Материалдар / "Қорқыттың нақыл сөздері "8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қорқыттың нақыл сөздері "8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалдың жаңартылған білім бағдарламасы бойынша көмегі зор. Мұғалім қысқа мерзімді жоспар құруда басшылыққа алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2020
1289
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері

Мұғалім:

Күні

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дананың сөзі – ақылдың көзі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

8.1.1.1-әдеби шығарманың жанрына байланысты нақыл сөздердің тақырыбы мен идеясына талдау жасау

Сабақ мақсаты:

Нақыл сөздердің ерекшеліктерін анықтау

Құндылықтарды игерту:

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

Топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;

Топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау


Пәнаралық байланыс:

Тарих, қазақ тілі

АКТ-ны қолдану дағдылары:

интерактивті тақта

Бағалау критерийлері:

Нақыл сөздердің ерекшеліктерін ажыратады, дәлелдер келтіреді.

Тілдік мақсаттар:

Аңыз, нақыл сөз, әпсана

Осыған дейін меңгерілген білім

Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырын» өңдеу


Сабақ барысы


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Ресурс


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды топқа бөлу.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не деп ойлайсыңдар?

Сабақ мақсаттарымен таныстыру.


СPicture 2 абақтың ортасы













Ойқозғау

1. Аңыз және әпсана туралы түсінік.

2. Қорқыт туралы аңыздармен танысу.

ТЖ. «Самаралық әдіс»

1. Қорқыттың нақыл сөздерін бөліп оқиды.

2. Топ ішінде оқылған үзінділерді өзара талқылайды.

3. Берілген үзінділердің мазмұнын ашатындай 9-10 кілттік сөз жазады.

4. Үзіндіні қайта оқиды.

5. Топ ішінен бір оқушы үзіндіні мазмұндап береді.

Қалыптастырушы бағалау: өзара бағалау


Мәтіндік зерттеу


Мәтіннің негізгі ойын тап.

Белгісіз және белгілі мәліметтер.

Ойыңды суретпен бейнеле.

Мәтіннен өмірлік қағида шығар.

Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.




8-сынып Қазақ әдебиеті оқулығының хрестоматиясы
















Сабақтың соңы


Кері байланыс

Шығарма несімен ұнады?

Сабақтан алған әсерің?

Түйінді ой










































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!