Материалдар / қөркем еңбек 6
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қөркем еңбек 6

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
392
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Тексерілді" Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары________________

Сабақтың тақырыбы: Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыруМұғалімнің аты-жөні: Күні:
СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі)
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.



Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру«Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?





Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











ҚолдануЖұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.






Аяқталуы Сабақты бекіту12 минутСинтез

Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

Бағалау

5 минут











Кері байланыс3 минут
Кері байланыс кемесі
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


"Тексерілді" Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары________________

Визуалды өнерПәні: Көркем еңбекМектеп: И. Журба атындағы ж.о.м
Күні: 23.10.2018 жМұғалімнің аты-жөні: Калмурзаев М
Сынып: 6Қатысқан саны: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Жұмысты қорғау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру
Сабақтың мақсаты



  • Оқушылар қуыршақтардың түрлерін және олардың көлеңкесінің іс-қимылының эффектісін бере алады;
  • Оқушылар анимациялық фильм мен оның дизайнын орындаудың кезеңдерін көрсетеді;
  • Олар топта жұмыс орындау барысында идеялармен алмасып, талқылаулар жасайды;
  • Жұмысты іске асыру және жақсарту үшін әдістерді ұсынады.
  • Бағалау критерилеріБағалау критерилері:
  • мұқият бақылау, материал таңдау талқылау тақырыптарын жеке қарастыра алады.
  • техникалық дағдыларын қарастыра алады
  • әлді және әлсіз жақтарын қарап өз жұмысын өзі бағалай алады.
  • Тілдік мақсаттар



















    Оқушылар :Критерийлер бойынша орындалған жұмыстарына пікір айтады.Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді.Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тісілдерді және идеяларды ұсынады. Пәндік сөздік қор / Пәндік лексикажәне терминологияПортрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.форма, сызық, сым. интерпретировать;біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру. приемы, идеи, визуальные элементы; тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер.құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру.

    Құндылықтарды дарыту
  • Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.
  • Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.
  • Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
  • Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
  • Пәнаралық байланыстарзерттеу барысында теориялық білімдерін геометрия, тарих,математика пәндерімен және өнермен байланыстыру.
    АКТ қолдану дағдыларыОқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
    Бастапқы білімЕске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология.Өткен тапсырмаларды еске түсіру.

    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
    Сабақтың басы 1 кезең















    Сабақтың ортасы

































































    Ұйымдастыру кезеңі.Өткен материалды қайталау: Өткен сабақта орындалған жұмысты алдын-ала қарастыру. Жұмысты ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау. Жаңа сабақтың түсіндірілуі:Шығармашылық жобаларды ұсыну.Оқушылар мектеп аудиториясына өз пластилинді анимацияларын немесе жанды театрланған көріністерін көрсетуіне болады. Бағалауға арналған сұрақтар:Осы сюжетті орындауға сізді не шабыттандырды?Қандай материалдар қолдандыңыз?Динамикалық бейнелер шықты ма?Сіздің анимацияңыз ойлаған сюжетіңізді аша алды ма?Фильм сіздің идеяңызды ашады ма?Басты кейіпкерлер қаншалықты жақсы орындалды?Өз жұмысыңызды жетілдіру үшін не істер едіңіз?

    Практикалық кезең:Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын мектеп оқушыларының алдында театрлық көрсетілім ретінде ұсынуына болады.Көрермендерді жинау мақсатында жарнама (афиша т.б.) орындауға ынталандыруға болады.Кері байланыс:Жұмысты аяқтаған соң оқушылар талқылауға және бірін-бірі бағалау үшін салыстыра қояды. Олар бір-бірімен жұмыстарынан алған әсерлерін бөліседі.Мұғалімдер оқушылардың осы мезетке дейін орындаған әрбір жұмысын бағалауы мүмкін. Бағаланатын жұмыстың жарты бөлігі бейнелеу өнерінен болуы мүмкін.
    Оқушылардың жасаған бұйымдары.



    Онлайн ресурстары: Көлеңкелі қуыршақтар театры, пластилинді анимация бойынша сайттар.Қолданылған әдебиеттер:Әіімелер жинағы, комикстер, суретшілер, фотосуретшілер, анималистерге арналған әдебиеттерОқу материалдары: көлеңкелі қуыршақ театрына қажетті құрал-жабдықтар. Кадрлық түсірілімге қажетті материалдар мен құрылғылар.Windows, Movie Maker кадрлық видео түсірілімге, дыбыс жазу құрылғылары мен қолжетімді АКТ бағдарламаларымен қамтамасыз ету.





    Сабақтың соңы2-мин кері байланыс



    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет



    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)












































    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!