Жамбыл
облысы
Тараз қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Өтелбаева Құндыз Аманкелдіқызы
Білім
беру саласы: «Коммуникация».
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Қонжықтар
қонақта»
Мақсаты:
Білімділік: Көктем мезгілімен таныстыру. Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Сөздерді дұрыс, анық айтуға үйрету.
Тәрбиелік: Мейрімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Жабайы аңдар, түстер.
Билингвалды cыңары: Дикие животные, цвет.
Заттық дамыту ортасы: Түрлі-түсті гүлдер, жабайы аңдар суреттері.
|
Қызметтің |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-
|
Шаттық шеңбері Көктем келді шуақты Балаларды қуантты Алақай-ау, алақай Көктем қандай көңілді -Қане, балалар қонақтармен амандасайықшы. -Сәлеметсіздер ме! Жарайсыңдар. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері болады? -Шөптің түсі қандай? -Далада не жауады? |
Балалар шаттық шеңбер құрып өлең жолдары арқылы қимыл қозғалыс жасайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мына күннің бетін жаңа біз айтқан көктемгі ауа-райының құбылыстары күнді жауып тұр? Күннің көзін ашу үшін осы суреттердің артында жасырын сұрақтарға жауап беруіміз керек. Күн біздің білімімізді тексеру үшін осы суреттердің артында жасырынып тұр. -Балалар мынау суретте не бейнеленген? Дұрыс айтасыңдар мұнда аспанды бұлт басып, жаңбыр жауып тұр. -Мұнда жұмбақ жасырылған, мұқият тыңдаймыз. -Қыс бойы ұзақ ұйқыда жатады, көктемде оянады, ол қай жануар? -Ол аю. -Жарайсыңдар балалар, дұрыс таптыңдар. Ғажайып сәт. Балалар қараңдаршы бізге қонжықтар қонаққа келіпті. Сәлеметсіңдер ме қонжықтар! -Қайдан келе жатсыңдар? Қонжық: Сәлеметсіңдер ме балалар! Біз орманнан келе жатырмыз. Біздің анамыздың біздің атымызды айтып жатқандарыңызды естіп, осында келдік. -Төрлетіңдер! Біздің балалар күнге көмектесіп жатыр, күннің жарқырап шығуы үшін тапсырмаларды орындау үстінде. Логикалық сұрақ-жауап. -Балалар бізге неше қонжық қонаққа келді? -Екі қонжық. -Қонжықтардың түсі қандай? -Қоңыр. -Орыс тілінде қонжықты қалай атайды? -Ал қонжықтар сендер балалармен бірге күнге көмектесесіңдер ме? Қонжық: иә көмектесеміз. Балалар мынау суретте не бейнеленген. Жел соққан кезде ағаштың қозғалып тұрған кезі. Мұнда мынандай тапсырма бар екен. Жартысын тап. Жарайсыңдар балалар сендер бәрін дұрыс орналастырдыңдар. -Балалар сендер қонжықтың достары туралы тақпақтар білесіңдер ме? Қане қонжықтарға айтып берейікші. -Балалар қонжықтармен бірге бір сергіп алайық. Сергіту. Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп теріп алайық, Қалтамызға салайық. Жарайсыңдар балалар. -Балалар келесі суретте не бейнеленген қараңдаршы? -Дұрыс айтасыңдар ағаштар бүршік атып тұр. Мұнда көктем туралы тақпақ сұрап тұр екен. Көктем туралы тақпағымызды айтып берейік. Жарайсыңдар балалар. Балалар қараңдаршы күннің көзі ашылды. Гүл құрастыру. Қонжықтың анасына, достарына гүл сыйлайықшы. -Мынау гүлдің күлтешесінің түсі қандай? -Ал мынау қандай түсті гүл? Жарайсыңдар балалар. |
Жаңбыр жауып тұр. Аю. Сәлеметсіз бе. Екі қонжық Қоңыр. Жел болып тұр. Қимыл-қозғалыс арқылы көрсетеді. Ағаштар бүршік атып тұр. Қызыл, сары, көк. |
|
Рефлексивтік- түзетуші |
Қонжық: Балалар, біздің де сендерге тосын сыйымыз бар, мына тәттілер сендерге, біздің көңіліміз көтеріліп қалды. Рахмет сендерге, сау болыңдар. -Балалар бүгінгі оқу қызметімізге қонаққа қай жануар келді? -Біз қандай тапсырмалар орындадық? Жарайсыңдар балалар сендер барлықтарың ашық оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар. |
Сау болыңыз қонжық. |
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: Көктем мезгілінің ерекшеліктерін біледі. ____________________________________________________________________
Меңгереді: Сұрақтарға жауап беруді меңгерді.
___________________________________________________________________
Игереді: Ойын шарттарын, бөтелке
қақпақтарын жабуды. ____________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қонжықтар қонақта"
"Қонжықтар қонақта"
Жамбыл
облысы
Тараз қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Өтелбаева Құндыз Аманкелдіқызы
Білім
беру саласы: «Коммуникация».
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Қонжықтар
қонақта»
Мақсаты:
Білімділік: Көктем мезгілімен таныстыру. Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Сөздерді дұрыс, анық айтуға үйрету.
Тәрбиелік: Мейрімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Жабайы аңдар, түстер.
Билингвалды cыңары: Дикие животные, цвет.
Заттық дамыту ортасы: Түрлі-түсті гүлдер, жабайы аңдар суреттері.
|
Қызметтің |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-
|
Шаттық шеңбері Көктем келді шуақты Балаларды қуантты Алақай-ау, алақай Көктем қандай көңілді -Қане, балалар қонақтармен амандасайықшы. -Сәлеметсіздер ме! Жарайсыңдар. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері болады? -Шөптің түсі қандай? -Далада не жауады? |
Балалар шаттық шеңбер құрып өлең жолдары арқылы қимыл қозғалыс жасайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мына күннің бетін жаңа біз айтқан көктемгі ауа-райының құбылыстары күнді жауып тұр? Күннің көзін ашу үшін осы суреттердің артында жасырын сұрақтарға жауап беруіміз керек. Күн біздің білімімізді тексеру үшін осы суреттердің артында жасырынып тұр. -Балалар мынау суретте не бейнеленген? Дұрыс айтасыңдар мұнда аспанды бұлт басып, жаңбыр жауып тұр. -Мұнда жұмбақ жасырылған, мұқият тыңдаймыз. -Қыс бойы ұзақ ұйқыда жатады, көктемде оянады, ол қай жануар? -Ол аю. -Жарайсыңдар балалар, дұрыс таптыңдар. Ғажайып сәт. Балалар қараңдаршы бізге қонжықтар қонаққа келіпті. Сәлеметсіңдер ме қонжықтар! -Қайдан келе жатсыңдар? Қонжық: Сәлеметсіңдер ме балалар! Біз орманнан келе жатырмыз. Біздің анамыздың біздің атымызды айтып жатқандарыңызды естіп, осында келдік. -Төрлетіңдер! Біздің балалар күнге көмектесіп жатыр, күннің жарқырап шығуы үшін тапсырмаларды орындау үстінде. Логикалық сұрақ-жауап. -Балалар бізге неше қонжық қонаққа келді? -Екі қонжық. -Қонжықтардың түсі қандай? -Қоңыр. -Орыс тілінде қонжықты қалай атайды? -Ал қонжықтар сендер балалармен бірге күнге көмектесесіңдер ме? Қонжық: иә көмектесеміз. Балалар мынау суретте не бейнеленген. Жел соққан кезде ағаштың қозғалып тұрған кезі. Мұнда мынандай тапсырма бар екен. Жартысын тап. Жарайсыңдар балалар сендер бәрін дұрыс орналастырдыңдар. -Балалар сендер қонжықтың достары туралы тақпақтар білесіңдер ме? Қане қонжықтарға айтып берейікші. -Балалар қонжықтармен бірге бір сергіп алайық. Сергіту. Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп теріп алайық, Қалтамызға салайық. Жарайсыңдар балалар. -Балалар келесі суретте не бейнеленген қараңдаршы? -Дұрыс айтасыңдар ағаштар бүршік атып тұр. Мұнда көктем туралы тақпақ сұрап тұр екен. Көктем туралы тақпағымызды айтып берейік. Жарайсыңдар балалар. Балалар қараңдаршы күннің көзі ашылды. Гүл құрастыру. Қонжықтың анасына, достарына гүл сыйлайықшы. -Мынау гүлдің күлтешесінің түсі қандай? -Ал мынау қандай түсті гүл? Жарайсыңдар балалар. |
Жаңбыр жауып тұр. Аю. Сәлеметсіз бе. Екі қонжық Қоңыр. Жел болып тұр. Қимыл-қозғалыс арқылы көрсетеді. Ағаштар бүршік атып тұр. Қызыл, сары, көк. |
|
Рефлексивтік- түзетуші |
Қонжық: Балалар, біздің де сендерге тосын сыйымыз бар, мына тәттілер сендерге, біздің көңіліміз көтеріліп қалды. Рахмет сендерге, сау болыңдар. -Балалар бүгінгі оқу қызметімізге қонаққа қай жануар келді? -Біз қандай тапсырмалар орындадық? Жарайсыңдар балалар сендер барлықтарың ашық оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар. |
Сау болыңыз қонжық. |
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: Көктем мезгілінің ерекшеліктерін біледі. ____________________________________________________________________
Меңгереді: Сұрақтарға жауап беруді меңгерді.
___________________________________________________________________
Игереді: Ойын шарттарын, бөтелке
қақпақтарын жабуды. ____________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













