Сабақтың
басы
|
І
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық
дайындық
Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп,
зейіндерін сабаққа аудару.
Шаттық
шеңбері
Біздің көңіл күйіміз
қандай?
Жадыраған жаздай
ма?
Қысылған қыстай
ма?
Көл -көсір күздей
ме?
Шуақты көктемдей
ме?
Ендеше, бізге келген қонақтармен амандасып
алайық.
Үлкенге де
сіз,
Кішіге де
сіз.
Сәлем бердік
сіздерге,
Құрметпенен
біз.
«Сақина салмақ»
ойыны
Шарты: күзетші бала сақинаны таппаса
сұрақтарға жауап береді. Тапса сыйлық
алады.
-
Қағаз неден
жасалады?
-
Қағаздар неше түрге
бөлінеді? (11 түрге бөлінеді)
-
Қағаздың қандай түрлерін
білесіңдер?
-
Баспалық қағазды
көрсет.
-
Түсқағазды
көрсет.
-
Газеттік қағазды
көрсет.
-
Жазбалық қағазды
көрсет.
-
Сызба және сурет қағазды
көрсет.
-
Сіңіргіш қағазды
көрсет.
-
Орамдық қағазды
көрсет.
-
Қатырма қағаз дегеніміз
не? (Қатырма қағаз –қағаздың қалың әрі тығыз
түрі)
-
Дизайн өнері дегеніміз
не? (Айналамыздағы әртүрлі заттардың пішіні мен түсінің әдемілігі
мен беріктігін дизайн өнері дейміз)
-
Дизайнер дегеніміз кім?
(Заттарды әдемі, берік әрі ыңғайлы етіп жасайды. Ол суретшіні
дизайнер деп атайды).
Жарайсыңдар, балалар! Бүгін біз өзімізді
дизайнер ретінде бір әдемі қорап жасап үйренейік. Сендер маған
қабілеттерің мен ұқыптылықтарыңды көрсетіңдер. Ол үшін топқа
бөлініп отыра қалайық.
Топқа бөлу. (бұлт, қар,
ағаш)
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып,
критерийлерді анықтау.
|
Слайд
Сақина
Топқа бөлуге арналған
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Қызығушылықты ояту.
«Қорап
жасау» видео жазба көрсету.
-
Балалар, бізге қорап
жасау үшін қандай заттар қажет болады?
-
Бізде ол заттардың бәрі
бар ма?
-
Ендеше, біз уақытымызды
үнемдеу үшін жұппен жұмыс жасаймыз. Біреуіміз сыртқы қорабын,
екіншіміз ішкі қорабын жасаймыз. Ол үшін қатырма қағаз
пайдаланамыз.
Жұптық
жұмыс
Жасау
үлгісі:
1-ші бала
жасайды.
-
Алдымен
12*24 см жұқалау қатырма қағазды дайындаймыз.
-
Қораптың
төрт қабырғасын сызғышпен өлшеп сызамыз.
-
(3, 6, 6, 6,
3 см өлшеп тігінен сызамыз.
-
3, 6, 3см
өлшеп көлденеңінен сызамыз.
-
Ортаңғы
шеткі бөлікті кесіп аламыз.
-
Үшкір бізбен
қырларын түсіреміз де, сол арқылы бүктеп қорап қалпына
келтіреміз.
-
Екі жақты
жабысқақ таспа арқылы бұрыштарын жапсырамыз.
2-ші бала
жасайды.
-
17,4*17,4см
шаршы қатырма қағаз дайындайды.
-
3см, 5,8см
бөліп тігінен де , көлденеңде сызады.
-
Қарама қарсы
екі жағын сызық бойымен кеседі.
-
Үшкір бізбен
сызықтың үстінен жүргізіп, бүгеді.
-
Екі жақты
жабысқақ таспа арқылы бұрыштарын жапсырамыз.
-
Екі қорапты
біріктіріп жапсырамыз.
-
Әсемдейміз.
Бағалау кртитериі
|
Дескриптор
|
Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды
қолдану үшін түрлі құралдарды қолдану арқылы эксперимент
жүргізеді.
|
Жұппен бірлесе жұмыс
атқарады
|
Әдіс- тәсілдерді қолданады
.
|
Эксперимент жасайды.
|
Материалдардың қасиетін ұғынады.
|
Бағалау: сағат тілімен
бір- бірін бағалайды, қоңырауды тиісті түске
бояу.
Сергіту
сәті
«Дұрыс, бұрыс»
ойыны
Мектепке кешігіп келуге
болады.
Үзілісте алысып
ойнаймыз.
Сабаққа белсене
қатысамыз.
Партаға сурет салуға
болады.
Оқулықты күтіп ұстау
керек.
|
Видео
жазба
Қатырма қағаз, желім,
қарындаш, сызғыш, біз, скотч, әсемдеуге арналған
заттар
Қоңырау
суреті
|