Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қорқыт атаның нақыл сөздері ашық сабақ
"Қорқыт ата кітабында" аңыз әңгімелерден басқа нақыл сөздер жиі кездеседі. Бұлардын мәнің жоймағаны соншалық, әлі күнге дейін қолданылып келеді.Сабақта тиімді әдіс тәсілдерді пайдалан отырып оқушы танымын кеңейту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Е.Ерназаров атындағы жалпы
орта мектебі коммуналдық мекемесі
Ашық
сабақ
Тақырыбы: Қорқыт атаның нақыл
сөздері
8-«А»
сыныбы
Қазақ тілі мен әдебиеті пән
мұғалімі:Ж.Исламбекова
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Пәні: қазақ
әдебиеті
Бөлім: «Дананың сөзі-ақылдың
көзі»
Мектеп:Е.Ерназаров
Күні:29.09.22
ж
Мұғалімнің
аты-жөні:
Ж.Исламбекова
Сынып:8
а
Қатысқандар
саны:19
Қатыспағандар:
-
Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың
нақыл
сөздері
Оқу
мақсаты:
8.3.1.1шығарманың тақырыбы мен
идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және
көркемдік құндылығын
бағалау;
Бағалау
критерий:
Шығарманың тақырыбы мен
идеясын басқа шығармалармен салыстыра
алады.
Тарихи және көркемдік
құндылығын бағалай алады.
Сабақ
мақсаты:
Барлық оқушылар орындай
алады
Шығарманың тақырыбы мен
идеясын түсінеді.
Басқа шығармалармен салыстыра
алады.
Тарихи және көркемдік
құндылығына баға бере алады.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
жаттығулар
Ресурстар
Басы:
8
минут
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Сәлемдесу
2. Психологиялық
ахуал:«Жүректен
жүрекке»
3. Топқа
біріктіру:«
Санамақ»
1-топ:
Ақындар
2-топ:
Жазушылар
3-топ:
Зерттеушілер
4.Үй
тапсырмасы: «Сұрақ менен, жауап сізден» әдісі. Сұрақ жауап арқылы
үй тапсырмасын пысықтау.
5.Ширату жаттығуы: «Сана сара жол» әдісі арқылы жаңа
сабақтын тақырыбына өту.
дидактикалық
материалдар.
Интерактивті
тақта
Ортасы
Жаңа
сабақ:
30
минут
Видеоролик
көрсете отырып оқушылардың нені түйгендерін сұрап жаңа тақырыпты
түсіндіру.Жаңа тақырыпты түсіндірместен бұрын бүгінгі сабақтын
мақсатымен таныстырып, топтық тапсырмалар
ұсыну.
1-тапсырма топтық
жұмыс
Тиімділігі:
Оқушылардың алған білімдерін бір жүйеге
топталуы.
«Бос терезе»
ойыны
Жаңа сабақ
бойынша түсінгендерін оқушылар
жазады.
І
топ
Нақыл сөздердегі
құндылықтарды
түсіндіріп
жазады
ІІ
топ
Өз көзқарасын
білдіреді
ІІІ
топ
Тәрбиелік мәнің
жазады
КБ
“Бессаусақ”
Дескриптор
1.Қорқыттың нақыл
сөздерінің құндылықтарын түсіндіре
алады
2.Өз көзқарасын
білдіре алады
3.Тәрбиелік мәнің
жаза алады
ІІ
тапсырма
«Топтық тергеу»
әдісі арқылы Қорқыттың шығармаларындағы тарихи құндылықтарға талдау
жасай отырып,ишығармадағы өзіндік орны бар ерекшеліктерге дәлеледер
ұсынады.
І
ТОП
“Паравоз” әдісі
арқылы Қорқыт ата кітабындағы жырларын, артына қалдырған мұрасының
бірі күйлерін атап нақыл сөздерінің тақырыптарын талдап
жазыңдар
Дескриптор
Қорқыт ата
кітабындағы жырларын
жазады
Артына қалдырған
мұрасының бірі күйлерін атап
жазады
Нақыл сөздерінің
тақырыптарын талдап
жазады
ІІ
топ
“Қолдорба”әдісі арқылы Қорқыт атаның
нақыл сөздері мен қазақтын мақал-мәтелдерімен
салыстырады
Дескриптор
нақыл сөздердің
мағынасын талдайды
қазақтың
мақал-мәтелдерімен салыстырады
ІІІ
топ
«Попс
формуласы»бойынша “Қорқыт ата
кітабы”- мәдени байлығымыз, әдеби қазынамыз, тарихи жәдігеріміз
екендігін дәлелдеңдер постерге
түсіріңдер
«Попс
формуласы»:
1-қадам: «Менің
ойымша...»
2-қадам: «Себебі
мен оны былай түсіндіремін...»
3-қадам: «Оны мен
мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
4-қадам: «Осыған
байланысты мен мынадай қорытындыға
келдім...»
Дескриптор
1.Тарихи және
көркемдік құндылығына баға бере
алады.
2.Өз ойларын
дәлелді жеткізе алады
КБ
«Бессаусақ»
Ерекше білімді
қажет оқушымен жұмыс
Сәйкестендір:
1.ұл
жаман»
2.қыз
жаман»
3.тұлпар
болмас»
4. төбе
болмас»
5.өнеге
алмас»
6.сапар
шекпес
1.«Ұл
атадан көрмейінше
2.«Анадан өнеге
көрмеген
3.«Атадан тағылым
алмаған
4.«Құмды
қанша үйгенмен
5.«Қара
есектің басына жүген
таққанмен
6.«Қыз анадан
көрмейінше
Дарын оқушымен
жұмыс
«Венн диаграмасы»
бойынша Қорқыт ата мен Әл Фарабаидің нақылсөздеріндегі ұқсастығы мен
айырмашылығын табады
Топтарға нақыл сөздерді бөліп
беру
флипчарт,
стикерлер,
маркер, А
3
8-сынып, қазақ әдебиеті
оқулығы
қанатты
сөздер,
Кесте
“Бессаусақ
Соңы:
7
минут
Білімді
бекіту:
«Серпілген сауал»
әдісібойынша оқушыларға таңдай
отырып, сұрақтар
қояды.
1.Қорқыт атаның нақыл сөздері
қандай топтарға жіктеуге
болады?
2.Қорқыт атаның қандай нақыл
сөздерін білесің?
3.Қорқыт ата мұрасының қазіргі
кездегі маңызы
қандай?
4.Сыр бойында не
болды?
5.Қорқыт ата кітабы туралы не
білесің?
6.Қорқыт атаға сер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз