Қоректену 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоректену 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар қауымына көмегі тиер деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қоректену

Мектеп: «Романов негізгі мектебі»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Бекмухамбетов Р.М

Сынып: 7а

Қатысқандар:

Қатыспағандар: жоқ

Сабақтың тақырыбы:

Жапырақтың құрылысы және қызметі

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары:7.1.2.1. Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау және құрылысын мен оның қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Өсімдік ағзасындағы вегетативті мүше, жапырақтың ішкі құрылысы және атқаратын қызметі туралы біледі.

Оқшылардың көбі мынаны орындай алады:

Жапырақтың ішкі құрылысын анықтайды және құылысын сипаттайды.

Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады:

Жапырақтағы заттардың тасымалдануын, судың булануын тұжырымдайды.

Бағалау критерийі

  • Өсімдік ағзасындағы жапырақтың қызметі туралы біледі.

  • Жапырақтың өсімдіктегі атқаратын қызметін анықтайды.

  • Жапырақтың ішкі құрылымдарын түсінеді.

  • Жапырақтағы заттардың тасымалдануын, судың булануын тұжырымдайды.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Минералды қоректену, ауа арқылы қоректену, паренхима,бағаналы паренхима, кеуекті паренхима, жабын ұлпа, лептесік, талшықтар, түтіктер,астыңғы және үстінгі қабықша.транспирация, өткізгіш ұлпалар, түтіктер,електәрізді түтікшелер,механикалық ұлпалар,ауа қуыстар

Диологтер мен жазу үшін қолднылатын тіркестер:

Өсімдіктің қоректенетін басты мүшесі……..

Минералды қоректену……….

Жабын ұлпасы дегеніміз………..


Құндылықтарға баулу


Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

Жауапкершілік. Білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті.

Пәнаралық байланыс


Жапырақтың күрделі және жай деп бөлінуі, математика пәніне байланысты.

Жапырақтың тыныс алуы , газдың бөлінуі , химия пәніне байланысты.

Алдыңғы білім

6.5.2.1 «Жапырақ түрлері және жүйкеленуі»

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут.


І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал орнату. «Үш шапалақ» әдісі: 1 шапалақ – бүгін сен сондай.......

2 шапалақ – сенің бір жақсы жағың.........

3 шапалақ – жақсы тілек

ІІ.Оқушыларды жапырақтың суреттер таңдап алу арқылы екі топқа бөлу. Алдарына сағақты және сағақсыз жапырақтардің суреттері беріледі.

ІІІ. Ресурстар талдау

(Т.Ж.) І-ші топ:

1.Сурет бойынша төмендегі кестені толтырыңыз. Түрлі жапырақтардың суреттері санмен беріледі, сол сандарды кестеге орналастырыңыз, себебін түсіндіріңіз.



Жай жапырақ

Күрделі жапырақ
















ІІ-ші топ:

2 . Жапырақтың жүйкеленуі. Сурет бойынша жапырақтың жүйкелену типтерін анықтаңдар. Өз пікіріңізді талдаңыз.














Қ Б: «Екі жұлдыз – бір ұсыныс» әдісі арқылы өзара бағалау

Үлестірмелер:

Жапырақтың суреттері,

Кесте



Сабақтың ортасы

23 минут

(С.Ж) «Миға шабуыл» әдісі:

Оқушылардың назарын шоғырландыру мақсатында, оқушылар өткен білімін еске түсіре отырып сұраққа жауап береді.

  1. Сұрақ – Жапырақ неге жасыл түсті болады?

  2. Сұрақ – Жапырақтың өсімдік ағзасында қандай маңызды рөлі бар?

Бейнеталдау : Бейне ролик арқылы жапырақтың атқаратын басты қызметі туралы мәлімет жинау. Жұптасу арқылы өз ойларымен бөлісу.

(Ж.Ж) Мен бұл бейне рөлик арқылы жапырақтың ............ қызмет атқаратын білдім.



Қ .Б. : «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы бірін бірі смайлик беру арқылы

бағалайды.













(М.Ж.)І-ші топ Жапырақтың ішкі құрылысы.

(Топ оқушыларына мәтін беріледі.)



















І-ші топтың тасырмасы.

  1. Төмендегі сөздерге түсініктеме беру, және суреттен көрсету.

Паренхима,бағаналы паренхима, кеуекті паренхима, жабын ұлпа, лептесік,

талшықтар, түтіктер,астыңғы және үстінгі қабықша























Д ескриптор:

  • Берілген сөздерге түсініктеме бере алады.

  • Берілген термин сөздерді пайдалана отырып суретте орналастыра алады.



І І-ші топ Жапырақта заттар тасымалданады.

( Топ оқушыларына мәтін беріледі.)























ІІ-ші топтың тасырмасы.

  1. Төмендегі сөздерге түсініктеме беру, және суреттен көрсету.

Транспирация,өткізгіш ұлпалар, түтіктер,електәрізді түтікшелер,механикалық ұлпалар,ауа қуыстары.





















Д ескриптор:

  • Берілген сөздерге түсініктеме бере алады.

  • Б ерілген термин сөздерді пайдалана отырып сурет бойынша орналастыра алады.





Қ.Б. «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы топтар өзара бағалайды.







Сергіту сәті: «Қызықты жапырақтар» атты бұрыштар ойыны ойнатылады.

Барлық оқушыларға екі ден карточкалар беріледі, барлық оқушылар ортаға шығады, табиғат аясында деп елестетеді. «Жылайды жапырақ» әнімен серуен құрады. Жетекшінің айтуы бойынша оз жапырақтары корсетілген бұрышқа барады.



С абақты қортындылау мақсатында, «Доп лақтыру» әдісі арқылы екі топ өзара тақырыптары бойынша сұрақтар қояды.

Мысалы:І-ші топ- Жапырақта заттар тасымалданады.

ІІ-ші топ- Жапырақтың ішкі құрылысы.

Қ.Б. «Допты қағып алу» әдісі арқылы екі топ өзара бағалайды.

Электрондық оқулық,бейне ролик, мәтін, сурет, үлестірмелер, доп



























Мәтін: оқулық 82-83бет .





























































Мәтін: оқулық 83-84бет





Сабақтың соңы

10 минут

«Биологиялық кернеу қатары» ойын пайдалана отырып кері байланыс жасайды

Биологиялық кернеу қатары






1


2


3


4


5


6


8


7


12


9


10


11






5


4


3









Тақырып бойынша өзін-өзі бағалау.

С-деңгейлік тапсырмалары:

В-деңгейлік тапсырмалары:

А-деңгейлік тапсырмалары:

«Биологиялық кернеу қатары» әдісімен өзін-өзі бағалайды. (Жауап ұсынылады.)

( Жазған тапсырмалар мұғалімге жинап береді.)

Үй тапсырмасы: §22 қайталау. 88бет тест тапсырмасын аяқтау.

Рефлексия.

«Жеңіс сатысы» әдісі арқылы орындалады.

«Жасыл саты» - сабақты толық, өте жақсы түсіндім.

«Сары саты»-сабақты түсіндім.

« Қызыл саты» - тақырып бойынша әлі де ізденуім керек.






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
1165
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі