Ләнде Бөкенов атындағы жалпы орта мектебі
Қоршаған әлем және білімді бала(танымдық сабақ)
Ұйымдастырушылар: 1-сынып мұғалімдері Қатысушылар: 2-сынып оқушылары
Қыземшек 2018-2019 оқу жылыСабақтың тақырыбы: Қоршаған әлем жане білімді балаСабақтың мақсаты:Оқушылардың дүниетану жаратылыстану пәніне қызығушылыктарын арттыру арқылы білімдерін,тексеру.Ойлау қабілеттерін арттыру,бір-бірінің пікірін,ойын тыңдауға үйрету.Эстетикалық, адамгершілік,таным мәдениетіне тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Бейнелі суреттер,үлестірмелі материалдар,әріптік қима қағаздар,құрастырғыштар,слайд,кестелер т.б Сабақ түрі: Танымдық сабақ Қолданылатын әдіс-тәсілдер:топпен жұмыс сұрақ-жауап,буындардан сөз құрау,сандық кестелермен жұмыс. Пәнаралық байланыс: Сауат ашу,математика,бейнелеу өнері,құрастыру. Сабақтың барысы: Оқушыларды конвертке салынған буындардан сөз құрау арқылы топқа бөлу және әділ қазылар алқасын сайлау.1-топ: Отбасы тобы2-топ: Қоғам тобы 3-топ: Мектеп тобы 4-топ: Отан тобы 1-кезең:Кім жылдам? Шарты: Әр топқа 5 сұрақтан қойылады.Әр дұрыс жауапқа 1 балдан қойылады. Отбасы тобы1)Кел,балалар оқылық ! Өлеңінің авторы кім? (Ы.Алтынсарин)2)Күйді орындайтын адам.(күйші)3)Бір жылда неше ай бар? (12 ай)4)Ұя салмайтын құс. (көкек)5)16 желтоқсан қандай күн? (Қ.Р.Тәуелсіздік күні)
Қоғам тобы1)Ауаның негізгі қасиеті? (Көзге көрінбейді,түссіз,иіссіз,дәмсіз)2)Абайдың шын аты.(Ибрахим)3)Тұңғыш президент күні (1-желтоқсан)4)Тірі табиғатқа нелер жатады? (Адам,өсімдік,жануар)5)Әліппенің атасы кім? (А.Байтұрсынов)Мектеп1)Сөйлем дегеніміз не? (Сөйлем аяқталған ойды білдіреді)2)Өлі табиғатқа нелер жатады? (құм,тас,су,ауа т.б) 3)1-сағатта неше минут бар (60)4)Абайдың анасының аты кім? (Ұлжан)5)Қоян сөзіне дыбыстық талдау жаса.Отан1)Бір жылда қанша күн бар?(365-366күн)2)Атақшы суретші?(Әбілхан Қастеев)3)25+15 қосындысы нешеге тең? (40)4)Жуан дауысты дыбыстарды ата? (а,о,ы.ұ)5)Көкжиек тұстарын анықтайтын құрал?(түсбағдар) 2-кезең: «Сөз тапқанға,қолқа жоқ» Шарты: Гүлшоқтарындағы буындарды дұрыс құрастырсаңдар мақал шығады. 2 минут уақыт беріледі. Сергіту сәті Бала,бала балапан,Қане,қайсы алақан Саусақтарың айбат,Былай,былай ойнат3-кезең: «Тапқыр болсаң,талас жоқ» Шарты: Әрбір топқа жағдаяттарды ақылдаса отырып дайындала береді.1мин уақыт беріледі.4-кезең:Сәйкестендіру.Шарты:Суреттерді жазулармен сәйкестендіру. Мыс:Жануар,Табиғатқа,Өсімдіктер,Отбасы суреттер мен атаулары беріледі,суретпен атауын сәйкестендіреді. Сергіту сәті: видео ролик арқылы іс-қимылдарын қайталау.5-кезең:Вен диаграммасы арқылы ауа,топырақ,өсімдік,су сөздеріне сипаттама беру.Оқушылардың білімдерін ұпай сандарымен бағалаймыз. Әділқазылар алқасының шешімімен сабақ қорытындылайды.