Ұйымдастырылған оқу ісәрекет
|
ҰІӘ |
Мектепалды сыныбы Қоршаған орта |
|
|
Тақырыбы: |
Қыстап қалатын құстар. Құстар біздің досымыз. |
|
|
Күні: |
25.01.205 |
|
|
Педагог аты-жөні: |
Бауыржан Балжан |
|
|
ҰІӘ-тің мақсаты |
Бейнелеу құралдарын қолдана отырып, еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда құстардың эмоционалдық көңіл-күйін жеткізу. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
қыстап қалатын құстардың суреттері, дидактикалық ойындар, құстардың дауысы жазылған үнтаспа. |
|
|
|
||
|
Ресурстар |
Құстардың суреті. көрнекіліктер |
|
|
|
||
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Балалардың әрекеті |
|
І.Көңіл-күй орнату 1 мин ІІ ҰІӘ негізгі бөлігі |
Шаттың шеңбері Шеңбер болып
тұрайық,
Балалар ендеше менімен ойын ойнағыларың келеме? Көздерін ашқанда «Қысқы орманға« келеді. Үнтаспадан
құстардың дауыстары естіледі. Біз
қайда келдік?
Дұрыс айтасыңдар, олар жылы
жаққа ұшып кетті. Оларды “Жыл құстары” деп атаймыз. -
Ал, енді суықторғай, торғай, қарға, сауысқан, тоқылдақ т. б.
сияқты Ертегі: «Батыр Торғай» көрініс Ерте-ерте, ертеде бір ата мен әже өмір сүріпті. Олардың Торғай есімді кішкентай ғана құсы болыпты. Торғай өте ақылды әрі батыл болып өседі екен. Шал мен кемпірдің баласы болмағандықтан, оны өз баласындай жақсы көріпті. Әр таң сайын олар Торғайды еркелетіп, жем беріп, қанаттарын сипап, батасын беріп отырады екен. Бір күні шал мен кемпір қатты ауырып, төсек тартып қалады. Торғай болса, оларды көріп жаны ашып, көмектесуді ойлайды. Қыс мезгілі болғандықтан құстар жылы жаққа ұшып кеткен болатын. Орманда тек мықты, суыққа төзімді құстар ғана қалыпты. Солайша ол достарын көмекке шақырады. Құстар ұшып келіңдер, Маған көмек беріңдер! - деп Тыныс алу ойыны Шаршыда көгершіннің суреті бөлшектеніп берілген, балалар сол суретті тауып көрсетуі қажет. Мысалы: «Қане,қане мойыны?», балалар «Міне, міне мойыны!» Торғай Көгершін келген соң қалған достарынан да көмек сұрап шақырады. Құстар ұшып келіңдер, Бізге көмек беріңдер! – деп дауыстайды. Дауысты естіп Сауысқан ұшып келеді. Сәлеметсіздерме? Қалайсыз достар? Сендердің көмекке шақырған дауыстарыңды естіп ұшып келдім. Ата-мен әжеге менің де көмектескім келеді. Бірақ мына кішкентай балақайлардан біз туралы қандай тыйымдар білетінін сұрағым келеді? Құстың ұясын бұзба, балапандарына
тиіспе. Қарғаның дыбысы естіледі. Балалар бұл қайсы құстың дауысы екен? Дұрыс айтасыңдар. Бізге дана қарға келген екен. Мүмкін ата мен әжені қалай емдеп алуға болатынын білетін болар қане сұрайық. Қарға: Сәлеметсіңдер ме балаларым! Мен көөөөп кітап оқыдым, кітаптан көптеген мәліметтер біле аламыз. Алдымен бәріміз бірге сергіп алайық, содан соң сендерге айтатын боламын! Сергіту
сәті. Шаршадың ба, отыра ғой деміңді ал Қарға: Біздің ата мен әжеге тек емдік шөп қана көмектеседі. Ол үшін біз алыс алыс жерлерге ұшып баруымыз керек. Қарға: Біздің ата мен әжеге тек емдік шөп қана көмектеседі. Ол үшін біз алыс алыс жерлерге ұшып баруымыз керек. Осы кезде тоқылдақ келеді. Тоқылдақ: Сәлем, сәлем достарым! Барлығын жиналып қалған екенсіңдер. Не туралы айтып жатырсыңдар? Ой, жарайсыңдар, қандай ақылды балақайлар! Ендеше мен сендерге құстар туралы мақал-мәтелдер үйреткім кеп тұр. Себебі бұл емдік шөпті сиқырлы қораптан алу үшін, сендер құстар туралы барлығын білу керексіңдер. 1.Құс қанатымен ұшады, Құйрығымен қонады. 2.Ит тамағы үшін жүгіреді, |
Балалар амандасады. Шаттық шеңберге тұрады.
Балалар көздерін жұмады Құстардың. Балалар таңғалып тыңдайды.
Суыққа шыдамды құстар
қалыпты. |
|
ІІІ.ҰІӘ қорытынды |
Балалар біз бүгін құстармен таныстық,енді біз құстарды аялап ұстауым қажет. Сұрақ-жауап. |
Қол ұстасып
тұрайық, |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қысқы табиғат және қыс мезгілі туралы біледі.
Игереді: Қыстап қалатын құстарды
Меңгереді: Қысқы табиғатты бейнелеуге дағдыланды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоржын
Қоржын
Ұйымдастырылған оқу ісәрекет
|
ҰІӘ |
Мектепалды сыныбы Қоршаған орта |
|
|
Тақырыбы: |
Қыстап қалатын құстар. Құстар біздің досымыз. |
|
|
Күні: |
25.01.205 |
|
|
Педагог аты-жөні: |
Бауыржан Балжан |
|
|
ҰІӘ-тің мақсаты |
Бейнелеу құралдарын қолдана отырып, еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда құстардың эмоционалдық көңіл-күйін жеткізу. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
қыстап қалатын құстардың суреттері, дидактикалық ойындар, құстардың дауысы жазылған үнтаспа. |
|
|
|
||
|
Ресурстар |
Құстардың суреті. көрнекіліктер |
|
|
|
||
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Балалардың әрекеті |
|
І.Көңіл-күй орнату 1 мин ІІ ҰІӘ негізгі бөлігі |
Шаттың шеңбері Шеңбер болып
тұрайық,
Балалар ендеше менімен ойын ойнағыларың келеме? Көздерін ашқанда «Қысқы орманға« келеді. Үнтаспадан
құстардың дауыстары естіледі. Біз
қайда келдік?
Дұрыс айтасыңдар, олар жылы
жаққа ұшып кетті. Оларды “Жыл құстары” деп атаймыз. -
Ал, енді суықторғай, торғай, қарға, сауысқан, тоқылдақ т. б.
сияқты Ертегі: «Батыр Торғай» көрініс Ерте-ерте, ертеде бір ата мен әже өмір сүріпті. Олардың Торғай есімді кішкентай ғана құсы болыпты. Торғай өте ақылды әрі батыл болып өседі екен. Шал мен кемпірдің баласы болмағандықтан, оны өз баласындай жақсы көріпті. Әр таң сайын олар Торғайды еркелетіп, жем беріп, қанаттарын сипап, батасын беріп отырады екен. Бір күні шал мен кемпір қатты ауырып, төсек тартып қалады. Торғай болса, оларды көріп жаны ашып, көмектесуді ойлайды. Қыс мезгілі болғандықтан құстар жылы жаққа ұшып кеткен болатын. Орманда тек мықты, суыққа төзімді құстар ғана қалыпты. Солайша ол достарын көмекке шақырады. Құстар ұшып келіңдер, Маған көмек беріңдер! - деп Тыныс алу ойыны Шаршыда көгершіннің суреті бөлшектеніп берілген, балалар сол суретті тауып көрсетуі қажет. Мысалы: «Қане,қане мойыны?», балалар «Міне, міне мойыны!» Торғай Көгершін келген соң қалған достарынан да көмек сұрап шақырады. Құстар ұшып келіңдер, Бізге көмек беріңдер! – деп дауыстайды. Дауысты естіп Сауысқан ұшып келеді. Сәлеметсіздерме? Қалайсыз достар? Сендердің көмекке шақырған дауыстарыңды естіп ұшып келдім. Ата-мен әжеге менің де көмектескім келеді. Бірақ мына кішкентай балақайлардан біз туралы қандай тыйымдар білетінін сұрағым келеді? Құстың ұясын бұзба, балапандарына
тиіспе. Қарғаның дыбысы естіледі. Балалар бұл қайсы құстың дауысы екен? Дұрыс айтасыңдар. Бізге дана қарға келген екен. Мүмкін ата мен әжені қалай емдеп алуға болатынын білетін болар қане сұрайық. Қарға: Сәлеметсіңдер ме балаларым! Мен көөөөп кітап оқыдым, кітаптан көптеген мәліметтер біле аламыз. Алдымен бәріміз бірге сергіп алайық, содан соң сендерге айтатын боламын! Сергіту
сәті. Шаршадың ба, отыра ғой деміңді ал Қарға: Біздің ата мен әжеге тек емдік шөп қана көмектеседі. Ол үшін біз алыс алыс жерлерге ұшып баруымыз керек. Қарға: Біздің ата мен әжеге тек емдік шөп қана көмектеседі. Ол үшін біз алыс алыс жерлерге ұшып баруымыз керек. Осы кезде тоқылдақ келеді. Тоқылдақ: Сәлем, сәлем достарым! Барлығын жиналып қалған екенсіңдер. Не туралы айтып жатырсыңдар? Ой, жарайсыңдар, қандай ақылды балақайлар! Ендеше мен сендерге құстар туралы мақал-мәтелдер үйреткім кеп тұр. Себебі бұл емдік шөпті сиқырлы қораптан алу үшін, сендер құстар туралы барлығын білу керексіңдер. 1.Құс қанатымен ұшады, Құйрығымен қонады. 2.Ит тамағы үшін жүгіреді, |
Балалар амандасады. Шаттық шеңберге тұрады.
Балалар көздерін жұмады Құстардың. Балалар таңғалып тыңдайды.
Суыққа шыдамды құстар
қалыпты. |
|
ІІІ.ҰІӘ қорытынды |
Балалар біз бүгін құстармен таныстық,енді біз құстарды аялап ұстауым қажет. Сұрақ-жауап. |
Қол ұстасып
тұрайық, |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қысқы табиғат және қыс мезгілі туралы біледі.
Игереді: Қыстап қалатын құстарды
Меңгереді: Қысқы табиғатты бейнелеуге дағдыланды
шағым қалдыра аласыз













