастыру– іздестіру


Әңгімелесу

  • Сендер білесіңдер ме, қонжық кеше қуыршақ Алманың үйінде қонақта болғанда байқамай қораптағы түймелерін шашып алады.

Қонжық шашылған түймелерді жинап алмақшы болады, бірақ түймелер қолынан түсе береді.

Алма оған, сен түкте істей алмайсың-деп ренжіді.

Тым болмаса пирамиданы жинап үйренсеңші, балабақшадағы балалар сияқты.

  • Сендер пирамиданы жинай аласыңдар ма?


  • Қонжыққа пирамиданы жинауға көмектесеміз бе?


Үлгі суреттер бойынша пирамиданы қалай жапсыру керектігін айтып көрсетеді..




Әңгімені мұқият тыңдап отырады.












Жинай алатындарын айтады.


Көмектесетіндіктерін айтады.


















Жұмыс реттілігі:

1. Пирамиданы көрсету.

2. Қандай түстер жапсырукеректігін айту.

3. Жапсыру барысында ұқыпты жапсыруларын қадағалау.


Сергіту сәті:

Сурет салдық бәріміз,

Талып қалды қолымыз.

Демаламыз бәріміз,

Қайта сурет саламыз.


Сөздік жұмыс: Пирамида, ойыншықтар.

Үштілдік компонент: ойыншықтар -игрушки-toys.

Стихотворения:"Мои игрушки"
Хороши у нас игрушки:
Куклы, мишки и хлопушки,
С ними весело играть,
Но не надо забывать:
Игрушки – не люди,
Но все понимают
И очень не любят,
Когда их ломают.
Пусть игрушки дружат с нами,
Обижать мы их не станем,
Поиграем и потом
Все на место уберем.


«Не жоқ?» дидактикалық ойыны:

Шарты:Үстелдің үстіне әр түрлі ойыншықтар қояды. Пирамида, қоян, машина, қуыршақ,

аю көздерін жұмғызып осы ойыншықтардың ішінен бір ойыншықты алып тастайды.

Дұрыс тапқан баланы мақтап-мадақтайды.



Пальчиковая гимнастика “Игрушки”

На большом диване в ряд

Куклы Катины сидят:
Два медведя, Буратино,

И веселый Чиполлино,
И котенок, и слоненок.
Раз, два, три, четыре, пять

Помогаем нашей Кате

Мы игрушки сосчитать.




Мұқият жұмыс істеуге кіріседі.





Қимылдарын келтіре отырып сергиді.



Барлығы бірге, жеке-жеке қайталап айтады.






Слушают стихотворения











Үстелде отырып тапсырманы орындайды. Не жоқ екенін айтып отырады.







Попеременно хлопают в ладоши и стучат кулачками.
Загибают поочередно все пальчики.

Разгибают поочередно пальчики.
Попеременно хлопают в ладоши и стучат кулачками.

Рефлексивті– түзету



Қорытынды:

  • Балалар бүгін біз ненің суретін салдық?


  • Бүгін біз неге көмектесті?

Түстерді қайталап айтады.

Осы салған пирамидаларымызды қонжыққа сыйлап шығарып салайық.


Рефлексия

Балалар егер оқу қызметі қызықты болса, онда қызыл жапырақтар аламыз, егер қызықсыз болса, сары жапырақтар аламыз.



Бүгін пирамиданың суретін салғандарын айтады..


Қонжыққа көмектестік.

Барлығы қайталап айтады.

Қонжыққа салған пирамидаларын сыйлайды.

Қонжықпен қоштасады.


Жапырақтарды алады


Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Ойыншықтарды аялап,ойыншықтармен дұрыс ойнау.

Болу керек: Пирамиданың құрылысы туралы айта алу.

Істей білу керек: Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап беруін.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2018
2441
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі