"Қонжықтар қонақта"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қонжықтар қонақта"

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл облысы
Тараз қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Өтелбаева Құндыз Аманкелдіқызы



Білім беру саласы: «Коммуникация».
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы:
«Қонжықтар қонақта»

Мақсаты:

Білімділік: Көктем мезгілімен таныстыру. Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту.

Дамытушылық: Сөздерді дұрыс, анық айтуға үйрету.

Тәрбиелік: Мейрімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: Жабайы аңдар, түстер.

Билингвалды cыңары: Дикие животные, цвет.

Заттық дамыту ортасы: Түрлі-түсті гүлдер, жабайы аңдар суреттері.


Қызметтің
кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-
қозғаушылық



Шаттық шеңбері

Көктем келді шуақты

Балаларды қуантты

Алақай-ау, алақай

Көктем қандай көңілді


-Қане, балалар қонақтармен амандасайықшы.

-Сәлеметсіздер ме!

Жарайсыңдар.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері болады?

-Шөптің түсі қандай?

-Далада не жауады?


Балалар шаттық шеңбер құрып өлең жолдары арқылы қимыл қозғалыс жасайды.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

Балалар мына күннің бетін жаңа біз айтқан көктемгі ауа-райының құбылыстары күнді жауып тұр? Күннің көзін ашу үшін осы суреттердің артында жасырын сұрақтарға жауап беруіміз керек.

Күн біздің білімімізді тексеру үшін осы суреттердің артында жасырынып тұр.

-Балалар мынау суретте не бейнеленген?

Дұрыс айтасыңдар мұнда аспанды бұлт басып, жаңбыр жауып тұр.

-Мұнда жұмбақ жасырылған, мұқият тыңдаймыз.

-Қыс бойы ұзақ ұйқыда жатады, көктемде оянады, ол қай жануар?

-Ол аю.

-Жарайсыңдар балалар, дұрыс таптыңдар.


Ғажайып сәт.

Балалар қараңдаршы бізге қонжықтар қонаққа келіпті.


Сәлеметсіңдер ме қонжықтар!

-Қайдан келе жатсыңдар?


Қонжық: Сәлеметсіңдер ме балалар!

Біз орманнан келе жатырмыз. Біздің анамыздың біздің атымызды айтып жатқандарыңызды естіп, осында келдік.


-Төрлетіңдер! Біздің балалар күнге көмектесіп жатыр, күннің жарқырап шығуы үшін тапсырмаларды орындау үстінде.


Логикалық сұрақ-жауап.

-Балалар бізге неше қонжық қонаққа келді?

-Екі қонжық.

-Қонжықтардың түсі қандай?

-Қоңыр.

-Орыс тілінде қонжықты қалай атайды?

-Ал қонжықтар сендер балалармен бірге күнге көмектесесіңдер ме?

Қонжық: иә көмектесеміз.


Балалар мынау суретте не бейнеленген.

Жел соққан кезде ағаштың қозғалып тұрған кезі.

Мұнда мынандай тапсырма бар екен.


Жартысын тап.

Жарайсыңдар балалар сендер бәрін дұрыс орналастырдыңдар.


-Балалар сендер қонжықтың достары туралы тақпақтар білесіңдер ме?


Қане қонжықтарға айтып берейікші.


-Балалар қонжықтармен бірге бір сергіп алайық.


Сергіту.

Ормандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп теріп алайық,

Қалтамызға салайық.


Жарайсыңдар балалар.


-Балалар келесі суретте не бейнеленген қараңдаршы?

-Дұрыс айтасыңдар ағаштар бүршік атып тұр.

Мұнда көктем туралы тақпақ сұрап тұр екен.

Көктем туралы тақпағымызды айтып берейік.

Жарайсыңдар балалар.


Балалар қараңдаршы күннің көзі ашылды.


Гүл құрастыру.

Қонжықтың анасына, достарына гүл сыйлайықшы.

-Мынау гүлдің күлтешесінің түсі қандай?

-Ал мынау қандай түсті гүл?

Жарайсыңдар балалар.








Жаңбыр жауып тұр.







Аю.












Сәлеметсіз бе.












Екі қонжық



Қоңыр.







Жел болып тұр.


















Қимыл-қозғалыс арқылы көрсетеді.






Ағаштар бүршік атып тұр.





















Қызыл, сары, көк.

Рефлексивтік- түзетуші

Қонжық: Балалар, біздің де сендерге тосын сыйымыз бар, мына тәттілер сендерге, біздің көңіліміз көтеріліп қалды.

Рахмет сендерге, сау болыңдар.

-Балалар бүгінгі оқу қызметімізге қонаққа қай жануар келді?

-Біз қандай тапсырмалар орындадық?

Жарайсыңдар балалар сендер барлықтарың ашық оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар.





Сау болыңыз қонжық.


Күтілетін нәтиже:


Біледі: Көктем мезгілінің ерекшеліктерін біледі. ____________________________________________________________________

Меңгереді: Сұрақтарға жауап беруді меңгерді.

___________________________________________________________________

Игереді: Ойын шарттарын, бөтелке қақпақтарын жабуды. ____________________________________________________________________












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.05.2018
749
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі